Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wallythc

wat wordt jou outdoor seizoen 2013

Recommended Posts

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik ook een paar planten mag zetten in een tuin die niet de mijne is.

Vandaag lekker bezig geweest en m'n plekjes voor het jaar gereserveerd voordat het zover is dat ik ze tussen de Hortensia's en Lavendel mag proppen..

Waarom in potten?

Omdat de grond vol kattenzeik zit en ik ze dan einde seizoen naar mijn eigen tuin kan verplaatsen pot en al.

Kasje erbij voor de voorgroei, 3 x 45 literpotten ingegraven.

Komt zoals altijd Biobizz allmix in te zitten, potparka erop, slakkenring om de stam, Biobizz voeding (Grow, Bloom) en supplementen (Root Juice, Fishmix, Topmax) en gaan.

Nesta blij.

Het is de bedoeling dat er Purple Maroc, Ketama en Warzone Kush (Leb pheno) komt te staan en ze natuurlijk afbloeien.

gallery_7512_11569_759597.jpg

Edited by Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had na mijn totale fiasco van vorig jaar niet echt veel zin om er dit jaar terug aan te beginnen... Maar de eerste zon heeft me toch weer zover gekregen... :wave:

 

ik zal dit jaar weer in een kas kweken:

 

cheese auto (RQS)

ak-47 auto (RQS)

 

en dan misschien nog zaad dat ik heb van men reis naar kaapverdië... Zat in me wiet dat ik ginder heb gevonden... :) eens kijken wat dat wordt, en als ik wat geluk heb, een klein zadenkweekje, als het potente plantjes zijn...

 

Nu maar duimem op een super outdoorjaar!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danish passion

 

Henkes lolland

 

Henkes lolland vs royal dane

 

Ierdbei

 

Maf Afkorting van mighty mite x amstel freeze Schijnt een nieuw soortje te zijn wat erg geschikt is voor ons klimaat .Royal dane +- Guerilla gold Mighty mite .

 

Guerilla gold

 

Nlx

Pp

 

:wave: :) :)

 

Danish passion

 

Henkes lolland

 

Henkes lolland vs royal dane

 

Ierdbei

 

Maf Afkorting van mighty mite x amstel freeze Schijnt een nieuw soortje te zijn wat erg geschikt is voor ons klimaat .Royal dane +- Guerilla gold Mighty mite .

 

Guerilla gold

 

Nlx

Pp

 

:) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

K ga (erg verrassend) weer verder met de BlueStreak zaadjes die ik uit mn zadenkweek heb verkregen :lol:

 

De smaak stond mij erg aan, en het formaat fascineert me!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) zo was ff zoeken maar ben er weer ,inmiddels van start gegaan met 2 xlowrijder 2 en 3 x big devil en heb nu 2x ndb paarse pheno ,had nog maar 5 zaadjes en zijn er 2 ontkiemd ,hoop hier dus mee een zaad kweekje te doen,heb ik weer nieuw zaad van een erg lekker en mooi soortje,onderweg heb ik nu 2x deense afghaan,4x old famer nepal x danische gold,en 2 purple widow, ter ontkieming liggen nog auto haze ,veel auto dit jaar ivm snelle oogst en minder groot de kans op rippers dan toch wel klein ,oh ja heb ook nog 5x herebei fem onderweg maar die zitten al een week in het potje in aarde in propagator,op de vensterbank en nog steeds niks ,dus nog even geduld hebben de ndb en purple widow gaan naar me broer ,heribei fem naar me zus en de rest guerilla ,maar daar kom ik later op terug ,foto volgen ,

 

dit was wallythc up date iedereen veel suces en geniet ze , :)

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...