Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

normaal gzn staan er wel geen honden maar je moet maar is het slechte geluk hebben dat ze dan net controles houden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
schroef je ps2 open ofzo en leg het daarin.

en dan als handbagage meenemen? dat ruiken honden toch of staan er geen honden als je uitstapt? ik ben nog nooit met vliegtuig geweest..

smeer wat wiet over je jas heen en zorg ervoor dat je dat nog ruikt... dan denken ze dus dat de lucht daar vanaf komt en mag je doorlopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weet ik zo nog niet

 

dan verdenken ze je van het roken van wiet en dat is in sommige plaatsen al eve erg als je het bij ebt :smoke :whistling :blink:

 

ook nog dat je dan al veel meer opvalt :verrygood

 

en als je al naar de wiet stinkt ebben ze al meer reden om je te doorzoeken <_<

 

 

geen al te goed idee dus :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is idd geen goed idee.. als ik het gewoon goed met folie en shit inpak en dan in een broekzak stop ofzo in mijn koffer gaan ze het dan vinden? hebben mensen ervaring hier met smokkelen met vliegtuig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet het eerst heel goed en strak in doorschijnend folie verpakken en dan in een pot pindakaas of iets dergelijks stoppen en de pindakaas er weer luchtdicht overheen strijken. dit neem je gewoon mee in je koffer klaar. ik zouhet nooit gewoon in je broekzak doen. voor de honden. tenzij je gewoon lekker met je gezinnetje gaat op vakantie. zulke lui houden ze niet aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je moet het eerst heel goed en strak in doorschijnend folie verpakken en dan in een pot pindakaas of iets dergelijks stoppen en de pindakaas er weer luchtdicht overheen strijken. dit neem je gewoon mee in je koffer klaar. ik zouhet nooit gewoon in je broekzak doen. voor de honden. tenzij je gewoon lekker met je gezinnetje gaat op vakantie. zulke lui houden ze niet aan.

ik ga met mijn ouders ja.. maar als mijn pa ziet dat ik een pot pindakaas meeneem dan vind hij dat erg vreemd denk ikk.. hij heeft me ook gezegt dat ik beslist geen wiet/hasj mee mag nemen.. kan ik nie gewoon een pakje peuken doen.. knip ik alle peuken doormidden en dan vul ik het onderste gedeeltje van het pakje met pindakaas en daar die ik mijn hasj in.. dan doe ik de halve peuken er weer bovenop en maar ik het pakje weer netjes met plastic en al weer dicht.. zodat het pakje er ongebruikt uitziet..

 

ruiken de honden het dan denkje? of is er echt veel pindakaas voor nodig? en heb jij zelf ook ervaring met smokkelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
je moet het eerst heel goed en strak in doorschijnend folie verpakken en dan in een pot pindakaas of iets dergelijks stoppen en de pindakaas er weer luchtdicht overheen strijken. dit neem je gewoon mee in je koffer klaar. ik zouhet nooit gewoon in je broekzak doen. voor de honden. tenzij je gewoon lekker met je gezinnetje gaat op vakantie. zulke lui houden ze niet aan.

ik ga met mijn ouders ja.. maar als mijn pa ziet dat ik een pot pindakaas meeneem dan vind hij dat erg vreemd denk ikk.. hij heeft me ook gezegt dat ik beslist geen wiet/hasj mee mag nemen.. kan ik nie gewoon een pakje peuken doen.. knip ik alle peuken doormidden en dan vul ik het onderste gedeeltje van het pakje met pindakaas en daar die ik mijn hasj in.. dan doe ik de halve peuken er weer bovenop en maar ik het pakje weer netjes met plastic en al weer dicht.. zodat het pakje er ongebruikt uitziet..

 

ruiken de honden het dan denkje? of is er echt veel pindakaas voor nodig? en heb jij zelf ook ervaring met smokkelen?

dat lukt echt wel met da pakje peuken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, je hoeft niet perze pinakaas te gebruiken maar het is handig als je het ergewoon helemaal strak er om heen hebt zonder lucht er tussen. zo kunnen ze het nooit ontdekken op een scan en een hond zal het niet ruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem ook al jaren mee, en er gebeurt nooit iets, ik heb het dan ook gewoon tussen mn ballen ingeseald.

 

Dit jaar naar italie..niets gebeurd...

 

k heb wel eens pillen mee naar londen genomen, ik had die in een kauwgom gedaan en toen in mijn mond....en ja hoor ik werd aangehouden, sta ik daar weet god hoe lang met die blauwe te praten , maar die had niets in de gaten.

Het waren er wel maar drie, en gesmolten omdat ik zou lang met die moest praten.

