Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DarkZifnab

Slecht gegaan met DMT :D

Recommended Posts

Na een weekje of twee wat te hebben geëxperimenteerd met dmt, is het me spontaan gelukt om daar eens slecht op te gaan, hier het verslagje:

 

Ik had te weinig rust genomen, niet gedaan wat ik altijd doe, op de gok wat gedoseerd, zonder te wegen (al weet je dat het niet teveel is, je gaat toch twijfelen) en probeerde een efficientere manier van verdampen, dat lukte wel trouwens :lol: Verder ben ik met aardse zaken de DMTwereld ingestapt. Ik werd er keihard weer uitgegooid, "aardse zaken hou je je maar op aarde mee bezig" was de boodschap. Ik voelde me beroerd, genoot tegelijk van OEV’s en moest overgeven, stond half in de werkelijkheid, half erbuiten. Wellicht heb ik precies een tussendosis te pakken gehad, teveel voor “gewone” visuals, te weinig voor een breakthrough, alhoewel die er wel een soort van was, maar niet zoals ik gewend ben. Hoe dan ook, ik was totaal instabiel (lichamelijk), tolde rond, liep bijna tegen een deur aan onderweg naar de wasbak om te kotsen en ben weer op bed gaan liggen, heb voor me uit liggen staren en heb echt even moeten bijkomen. Mijn vraag was beantwoord, zoals ik al zei: aardse zaken doe je niet in de DMTwereld. ­Tijdens het "bijkomen" zag ik wat flashbacks van het gedeelte dat ik even out was, dat zag er niet fraai uit, chaotisch, angstig, bizar, stroboscopisch en gebrek aan kleur, alleen zwart/wit en grijstinten, geen gekwebbel, geen positieve entiteit zeg maar, of geen aanwezigheid. Op zich wel een kicke ervaring, hebben we dat ook eens meegemaakt! Gelukkig duurt een DMTtrip niet zo lang en wist ik dat ook, waardoor ik mijn angst en negatieve gevoel kon relativeren en rustig lag te wachten tot het voorbij was, ook nog met aangename CEV's, die ineens begonnen. Op het moment van besef was het eigenlijk ook voorbij, maar man man man, wat voelde ik mij beroerd! Ik stond op een gegeven moment op, wilde ff lopen, frisse lucht happen, dus raam ff open gezet, weer even liggen, weer opstaan, ff in de stoel hangen, sjekkie roken, oogjes dicht, toch weer open, opstaan, jas aan en naar de supermarkt dan maar. Ik liep door de sneeuw en met mijn ogen dicht was dat rood, ik liep een beetje onhandig door de supermarkt en ben weer naar huis gegaan. Drie bakken koffie naar binnen gegoten, gegeten en even later voelde ik me net zo relaxed als na welke trip ook en was er niets meer aan de hand. Ik had me er gewoon aan moeten overgeven, maar er waren nog wat dingen die ik moest doen vandaag, zoals een examentoets voor mijn opleiding: toch nog een 8,5 gehaald :D Maar dat hield me wel tegen en dat werkt dus niet. DMT moet je echt in alle rust kunnen doen, zonder te bedenken wat je nog allemaal moet doen vandaag in ieder geval! Ik wilde ook weten tot hoever ik kon gaan, tot zover dus ongeveer :D en ik wilde weten wat het doet met je geheugen en dat is helemaal niets, dat is wel bizar en erg prettig tegelijk :D Al met al wederom een fantastische ervaring, ondanks de ongemakken!

Nu even rustig aan doen met dat spul en gewoon wachten tot het weer weekend is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben te stoned, ik zie alleen maar een zwart blok op me afkomen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch goed dat je een mindere ervaring kan relativeren, voor jezlf helder krijgt waar dit aan lag. Zoals met alle leermiddelen die je kan gebruiken, dmt of wat anders, kan je altijd een vreemde ervaring krijgen. Vindt het zelf wel heel positive dat je niet blind staart, maar bedenkt waardoor dat kwam en het de volgend keer aanpast waar je mee bezig bent voor je weer tript.

 

Had ooit een hele dag haze liggen dampen met een kameraad, spacecake, toen naar de stad paddos gehaald, avondje gamen, heel bizar battlefield spelen combinatie weed/psylocibine. Maar het begon te sneeuwen buiten en ik kon niet weg de volgende dag. Dikke paniek. Toen dacht ik, ja ik kan ook niet weg, jammer dan.

 

We zijn gewoon klein en nietig en nog immer overgeleverd aan de natuur. Kreeg een gevoel van rust. En sinsdien maak ik me nooit meer druk om dit soort zaken. Ook niet als een vlucht vertraagd is, een leenauto niet werkt, de ketting van de fiets knapt. Files, sneeuw, i dont care. Ik zorg dat ik een paar uur eerder mn dag begin en wanneer mensen dan nog gaan piepen dat ik te laat kom, zeg ik nu: als ik ophang ga dan maar even schreeuwen en rondjes rennen, bel me terug en kijk of de sneeuw al gesmolten is. ( wat ik bedoel te zeggen, ze moeten gewoon praktisch denken in oplossingen ipv zeiken wat niks oplost ) vroeger kon ik me heel druk maken, dat ik dacht ja is toch wel klote voor die ander en maakte ik me onnodig druk, terwijl je er geen zak mee opschiet.

 

Mijn ervaring, ook een slechte trip maakt je wijzer, als je er maar eerlijk over nadenkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg rook je een joint....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een joint roken blijft gewoon lekker... maar zelfs dat dus niet teveel :lol:

 

Je weet dat je met psychedelica rare dingen kan verwachten en niet alles gaat altijd even goed en dat is ook helemaal niet erg, mits je begrijpt wat er gebeurt natuurlijk.

Dat kan trouwens nog steeds doodeng zijn, of verwarrend, it's part of the experience, het hoort er gewoon bij en zal mij zeker niet weerhouden om er nog eens in te duiken, maar eerder motiveren om te zoeken naar de juiste omstandigheden, dosering, damptechniek en vooral veel verschillende ervaringen, wat prima werkt met DMT, het is iedere keer echt anders. Met 2CB heb ik steeds identieke trips, identieke gedachtengangen, met DMT totaal niet,

met 2CB ga ik me ook vervelen tegen de tijd dat de helft van de trip erop zit, je bent uitgekeken op al die bewegende dingetjes, al het kabaal in je kop enzo, doodvermoeiend, alhoewel ik nog eens een goeie trip op de veluwe wil maken (het dichtstbijzijnde grote bos hier, misschien gelijk even een mooie guerillaplek zoeken en wat zaadjes regelen en een eerste eigen kweekje doen), maar dan met LSD (alleen dan wel even de gps coördinaten van mijn auto in de telefoon zetten van tevoren, anders vind ik die niet meer terug xD)

 

Ik heb precies hetzelfde als spacey cortex, ik maak me niet meer zo druk om dingen, mensen hebben allemaal maar haast en zijn met hun zaakjes bezig, prima hoor, maar loop mij daarmee niet in de weg, ik loop jou ook niet in de weg en leg mij vooral niet jouw wil of overtuiging op, dat gaat niet werken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...