Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elmo2007

Kanker Verspreid door middel van Vaccinaties wereldwijd !

Recommended Posts

Ik ben rechtuit. Wij doen er allemaal aan mee bewust of onbewust. Als wij volk hier in het "rijke westen"

liever met de verzorgde luie kloten op de bank willen blijven zitten en het maar toelaten, gebeuren dat soort

dingen. Over 10 jaar zitten we nog wat discussies te tikken op een "gelijkgezinden forum " i.p.v masaal samen

te pakken en een bij wijze van spreken revolutie te ontketenen. Daar zijn wij westerlingen te bang, te zelfzuchtig,

te egoistisch voor. In Nl krijg je nog geen 5 man mee, als je bv in een groot bedrijf wat wil klaar spelen. Mag

jij de kar trekken. Zo ziet de werkelijkheid er uit.

 

Wij willen geen duur in NL gemaakt truitje kopen, maar een van 5 euro uit China door kinderhanden gemaakt.

Wij vreten ons vol met vis verstuurd uit Afrika, die locals daar onder erbarmelijke omstandigheden, voor ons

klaar maken.

Wij rijden brandstof slurpende voertuigen, gemaakt uit aardolie door Exxon, Shell, BP geproduceerd o.a ook uit

Afrika, waar de restanten van boorinstallaties liggen in totaal vervuilde wateren/rivieren, waar de mensen tot aan hun

middel in staan, om nog met zelfgemaakte destillatie systeem van oude olie barrels, een paar cent te verdienen

want ze hebben niks anders meer.

Ik heb het niet tegen jouw, maar je bent net zo goed een onderdeel van dat kapitalistische systeem alhier en

doet er dus bewust of wel onbewust aan mee, dat die arme stakkers aldaar zo worden behandeld.

 

Wat het topic vaccinatie en kanker betreft want daar ging het ook om, is dat ik zeg niet meteen alles slikken

als zoete koek, alleen omdat ( wat ik vermoed ) in je straatje past. En ook als het zo zou zijn, wij hebben het

er zelf naar gemaakt. Wij nemen alles wat ons leventje wenselijk en gemakkelijk maakt, daar speelt slimme

ondernemers handig op in. Uiteindelijk creër je ook een gezwel in de rijke welvarende industrie landen.

Ideologie, oppertunisme , kan op termijn ook je eigen graf graven.

 

 

gr, Zappie

Edited by zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de openingspost wel heel vreemd, sinds wanneer is kanker een virus dan? Kanker is een gezwel dat onstaat door DNA mutatie waarna cellen zich ongecontrolleerd gaan vermenigvuldigen... Dat vaccins stofjes kunnen bevatten die aggressief genoeg zijn om DNA te op grote schaal te doen muteren, net zoals UV-straling dat kan, geloof ik best. Maar "kanker virussen" bestaan niet.

Edited by Tw!tchy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben rechtuit. Wij doen er allemaal aan mee bewust of onbewust. Als wij volk hier in het "rijke westen"

liever met de verzorgde luie kloten op de bank willen blijven zitten en het maar toelaten, gebeuren dat soort

dingen. Over 10 jaar zitten we nog wat discussies te tikken op een "gelijkgezinden forum " i.p.v masaal samen

te pakken en een bij wijze van spreken revolutie te ontketenen. Daar zijn wij westerlingen te bang, te zelfzuchtig,

te egoistisch voor. In Nl krijg je nog geen 5 man mee, als je bv in een groot bedrijf wat wil klaar spelen. Mag

jij de kar trekken. Zo ziet de werkelijkheid er uit.

 

Wij willen geen duur in NL gemaakt truitje kopen, maar een van 5 euro uit China door kinderhanden gemaakt.

Wij vreten ons vol met vis verstuurd uit Afrika, die locals daar onder erbarmelijke omstandigheden, voor ons

klaar maken.

Wij rijden brandstof slurpende voertuigen, gemaakt uit aardolie door Exxon, Shell, BP geproduceerd o.a ook uit

Afrika, waar de restanten van boorinstallaties liggen in totaal vervuilde wateren/rivieren, waar de mensen tot aan hun

middel in staan, om nog met zelfgemaakte destillatie systeem van oude olie barrels, een paar cent te verdienen

want ze hebben niks anders meer.