 

Nou ik heb op het feestje in london maar de kauwgom opgekauwd, gatver :verrygood :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
koop gewoon zon colablikje waar je de bovenkant vanaf kan halen.....

weetnie waar je het kan kope maar heb het op de hennepbeurs gezien, precies een colablikje alleen de bovenkant kan eraf enzo, speciaal gemaakt om wiet te verberge :)

is gewoon een obbergbox maar niet speciaal voor de smokkel de honden zullen het wel ruiken ik had jaren geleden het idee om wiet in een autoband te stoppen en zo over de grens te rijden niet een beetje veel wiet natuurlijk is in het buitenland veel geld waard ik hoorde een half jaar later dat er iemand voor opgepakt is stomme plan eigenlijk want als je met een lekke band rijd geen gat gewoon een beetje lek van een paar maanden stilstaan en dan een uurtje de weg opgaat de band al opgepompt lijkt te zijn he hoe kan dat door de warmte die de band krijgt bij het rijden. en een auto is zwaar dan worden de banden natuurlijk warm na uren rijden

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het gebruiken daar is niet echt heel erg met een boete ben je weg maar het smokkellen is een probleem dealers en kwekers worden daar heeel streng aangepakt gebruikers zijn binnen een uurtje weer vrij. Hoe weet ik dit? was op vakantie in turkije mee me pa en me zusje en er was zo turk op ons park aan ut blowe me pa vroeg of tie nie bang was om gepakt te worden en hij vertelde osn dit dus. Hij zij de politie weet het ook gewoon als we het doen meestal nemen ze het zelfs in beslag zonder een boete dus valt best mee.

nee die turk is slim die turk zegt dat maar zodat jullie bekende hollande blowers rustig blijven en denken dat er nix aan de hand is. veel buitenlanders weten niet hoe het blowende lucht ruikt.

 

ik had eens van iemand gehoord die wiet meegenomen heefd in zijn broekzak gewoon in de koffer op vakantie naar griekenland en er nix gebeurd is heefd ie gelluk gehad.

 

ik was hellemaal stoned en maakte een grap van zit hij te blowen in griekenland denken de buren ow het stinkt (stinkende hollander) veel buitenlanders weten niet hoe wiet ruikt weet jij hoe andere drugs ruiken? dat speelt hetzelfde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed inpakken,

en daarom heen een extra zak met peper als inhoud plakken,

veel honden houden niet van peper,

daar ruiken ze niet zo graag aan...

 

greets

lee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
goed inpakken,

en daarom heen een extra zak met peper als inhoud plakken,

veel honden houden niet van peper,

daar ruiken ze niet zo graag aan...

 

greets

lee :)

al eens geprobeerd? want als er iemand ervoor gepakt wordt is het heel erg. als jij bv ruzie met je virendin hebt en over 10 jaar denkt jij ow het is verleden tijd makkelijk vertellen aan anderen. maar als je 15 jaar krijgt en wat denk je na 10 jaar denk jij? heel weinig zit alleen maar vast in een celletje met 50 man en elke week valt er 1 tje dood. over 10 jaar wen je eraan maar je hebt dan geen leuk verleden 10 jaar verdriet enzo kom je over 15 jaar vrij en ben je opeens terug in holland is alles nieuw alles verbouwd en je weet niet precies meer hoe het er 15 jaar geleden uitzag. totdat je de foto's bekijkt en ervan gaat huilen dat je nederland zo gemist hebt dat is het erge eraan.

 

denk ook om anderen ongeacht je ze kent als het om smokkel gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P kep is gehoord dat je mosterd rond je folie zou moeten doen (ook zelfde werking als pindakaas) en makkelijker te vinden voor de belgen onder ons :smoke

Zou dit werken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we zeggen dat je 10 dagen in het buitenland zit, we gaan uit van Turkije.. Kan je dan niet zonder?

 

Anders pak je toch ff een camping in Ommen? Daar blowed toch iedereen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
al eens geprobeerd? want als er iemand ervoor gepakt wordt is het heel erg. als jij bv ruzie met je virendin hebt en over 10 jaar denkt jij ow het is verleden tijd makkelijk vertellen aan anderen. maar als je 15 jaar krijgt en wat denk je na 10 jaar denk jij? heel weinig zit alleen maar vast in een celletje met 50 man en elke week valt er 1 tje dood. over 10 jaar wen je eraan maar je hebt dan geen leuk verleden 10 jaar verdriet enzo kom je over 15 jaar vrij en ben je opeens terug in holland is alles nieuw alles verbouwd en je weet niet precies meer hoe het er 15 jaar geleden uitzag. totdat je de foto's bekijkt en ervan gaat huilen dat je nederland zo gemist hebt dat is het erge eraan.

 

denk ook om anderen ongeacht je ze kent als het om smokkel gaat

 

wat hebt dat nou weer te maken met ruzie met een vriendin?

beetje rare vergelijking,want ruzie met een vriendin ben ik niet na 10 jaar vergeten maar na 1 maand al...

of t werkt weet ik niet,wel dat een hond zn neus voor peper omdraait,dat vinden ze te erg.

uit je verhaal begryp ik dat je mij als een soort schuldige ziet als iemand door die truc gepakt wordt.

