Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elmo2007

Duo op A7 onderweg met zakken hennep

Recommended Posts

Bron : http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/39840/Duo_...ken_hennep.html

 

zondag 13 januari 2013 Terwispel

 

De politie heeft zaterdagmiddag op een parkeerterrein van een tankstation aan de snelweg A7 nabij Terwispel twee inwoners van Wolvega van 19 en 22 jaar aangehouden voor het bezit en vervoer van een grote hoeveelheid hennep.

 

Surveillerende agenten reden over de A7 en besloten de auto van de mannen te onderwerpen aan een routinecontrole. De bestuurder kreeg een stopteken en vervolgens werden op het parkeerterrein bij het tankstation de auto en de twee inwoners van Wolvega gecontroleerd.

 

In de auto lag een tas waarvan één van de mannen niet precies wilde vertellen wat daar nu in zat. Al snel werd duidelijk waarom hij dat niet wilde vertellen. Agenten vonden tientallen henneptoppen in de tas. Het duo werd aangehouden en de hennep en de auto werd in beslag genomen. Beide verdachten werden overgebracht naar het politiebureau en voor nader onderzoek ingesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Routine controle is een mooi woord voor "we zeggen niet wat opvalt aan je auto en onze vooroordelen over de bestuurder en zijn passagier". Routine controle mn reet. Als ik nieuwe schoenen heb gekocht en ik moet vliegen, gaat ook altijd de " random check - shoes" bij de douane branden. Heb ik een petje op, random check hat, heb ik een vieze oude versleten tas mee en kleed ik me als een zwerver, mag ik meteen mee het hokje in. Routine, Ha!

 

Ben gewoon sterk in het herkenne van bepaalde gewoontes, en erger nog, de afwijkingen hierin. Maar zal mij wat bommen, smokkelen is niet nodig, alles kan je overal krijgen. Wel klote voor die lui dat ze zijn:

 

"aangehouden voor het bezit en vervoer van een grote hoeveelheid hennep"

 

Wat dan, 6 gram de man ofzo? :') sepotcode 40 en doorrijden. Agentjes, maak je druk om wat wiet. Ga boeven vangen.

 

Altijd zeggen dat het allemaal van 5 planten afkwam en voor eigen consumptie is. Laat je verleiden door mooie praatjes "zeg maar wie wat hoe wanneer dan arresteren we je niet" en praat je je mond voorbij, ja gebeuren soms vreemde dingen. :lol:

 

 

Met vriendelijke groet,

 

De groene passat rijder die dagelijks een paar ons in zijn dashboard heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me echt zo zwaar klote,..al de aandacht en liefde en dan meteen alles weg,

vieze blauwe strontvliegen dat het zijn.

En vervolgens de wiet zelf achterover drukken en verkopen,..ver zal ik er niet vandaan zitten. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Een tiental toppen. Topjes zou laat ons zeggen een gram zijn. Toppen een gram of 5 ?

x 10 is 50 gram

 

Wat een vondst weer, en recht in media !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, uiteindelijk kan iedereen het gebeuren dat ze je staande houden, laatste tijd bijvoorbeeld veel fuiken. tja dan hang je er gewoon in als je wat bij hebt. En een verborgen ruimte in de auto kan al een hoop voorkomen, maar dat doen ook weinig mensen.

 

Natuurlijk valt de een meer op dan de ander, dat is dan nog iets waar je zelf controle over hebt, behalve in fuik dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij een fuik kijken ze ook onder je plaat waar je reservewiel hoort te zitten, dus echt wegkomen met een auto kan niet.

Of je moet een geheime ruimte in de stoel hebben geinstalleerd dan kan je er nog wel mee weg komen.

 

Ik werd voor jaren terug ook langs de knt gehaald en naar een fuik geleid maar het enige wat ze vroegen was mijn rijbewijs, ze deden een check voor openstaande boetes of iets en kaar was ik. Ik kon gewoon doorrijden, als ik me kofferbak vol had gehad dan hadden ze niks geweten.

 

Maargoed ik kan me indenken dat jongens van 19 zenuwachtig worden als er een woutenbak achter ze zit, helemaal aan de snelheid houden en dat soort dingen tja dan ga je opvallen. Gewoon met het verkeer mee, gordel netjes om, niet te hard de muziek aan. En neem een fatsoenlijke auto niet een afgetrapte Honda Civic waar de bumper eraan hangt met een touwtje en allerlei kleuren gespoten en een spoiler van hier tot Tokyo.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker je wietje om de hoek van je huis verkopen dan is het gezeik al veel minder :lol:

 

als ik toch reizen moest met een big bag dan lekker met de trein :D

 

ooit is kleine moeder plantjes en 40 stekken vervoerd in van die stevige ah tassen met een zak er weer over, nix geen gezeik gehad ofso. kaarten controlle 2 maal maar kon gewoon door die tassen vielen ze niet eens op.

 

zelfde als het vervoeren van wiet naar belgie of parijs. hoeveel idioten er wel niet met de auto de grens over knallen. dat doe ik nog niet voor 10 euri per gram voor me wietje. dan pak ik lekker de hoge snelheidstrein

 

binnen anderhalf uur in brussel en binnen 3 uur hartje parijs.

 

nix geen gezeik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom verklap ik weinig over mijn werkwijze. Het kan ook zijn dat de politie getipt was, maar dan zullen ze het altijd op routine controle gooien.

 

Maargoed ik kan me indenken dat jongens van 19 zenuwachtig worden als er een woutenbak achter ze zit, helemaal aan de snelheid houden en dat soort dingen tja dan ga je opvallen. Gewoon met het verkeer mee, gordel netjes om, niet te hard de muziek aan. En neem een fatsoenlijke auto niet een afgetrapte Honda Civic waar de bumper eraan hangt met een touwtje en allerlei kleuren gespoten en een spoiler van hier tot Tokyo.

precies, altijd zorgen dat je niet uitspat op de rest, en zorgen dat je niet voorbij je mond praat, zorg dat je auto en papieren in orde zijn, en ook je passagiers en jezelf niet in staat van verdenking staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...