Ik heb het niet tegen jouw, maar je bent net zo goed een onderdeel van dat kapitalistische systeem alhier en

doet er dus bewust of wel onbewust aan mee, dat die arme stakkers aldaar zo worden behandeld.

 

Wat het topic vaccinatie en kanker betreft want daar ging het ook om, is dat ik zeg niet meteen alles slikken

als zoete koek, alleen omdat ( wat ik vermoed ) in je straatje past. En ook als het zo zou zijn, wij hebben het

er zelf naar gemaakt. Wij nemen alles wat ons leventje wenselijk en gemakkelijk maakt, daar speelt slimme

ondernemers handig op in. Uiteindelijk creër je ook een gezwel in de rijke welvarende industrie landen.

Ideologie, oppertunisme , kan op termijn ook je eigen graf graven.

 

 

gr, Zappie

 

 

Ik moet nog heeeel veel aanpassen. Ik zal zelfs zeggen dat ik men eigen moet formateren en terug nieuwe programmas installeren maar dat heeft tijd nodig. Het belangrijkste ik ben wakker geschud, ik weet nu ongeveer wat er gaande is, ik krijg inneens veel antwoorden op vragen waar ik geen antwoord op kon vinden. Nu ben ik veel dingens aan het recht zetten in mijn kopje want om gelogen te worden in 1 ding dat valt nog mee....maar als je gelogen wordt over meerdere dingens die zeer belangrijk waren tijdens uw levenstrayect damg dan moet je wel eventjes rustig zitten en alles op een rijtje zetten.

 

Ik snap uw redenering wel....maar toch stel ik mij vragen of het wel handig is om sceptisch te zijn met alles wat er rond ons gebeurd. Er wordt van alles rond vertelt met bewijzen dat onze gezondheid en die van onze kinderen aangetast kunnen worden....dan gaat faraon eventjes na denken.als dit waar is:..mijn familie wordt sinds een paar jaren vergiftigt door honderden chemische stoffen die te vinden zijn in onze dagelijkse behoeftes, dus wat doen ik, ikstop met alles( waterkraan drinken, geen medicatie niet meer... ect), tot alles wat duidelijker wordt? of word ik sceptisch en laat ik het over aan de lot want tis toch allemaal bullshit??.........tis eventjes gokken....maar dit maal je gokt geen geld maar toch uw eigen leven en die van uw geliefde mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOU.........

IN BELGIE ZIJN ZE LEKKER AAN HET RELLEN ....OMDAT EEN BEDRIJF 1300 BANEN SCHRAPT... .

 

 

DUS DE RELLEN TEGEN DE OVERHEID EN ZN IDIOTE IDEEN KOMEN STEEDS DICHTERBIJ

komt hier ook vanzelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

is ook het enige wat helpt en dat roep ik al jaren! RELLEN! totdat heel het land in puin ligt, dan kunnen we weer beginnen met opbouwen. blij met huisje boompje beestje en wil je liever geen rellen? neem dan voor lief dat je genaaid blijft worden!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahahaha idd B) ....msshien is het wel beter zo.....rellen kan de enige optie zijn^wanneer beginnen we?

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd rellen ik ben van de partij!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps. cannabusinesss

 

Als dat jou wapen verzameling is dan ben je echt een retard, wie heeft er zo veel wapens nodig!? En als je denkt dat die wapens jou tegen de overheid kunnen verdedigen dan kom je van een koude kermis thuis, of liever dode kermis. De overheid heeft getraind personeel, tanks, gepantserde wagens, marine schepen, kanonnen, kruisraketten, vliegtuigen en kernwapens. Denk jij met je proppenschieters iets uit te halen als ze echt kwaad in de zin hebben?

 

hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps. cannabusinesss

 

Als dat jou wapen verzameling is dan ben je echt een retard, wie heeft er zo veel wapens nodig!? En als je denkt dat die wapens jou tegen de overheid kunnen verdedigen dan kom je van een koude kermis thuis, of liever dode kermis. De overheid heeft getraind personeel, tanks, gepantserde wagens, marine schepen, kanonnen, kruisraketten, vliegtuigen en kernwapens. Denk jij met je proppenschieters iets uit te halen als ze echt kwaad in de zin hebben?

