Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Epancratius

Hoe muzikaal zijn jullie?

Recommended Posts

Hee smokers :)

 

Vroeg me af als stoner.. hoe muzikaal zijn jullie? :) :)

Ik speel gitaar (akoestisch/electrisch) en een beetje bas.

 

Ervaar als ik stoned ben dat ik soms veel beter speel en met meer gevoel en het is gewoon leuk beetje meejammen :engel

 

c4838ac8-149e-46b2-9686-cc36ee42d79d.jpg

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola, ik kan helemaal niets met muziek, ik kan er echt van genieten, dan wel. Luister van alles, van klassiek, gershwin tot despised icon, van hank williams tot prostitute disfigurement, norah jones tot wu-tang, de grens is meestal volksliederen met rijmelerij niveau lik me t vestje. Dwz, ik luister sommige nummers van bepaalde artiesten wel. Elektronische muziek dunkt me ook wel, heyoka, ambient, als het maar relaxed is. Rengdedengdeng muziek bevalt me niet zo. Maar kan er ook echt van genieten als iemand in het park gaat zingen of gitaar speelt, of viool, vind ik ook mooi. Straat muziekanten krijgen van mij altijd al het wisselgeld wat ik bij me heb die dag. Behalve draai orgel zwengerlaars. No offence, die kasten zijn soms heel mooi, maar de haren gaan me recht overeind staan als ik die blaaspijpjes hoor. Moet altijd denken aan horror scenes met clowns en aliens in een kerk als ik het hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik speel niet....ik heb er wel op gedanst...als de reuma niet had toegeslagen had ik prof danser geweest ipv bloemist :engel

Mag wel graag naar een goed stukje muziek luisteren en heb een hele brede smaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik speel gitaar, voornamelijk acoustisch, ook kan ik een beetje drummen en een beetje bas.

Lekker pingelen, altijd goed! :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spacy nooit te oud om te leren toch? :) juist door gitaar ben ik veel gaan waarderen.

Behalve zware metal of hardcore kan mij niet boeie.. te heavy :engel

 

Bloemist is ook een mooi beroep :)

 

Monti, speel je al lang?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n 7 a 8 jaar denk ik. Jij?

 

Ik vind het vet relaxed, beetje liedjes spelen en schrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou lastig te zeggen.. heb periodes lang niet gespeeld maar begon op mijn achtste met lessen (akoestisch) dat 3 jaar, toen erna in wat bandjes gespeeld (ook gitaar trio :) )

en nu gewoon als ik zin heb.. wat je zegt.. lekker pingelen en doen :engel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Epancratius

Misschien ga ik wel leren een instrument te spelen. Zal het eens een gedachtegang geven. :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zult er geen spijt van krijgen.. :engel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon doen spacey :engel

 

Ik heb nooit les gehad, allemaal zelf aangeleerd. Ben ook pas later begonnen. 17e ongeveer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben begonnen op mijn 40ste gitaar te spelen. [in huis staan 9 gitaren, 7 gewoon en 2 bas gitaar. ook kids spelen vrolijk mee]

alles zelf aangeleerd :)

ik ben wel erg muzikaal, speel gitaar trompet [diverse blaasinstrumenten] panfluit enzenzenz [accordeon haha]

leuk om mijn kop te legen als ie ff vol zit !

je bent nooit te oud om te leren zeg ik altijd, gewoon doen !

good luck and try before you die !! :)

 

grtn erazer :engel

Edited by erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ook bezig met muziek, gitaar, piano is ook wel leuk en een tijdje viool gespeeld, maar dat is echt een instrument wat de nodige diciplines verlangd, dus dat is zeer matig.( maar wel onwijs leuk om te doen ).

En oefening baat kunst.

Ha,ha lijkt me wel eens gezellig om wat met jullie wat herrie te produceren. :engel

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ha,ha lijkt me wel eens gezellig om wat met jullie wat herrie te produceren. :)

 

:engel :) :)

Edited by Epancratius

Share this post


Link to post
Share on other sites
Behalve zware metal

 

 

 

hoor ik gitaar :engel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerel dat is judas priest...... ik bedoel die zware zwarte emo brul muziek :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja goed wha nee daar hou ik ook niet van :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja goed wha nee daar hou ik ook niet van :)

 

 

Zacht voorbeeld: :)

 

 

:engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik niet meer versta wat ze zingen dan vindt ik het te... :engel :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik niet meer versta wat ze zingen dan vindt ik het te... :engel :) :)

 

Daar ligt mijn grens ook ongeveer :) :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Music was my first love

 

Ik ben met muziek opgegroeid en hou er nog steeds van, zelf heb ik ooit blokfluit gespeeld en op het orgel van mijn vader, pianola van mijn opa en keyboard van mijn dochter.

 

Mijn vader kon alle instrumenten bespelen en mooi zingen, zo ook mijn jongste dochter.

 

Ikzelf hou het bij het luisteren naar muziek, continue, 24-7.

 

Hou van diverse soorten muziek, alleen niet van die deprimerende of jankmuziek.

 

Dansen is bij mij ook mijn lust en mijn leven geweest, deed wedstrijddansen tot ik een ongeluk kreeg en mijn knie aan gruzelementen lag.

Maar dans nog steeds graag en luister graag naar muziek.

 

And it will be the last.....

 

gallery_6979_9442_24368.jpg

Ter herinnering aan mijn vader, deze jukebox (RIP)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muziek ik word er mee wakker en ga er mee naar bed. Zelf speel ik graag op de drums. In de schuur heb ik een drumstel staan. Lekker met de Rolling Stones meedrummen of improviceren. Zou niet zonder muziek kunnen. Zelfs nog bij de plaatselijke fanfare gezeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik speel wat gitaar (drie jaar les gehad, ben niet zo goed) en kan een beetje op een piano of keyboard pingelen.

Ik heb zo een 53GB aan muziek op mijn hd staan, alle soorten, oud en nieuw.

De laatste tijd luister ik niet vele muziek meer, soms ff een lekker nummertje en dan weer rust, ik word een ouwe lul xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

22jaar nu aan het drummen.

Had tot 2 jaar terug nog een eigen studiootje in mijn schuur.

Heb wegens tijdgebrek mijn drumkit vorig jaar van de hand gedaan en die vervangen door een roland elektronies drumkit.

Staat nu in de hoek stof te vangen.

Heb vroeger met onze vriendengroep in een band gezeten en waren in onze omgeving wereldberoemd. Wat kleine festivalletjes gespeelt,zelfs een keer in het voorprogramma va Herman Brood.

 

Nix mooiers dan in een bandje te knallen in een volgepakte zaal of kroeg..kikkuh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi om te lezen de herinneringen van sommige met muziek.

Begint leuk topic te worden zo.. genoeg muzikanten.

Stoners zijn meestal creatief en erg met muziek bezig :wOOt :lol:

 

Mijn pa heeft mij al vanaf ik klein ben gemotiveerd om gitaar te spelen.. zo is het bij mij ook gekomen.

Hij speelt zelf ook misschien daarom..

Hij is nu 50+ maar gaat soms nog jimi hendrix :) :) (fender op zijn marshall blazen)

Doet mij veel verdriet dat ik hem met de jaren zie aftakelen met zijn pijnklachten. (hernia/rugafwijking/nek etc)

daardoor gaat ie niet meer vaak (zware gitaar om je nek / constant bepaalde houding..etc) dat demotiveert heel erg. :specool

 

Soms motiveer ik hem :engel om te jammen en dan gaat ie na aandringen wel mee. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...