 

wel,ik hoef me niet schuldig te voelen als er iemand gepakt wordt hierdoor,

wie smokkelt doet dit op eigen risico,wie gepakt wordt moet zelf gaan zitten,simpel.

het is alleen een truc,meer niet.

als ik iemand raadt geef hoe die moet kweken,ben ik dan straks ook schuldig aan als die gepakt wordt?

 

en 15 jaar cel,dat kryg je niet van een paar grammetjes,

en echte smokkelaars hebben heel andere methodes die amper bekend zijn,

een echte smokkelaar haalt zn tips niet van een forum af die ook door politie wordt bekeken en dus volop bekend zijn,

die heeft heel andere tactieken waar de politie maar naar mag raden.

 

uit je verhaal lees ik dat je zelf ervaring heb met vastzitten in een cel met 50 man,

dat is rot voor jou,maar niet voor mij,

als ik in de soft secrets lees dat iemand 20 jaar cel krygt op de domicaanse replubliek barst ik ook niet in tranen uit,ik ken die persoon niet,dus.

 

ik maak me enkel druk als t een bekende van mij zou zijn,dan doet t me wel wat,

ook bij mensen hier op t forum,dat zou ik erg vinden ,

daar heb ik al een paar ervaringen mee,maar goed.

 

greets

lee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat denk je van wat hash meesmokkelen naar burundi :P

men maat die meegaat wil een paar gram hash meenemen, ik zelf zie dat ook wel zitten maar wil het risico niet lopen en er zal daar wel genoeg ganja zijn zeker??

ik smokkel wel twee joints op het vliegtuig voor onderweg in de wc, hehe, ik wil niet nuchter vliegen want dan breek ik heel het kot af!!

 

en btw wanneer je reist, watch your bagage!! je zal niet de eerste zijn die gebruikt wordt als transport van een drugsbende, die het in je bagage stoppen en erna weer mee wegzijn!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopeheads,

 

Wanneer leren jullie nou is dat de pindakaaspot, de cola blikjes en je anus niet toereikent zijn ?

 

Wil je lekker op vakantie zonder zorgen ?

 

Neem een flesje BHO mee .... klein (1 cm hoog ), zo goed als geurloos, onbekend ( je kan gewoon zeggen dat het voor je ontstoken kies is), makkelijk en zo goed als puur.

 

Kun je meteen indruk maken op de Burundi ppl ....

 

:P

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wOOt :smoke of ze vinden het zo top dat ze niet meer mogen gaan :smoke dus ook de honden ruiken het niet taw,als douane hier een keer kijkt zijn ze binnen kwa info :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dit jaar ook naar turkye op vakantie geweest (Marmaris) maar echt honden stonden er niet. Maar ikvind het nogal dom om wiet of hasj mee te nemen in het vliegtuig. Ik weet niet hoe lang je gaat, maar je kan toch wel een x zonder een joint leven :P De kans dat je gepakt wordt is minimaal, maar ik denk dat je wel gezeik krijgt als je gepakt wordt, ook al is het maar 3 gram ofzo.

In turkye zijn overal van die waterpijpen te koop en ik ging zo praten met die verkoper (beetje op scheppen over NL), dat je in Nederland overal mag blowen en dat we onze wiet ook in de waterpijp doen enzo. Enne toen zei die gast dat als je dat hier zou, je een groot probleem zou hebben..2 mensen zeggen dus wat anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil je lekker op vakantie zonder zorgen ?

 

Neem een flesje BHO mee ....

 

Jammer dat je het niet bij de supermarkt kan kopen.. of coffeeshop even.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
je moet het eerst heel goed en strak in doorschijnend folie verpakken en dan in een pot pindakaas of iets dergelijks stoppen en de pindakaas er weer luchtdicht overheen strijken. dit neem je gewoon mee in je koffer klaar. ik zouhet nooit gewoon in je broekzak doen. voor de honden. tenzij je gewoon lekker met je gezinnetje gaat op vakantie. zulke lui houden ze niet aan.

 

Ik zou er niet van uitgaan dat je met je gezinnetje niet word aangehouden :smoke

In Nederland word niet actief gezocht naar kleine hoeveelheden hasj of wiet, maar als ze het ruiken word je 'random' uitgekozen en checken ze jou en je handbage. Met fouilleren is het best makkelijk om kleine hoeveelheiden tussen je ballen te doen of in je kont. (mij niet gezien overigens).

 

Doe het NIET in je pakje sigaretten, vooral niet als je hem gewoon in je zak heb. Hier kijken ze gewoon in.

Kleine hoeveelheden worden in NL niet bestrafd, ook niet bij het vliegveld. (tenzij het vaker is voorgekomen)

 

Toen ik in Turkije was, zat ik gewoon heerlijke Turkse hasj te roken, en het smaakte behoorlijk. Ik ga dan ook geen gram meenemen op vakantie.

In Spanje is het trouwens makkelijker om aan hasj, speed, coke en pillen te komen dan in NL. :P

 

@ TAW ik zou het er niet meer op gokken, ze zijn behoorlijk gek bij de luchthavens door al dat gezeik met die terroristen, helemaal op vloeistoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...