 

hahaha

 

 

Weinigen oppermachtigen legers hebben oorlogen kunnen winnen tegen de guerillas....zie bv USSR vs TALIBANS...of FARC tegen de colombiaanse leger en CIA, of cubaanse crisis.....zo n stuk of duizenden als cannabusiness kunnen nogal schade veroorzaken

Share this post


Link to post
Share on other sites

whgoohhpssjjj!!!! (scilent kilt Helghast die net een tank in wilt stappen en gaat er zelf vandoor met de tank)

 

:lol: (elemineer vanuit de tank de rest van Helghast zijn squad, en gaat er vandoor met zijn bommen, en grijpt nog

net de zak wiet mee die een van de mannen bij zich droeg)

 

B)

 

 

 

zo de klus is weer geklaart, tijd voor een stickie :lol:

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe B)

maarre... de belgen weten wel hoe het moet ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

We moeten eens een demonstratie doen, hoe de belgen lang geleden de romeinen hebben verlsaan

 

Zo n drolleke van een land verslaat de Goliath of the roman empire...dat hebben wij eens 1 keer gedaan, en dat zullen we nog eens moeten tonen.

 

een tweede keer was toen de duitsers onze bunkers niet konden neer halen...dan hebben ze maar den DIKKE BERTHA uitgevonden....en daarme konden ze eeen paar bunkers neerhalen...

 

Moderne wapens en tanken doen veel schade maar ermee mikken dat is iets anders

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe wat moet

 

2 dingen

 

1 Als ze het niet eens zijn , gaan ze de straat op

2 Ze mogen 1 wietplant in de tuin

 

doen de belgen het op 2 punten beter dan hier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Denk nog eerder dat de lucht de kanker verspreidt voor diegene die er gevoelig voor is.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat er een belg is een tal Peter Vereerck die heeft een klacht ingediend aan de Internationale hof van justitie mbt de chemtrail, als ik mij niet vergis hij is 10 jaar geleden begonnen met dit onderzoek

 

 

Peter Vereerck

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chemtrails heb ik zelf ook kunnen zien vanuit mijn tuin. Een raster

van lijnen. Het waren een stuk of 7 . Na een uur waren ze er nog steeds

maar breder uitgewaaid.

 

Al sinds de 2'de wereld oorlog is het gebruik van chemtrails bekend en toegepast

(het is in duits gesproken)

 

 

 

gr, Zappie

Edited by zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belgen die Romeinen zouden hebben verslaan? Ok, dit is off topic maar wil het toch even melden. De 'Belgen' van die tijd hebben helemaal nooit de strijd gewonnen met de Romeinen. Het enige wat Caesar ooit over ons wist te vertellen dat we de dappersten waren onder de Galliers. Niet door het uitgebouwd leger of hoog technisch vernuft. Neen, omdat we het verst van de Romeinse beschaving verwijderd waren en dus het meest als ongeletterde beesten aanschouwd werden. Na twee grote veldslagen was Caesar al klaar met Belgica. Er is daarna wel een opstand gekomen maar die heeft eerder tot het uitmoorden van de Belgae stammen geleid dan tot bevrijding. Trouwens, wij zijn als huidige Belgen niet gelieerd met de oude Belgen, die zijn allen naar de Britse eilanden verkast.

 

En over de Duitsers, tja, wie is de winnaar na jarenlang een slijkpoel te hebben verdedigd zonder een meter opgeschoven te zijn maar wel met duizenden doden tot gevolg...De dikke bertha's hadden ze in eerste instantie niet meegenomen omdat onze forten toch te verouderd waren gebaseerd op oude technieken van oorlogvoering. Toen de Duitsers hun Bertha's wel naar hier haalden duurde het nog tien dagen tot de Belgen hun forten overgaven.

 

Trouwens Elmo, zo snel komt de Belg niet op straat hoor. We zijn hier allen veel te passief:p.

 

En jongens, als ze echt chemtrails zouden gebruiken, waarom zouden ze het dan in godsnaam in een opzichtig rooster in de lucht spuiten:p? Lijkt me eerder dom toeval. En waarom zouden ze op die hoogtes met chemische stoffen sproeien? Die missen hun effect volledig door de verspreiding. Het is niet omdat men de bevolking jaren lang heeft voorgelogen over cannabis dat we nu plots elke complottheorie als waarheid moeten aannemen:p.

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep Rockfever; ik ben het met u in alles eens.

