Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf Amnezen onder 1000Watt

Recommended Posts

Voor alle zekerheid zou ik er dan ook nog even overheen pissen tegen de spint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ga ik niet redden, de ruimte staat op het zuiden, 1 gaat wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je nog verstelt gaat staan van t resultaat Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op 750 Watt heb je nog steeds hetzelfde rendement per Watt van de 1000 Watter, Kraas.

Summertimebanger 2 zit eraan te komen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou voor mij ook wel een optie zijn voor de zomer in de int120

Krasi ik kan je wel van een lamp afhelpen? :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lekker Art!

Volgende ronde gewoon steks er in kiepen sloot water er bij en niet meer naar omkijken :tu

Zo gaat het in de natuur ook,maar het had beter gekund deze ronde want ik had één achterblijver,grootste brenger was deze keer 305gram,de achterblijver iets meer dan een ons.

Dat is weer het makkelijke met bio,niks afzuren of meten,gewoon zorgen dat ze te drinken hebben en knallen maar :verrygood

Volgende ronde ga ik met GHE draaien,helemaal op de PH donner manier,dus mijn eerste minerale ronde.

 

Ga wel mijn oude aarde hergebruiken,dit wordt voorlopig de laatste ronde in deze tent....daarna opruimen en plaats maken voor een grotere tent of hok.

 

Krasi,

Gewoon doen,summertime knaller :)

Die lamp moet gewoon branden,.......................... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art goes mineral, die moet ik natuurlijk meemaken, en daarna upgraden, happy days are coming :wacko:

Ik ben er al voor 80% uit :)

 

@Secret Jardin, haha nee hoor m`n lampie gaat nergens heen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi,

Volgende ronde wordt bio met een vleug mineraal.Van Klik Puk Nutrients heb ik beschikking over paar mooie spullen uit hun nieuwe voedingslijn.

-Xtreme Roots hetero auxine's.

-Xtreme Crop Bloeistimulator,suikers.

-Xtreme Spray op basis van Neemolie,voor het begin tijdens de groei.Sprayen met water van 40/50 graden Celcius.

-Xtreme Zym waar ik voorzichtig mee ben omdat ik nooit enzymen gebruikt hebt.

 

Dit zijn bio spullen die naast de A en B of bio voeding gegeven kunnen worden.

 

En natuurlijk GHE Bio Sevia Grow, Diamond Nectar en later Flora Nova en Bio-bloom en Ripen tegen het eind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toe maar Art t kan niet op he? :P

 

Kijk uit met te veel..... :D

 

 

 

 

Mvg hobbybobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker mixen dus, zet je mengpaneel maar klaar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi,

Niet teveel hoor,in de groei/bloei is de Xtreme Crop het enigste extra bovenop het Donnner GHE schema,ik gebruik de wortelstimulator van GHE niet maar nu dus de Xtreme Roots hetero auxines ,de Spray op basis van Neemolie gebruik je maar een paar keer.Het enigste extra is eigenlijk de Extreme crop,dit bevat Polysachariden.

 

Enzymen heb ik bij het inwateren op mijn hergebruikte gebruikt verrijkt met Xtreme Gardening MYKOS schimmels,eigenlijk gebruik ik nooit enzymen en zal er ook heel zuinig mee zijn,dus de extra's bovenop het GHE Donner vallen erg mee :P

De groei is organisch,pas na dag 7 12/12 minerale voeding plus organische plantversterkers/stimulatoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal goed Art!

De Xtreme -spulletjes die je noemt zijn allemaal van Xtreme Gardening?

 

Kijk uit met de neemolie: dosering laag houden en héél goed schudden na bijvoegen in het (warme) water. Anders krijg je lelijke gele vlekken op je blad.

Bij mij heeft het me van de spint afgeholpen laatste ronde en het is niet meer terug gekomen :P Goed spul!

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van begin tot eind gevolgd! Mooi resultaat, conclusie na het volgen van dit topic, is dat klimaatbeheersing een groot voordeel oplevert. Je hebt het zelf ook al een paar keer vermeld. Ik kan alleen niet terug zien wat je set-up precies is. Gebruik je ook een kachel?????? Of hou je kamer tempratuur op peil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik een oud SJ dr120 tentje,met een 1000m³ Carboriginal filter(4 jaar oud!),1500m³ metalen boxafzuiger gedimd door een ouderwetse variac.Probeer de ruimte temp constant te houden.In de tent hangt een Gavita DE 1000Watt op een Puk Support 1000Watt schakelkast.

 

Het klimaat is het belangrijkste,ik gebruik tot week 5 bloei geen zwenk/klem fan,constante afzuiging,constante ruimte temp,............genetica kan ook belangrijk zijn,deze Amnees kan het 1000Watt geweld aan op 50cm.Bovenste toppen waren wel iets uitgelopen maar als je het bijknipt blijft er een mooie compacte top over.

 

Het is eindelijk goed droog,zoals ik het wil hebben,niet te,als je het uurtje op tafel legt is het al te droog,dus geen gewichtsverlies meer.Hij is nu ook lekkerder qua geur en smaak,meestal 3 weken na oogst.

Ik heb uiteindelijk de kilo net aan gehaald,toch nog 4% aan vocht verloren,met fluf erbij(rookbare toppen) kom ik op 1015 gram plus nog iets van 50gram rijk afval,kleine topjes etc.......denk dat ik heel tevreden mag zijn op dit oppervlak,volgende ronde ga ik weer met diepte werken,dus ongelijke planten,met het scrog idee kom ik oppervlakte tekort,zo komt de 1000watter ook diep en zijn de toppen vlak boven de aarde hard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eind goed al goed, netjes hoor die K :P

Op z`n kop gedroogd geeft naar mijn mening ook sneller de gewenste geur aan de wiet, voorheen op netten duurde dat idd zo`n 3 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi! Wat gaat je filter lang mee, verbaasd me zo'n lange levensduur. Ok, constante kamertempratuur! Dat klinkt interessant, dus centrale verwarmlng constant aan? Geen raam in de ruimte? Hoeveel is je kamertempratuur dan, want met licht aan stijgt de tempratuur in je tent. Ik ben nieuwsgierig naar dat onderdeel, want misschien steek ik daar meer van op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...