Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Negative Creep

wat zijn 't nou...

Recommended Posts

Sorry.. Voor deze domme vraag, maar zijn paddo's nou softdrugs of harddrugs? Ik heb er overal naar gekeken maar kon het nergens vinden... Ik heb er zelf nooit zo mee te maken gehad. Maar intreseer me er nu wel in. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

softdrugs want het mag gewoon verkocht worden in de smart- en headshops.

je kunt er ook niet aan verslaafd raken

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waarom je er niet aan verslaafd kan raken is omdat als je het vaak doet je er nix van voelt..... stel je voor....... vrijdag neem je paddos en je veolt het goed......zaterdag weer, dan voel je NIKS of een heel klein beetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

sinds een tijdje is er een nieuwe wet, je mag alleen nog maar verse paddo's verkopen, en geen gedrogde paddo's.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sinds een tijdje is er een nieuwe wet, je mag alleen nog maar verse paddo's verkopen, en geen gedrogde paddo's.

waar is dit voor goed? :s

(ken er niet veel van)

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat die gekken het drogen als een bewerking beschouwen, en bewerkte paddestoelen zijn harddrugs.. (die lui denken waarschijnlijk "hey ze bewerken coca bladeren, en dat wordt hardrugs, dus mag geen enkel natuurlijke drugs meer bewerkt worden" :whistling )

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de wet zijn 't soft- noch harddrugs. maar een natuurproduct wat een een stof bevat die door de wet als harddrug wordt gezien. zolang je zo'n product niet bewerkt mag je het gewoon verkopen, maar zodra je het gaat bewerken wordt het een preparaat, en hiervan staat in de wet wel aangegeven dat je het niet mag produceren, bezitten of verhandelen.

 

ik ben trouwens wel benieuwd of je verse paddo's samen met vochtvretende korrels mag versturen. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maarja paddo's worden uit zichzelf gedroogde paddo's

 

 

Trouwens ik vind dat de verse zeker wel een stuk sterker zijn...

 

Daarvan heb je bij sterke met twee man meer dan genoeg..]

 

Ik wil niet weten hoe je je voelt als je die portie (dus je denkt geschikt voor een persoon) in je eentje op eet.

 

En eerst aten we 1 1/2 portie per persoon en was minder heftig..

 

Trouwens koop nooit mexican gold bij sirius.. Geen prettige uitwerking

Iedereen die ze heeft gehad, bij verschillende gelegenheden, ZELFS BIJ MINDER DAN EEN HALVE PORTIE ging zeg maar bad.. Ze konden er dus echt niet van genieten.

 

Elke soort heeft een eigen uitwerking en bij die is het gewoon niet prettig.

 

Ik kan normaal heel veel hebben met paddo's maar het moet wel een aangenaam gevoel geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maarja paddo's worden uit zichzelf gedroogde paddo's

 

 

Trouwens ik vind dat de verse zeker wel een stuk sterker zijn...

 

Daarvan heb je bij sterke met twee man meer dan genoeg..]

 

Ik wil niet weten hoe je je voelt als je die portie (dus je denkt geschikt voor een persoon) in je eentje op eet.

 

En eerst aten we 1 1/2 portie per persoon en was minder heftig..

 

Trouwens koop nooit mexican gold bij sirius.. Geen prettige uitwerking

Iedereen die ze heeft gehad, bij verschillende gelegenheden, ZELFS BIJ MINDER DAN EEN HALVE PORTIE ging zeg maar bad.. Ze konden er dus echt niet van genieten.

 

Elke soort heeft een eigen uitwerking en bij die is het gewoon niet prettig.

 

Ik kan normaal heel veel hebben met paddo's maar het moet wel een aangenaam gevoel geven.

bedoel je sirius in eindhoven?? daar heb ik die weleens gehad maar niet echt kut ervaringen opgelope!

 

maar ik ga de hawaaiaanse een x uitproberen, 2 jongens zeiden dat je daar meer van ging hallicineren ofiets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze denken in de Haag dat gedroogde harddrugs zijn, omdat je daar veel minder van nodig hebt, dus het is sterker :whistling

je eet sowieso maar een portie (of meer als je er bekent mee bent :D ), dus of je nou gedroogde neemt en een gram eet, of dertig gram verse (bleeegh :) ) :whistling wordt je er toch wel van....

 

verse vind ik dus zeker ook niet sterker, ligt gewoon aan het soort, en wat de shop al 1 portie beschouwd.

 

@twannie100: hawaaiiaanse ga je zeker minder van halucineren dan van mexicaanse. maar je hebt wel een veel sterkere trip :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een vers portie laat drogen dan weegt het alleen minder maar de dosis blijft het zelfde in zekere zin want het aantal blijft gelijk. Ps Azure vind ik persoonlijk stukken sterker dan Pan Cyan (hawaiiaanse) maar dat verschilt per persoon. Ps Cubensis (Mexicaanse) daar is de trip ook visueel mooi en met een beetje geluk heb ik over een maandje bakken vol Pan Cyan staan dus zal het dan nog wel een paar keer proberen.

 

 

Door je goed aan de vast regels te houden (24 uur ervoor geen alcohol, drugs te gebruiken) en een uur of 9 ervoor niets meer te eten en vanaf 4 uur ervoor alleen nog maar water drinken. Dan heb je een echt lege maag en is een lagere dosis minimaal even sterk of sterker dus dan 2,5 (cubensis)(20 gram vers) te nemen 45 gram of 60 gram zoals sommige mensen doen heeft totaal geen nut en vergroot de kans op een bad trip ook alleen maar doordat je minder controle heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anand:

Als wat staan de Azure ook wel bekend? (truffels ofzo) want smartshops hanteren niet de latijnse namen :unsure: :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Anand:

Als wat staan de Azure ook wel bekend? (truffels ofzo) want smartshops hanteren niet de latijnse namen :unsure: :whistling

Azure wordt niet verkocht in smartshops omdat ze comercieel niet worden gekweekt, ze groeien op hout, hebben veel frisse lucht nodig en mag niet te warm zijn (10-15 graden)

 

ik kweek ze in de tuin :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
en waarom je er niet aan verslaafd kan raken is omdat als je het vaak doet je er nix van voelt.....

Absolute onzin, volgens mij haal je allemaal dingen door elkaar heen.. Dit is dus niet de reden dat Psilocybine/Psilocine niet verslavend zijn, dit gebeuren heet tolerantie. Dat is, zoals je zegt, wanneer je het te vaak achter elkaar doet, een vermindering in effecten krijgt.

 

De reden dat paddo's niet als verslavend worden gezien is omdat niet veel mensen het plezierig vinden om elke dag te trippen.. Ook hebben paddo's geen afkicksverschinselen, physiek niet, psychologisch mogelijk, maar dus zeer, zeer onwaarschijnlijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...