 

Wat betreft de Galliars dat ze de Romeinen hebben bestrijd was inderdaad off de topic....en dat iwas ook de bedoeling. We waren al een tijdje over serieuze dingens bezig...maar het was toch geloofwaardig eh jeje B) zeker mbt de Dikke Bertha, wij hebben toch getoont dat diep in ons, als we willen, we weten wat strijden is..allen als we willen maar idd nu elk mens toont zijn strijdkracht voor zijn eigen belangen

 

Wat Betreft al die complot theorie daar heb ik mijn eigen mening over. Wat Betreft de chemtrail, ik zie niet dat dit techniek heel effectief is in geval dat ze der mee bezig zijn, ik heb nog veel twijfelers erover maar ik laat het zeker open.....

 

Ik heb al jaren al die complot teories zien paseren dus ik heb er niet veel aandacht aan besteed maar als je ziet wat er de laatste jaren aan het gebeuren....en zeker het conflict in de Midden-Oosten dan frons ik toch mijn wenkbrauwen. Stap voor stap zoek je uit wat er allemaal gaande is, het hoeft niet alleen via internet te zijn, en toch lees je dingens dat helemaal overeenkomt met al die complot teories en we spreken niet alleen over teories die juist uit zijn gekomen maar teories die al jaren werden gecommuniceerd aan iedereen maar toch kregen die mensen weinig respect of interesse, zelfs ik zag die mensen als Clowns. De chemtrail klinkt zeer belachelijk...but why not?? Of Vaccinaties die zeer schadelijk zijn voor ons en toch gebruiken...why not? Wat bewijst dat de mensheid niet capable zijn om zo n dingens te doen??....

 

Ik was een fieren Belg maar na dat je wat meer weet en je komt achter van waar dat Belgie die Rijkdom en stabiliteit gehaald heeft dan is het voor mij wel Duidelijk. Die dingens leer je niet op School of hoor je het ook niet in de media.

Dus voor mij klinken veel complot teories meer geloofwaardig dan de informatie die je van de media krijgt, als je antwoorden zoekt over bepaalde gebeurtenissen

 

maar toch ik heb mijn lesje geleerd, en voor mij is het vrij duidelijk, , eerst zien dan geloven daar blijf ik bij en we hopen dat het allemaal onzin is en dat ze in godsnaam eens normaal doen, live in peace en dat ze zeker niet vergeten to legalize the shit

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als men met lab.proeven het kan aan tonen komt is dat zeer waarschijnlijk. Een contrail

verdwijnt aan de staart al na enkele seconden, een chemtrail niet.

In een duits lab is het aangetoond middels een oplossing van zilverjodine. Men kan al lang

lokaal het weer manipuleren. Niks nieuws.

 

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afhankelijk van de weeromstandigheden in de lucht kunnen contrails enkele seconden tot dagen blijven hangen. In droge lucht verdwijnen ze inderdaad al na enkele seconden. Als je ervan uit gaat dat élke contrail na een aantal seconden begint te verdwijnen dan snap je niet echt wat een contrail juist is...

 

Wat 'jodine' is weet ik niet want dat bestaat niet maar zilverjodide werd inderdaad, vrij onsuccesvol, gebruikt om de kans op regen te vergroten. Blijkbaar zijn de kristallen van die stof ideaal als condensatiekern. Natuurlijk had dit ivm toxiciteit veel te veel nadelen. Bovendien kennen we nog te weinig van het weer om het te kunnen manipuleren. We kunnen het misschien wel manipuleren maar nog niet controleren. Door wolken met zilverjodide te beschieten breng je mogelijk het weer uit balans. Je kan dus misschien wel succesvol regen maken om droge plaatsen maar als die regen daar valt, valt hij dus niet ergens anders.

Met een oplossing zou je trouwens weinig bereiken want condensatiekernen dienen vaste deeltjes te zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat ze geintereseerd zijn in het controleren van het weer,, in geval ze het willen manipuleren. Ze weten goed genoeg dat de aarde uit zich zelf wel terug kan herstellen, zolang het maar schade veroorzaakt maar.. Ik heb ergens mijn twijfels over want aarde bestaat toch uit 90% water, water zou toch al die deeltje zeer gemakkelijk kunnen absorberen....Zelfde als de reden die ze geven mbt de klimaat verandering, al die CO2 die wij produceren , Zee zou toch een belangrijke functie hebben bij het zuiveren van het luch... bon duidelijkheid zal vroeg of laat wel naar boven komen

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...