Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

real11smoker

bereikbare en betreedbare coffeeshops

Recommended Posts

In Breda mogen wij kopen. Zeker niet in Baron maar de tweede coffeeshop die naast Baron staat verkoopt aan buitenlanders (ze vragen de ID niet). Maar de kwaliteit is ... :/

 

 

Majestic? Ik vind nochtans dat hij goede hash verkoopt en ook een paar goeie soorten weed....ik vind die mannen wel zeer onbeleefd...eenmaal dat de shop vol is dan beginnen ze nerveus te worden....

 

Dat klopt als een bus

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 keer in majestic geweest, daarna nooit meer binnengeweest, echt een kutshop hebben ze 5 wietsoorten van 8/G halen ze alles uit dezelfde bak en het is slechte kwaliteit

 

Als je naar breda gaat, ga dan naar paradijs of baron al de rest is zooi

 

Edit: pax had ook wel meestal goede, maar die is de laatste jaren best weinig open geweest wegens omstandigheden

Edited by get in the ganjabus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat er in Breda toch een paar goei coffeshop zijn: Baron vind ik ook niet slecht, het zijn wel al ingepakte, die zijn meestal wel best vers.....maar best wel prijzig.

 

The majestic daar heb ik al mijn mening opgegeven. Voor goede service kan je het daar vergeten...

 

Purple rain was ook wel 1 van mijn favorite, heeft velen soorten + hun purple rain hash vond ik zeer lekker.....maar alleen die klein oud manneke die der werkt met zijn potske dat is geen eerlijk ventje....geeft velen keren iets anders dan wat je hebt gevraagd......maar voor de rest niets over te zeggen, best gezellig om er iets te drinken, je kan er gewoon roken en die zijn zeeeer vriendelijk zeker die jonge vrouwen die der werken

 

en dan hebben we de coffeshop sky.......die heeft maar 1 soort weed en 1 soort hash....hun hash vond ik echt de top en goedkoop.....voor weed moet je er niet zijn.

 

Ps: 1 keer gaan naar een coffeshop daar kan je nooit een deftige beoordeling over geven

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puple rain is alleen goed als die dame de wiet uit deelt, die ouwe klojo van de purple zet alle belgen in het zak.

 

Vroeg ik of ze nog een goed haze soortje hadden, zegt ie dat alles bijna op is behalve mexican haze en diabolo haze...

Oke dan maar de mexican haze.... krijg ik zo wat BBQ kruiden met wat bladafval en nog wat chemische korreltjes en dit aan 10e/g

Hetzelfde had ik toen ik een keer hasj kocht... ook chemische rotzooi dat totaal geen hasj was

NOOIT zet ik daar nog een voet binnen, mogen van mij zonder pardon sluiten die kutshop

 

Edit: die purple hasj van hun daar, kun je ook kopen in de baron onder de naam ketama voor 3E/G ipv 6

 

 

Paradijs is volgens mij de beste, altijd zuivere lekkere wiet en altijd heel vriendelijke mensen daar achter de toog.

Je moet de shop wel weten te vinden, is zo in het centrum in een zijstraaat

Edited by get in the ganjabus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het zeker uitgeprobeerd de paradise...spijtig genoeg is het niet meer mogelijk. Maar ik ben het in ieder geval mee eens dat er zeer weinig zijn die de moeite waard is...tis niet meer de jaren 80 spijtig genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van oost-vlaanderen en ging vroeger naar breda. Maar ga morgen naar rotterdam voor de eerste keer na de wietpas. Als er iemand een shop kan aanraden? IK zou naar de countdown willen gaan dat is de enige shop die ik ken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Countdown is een goede optie, je kan ook nog nemo proberen maar tis best touristch, of anders ga ietske verder naar Den Haag tis maar 20 km meer dat je moet rijden, dan heb je meer optie in coffeshop en in soorten weed...Cremer is een goede coffeshop...koop der alleen geen hash

 

en als je toch voor Rotterdam kiest, dan raad ik u aan om naar coffeshop te gaan die je kent. In rotterdam heb je veel kans om telleurgesteld te zijn.

 

Voor Breda ging ik naar Berg Op zoom bij Miami...die had lekkere Pepsi...sterk soort.vriendelijke mensen....Breda was ok....Rotterdam vind ik niet echt de top om er naar toe te shoppen.......Den Haag is een aanrader.

 

 

Enjoy your shopping moment

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch naar rotterdam gaan vindt dit al ver genoeg. Kga dan naar countdown of memo. Ben daar nog niet binnen geweest maar countdown weet ik wel zijn. Ik hoop dat het daar wat meevalt van soorten en van hasj . IK heb op het forum al gehoord dat er goede bubbelgum is in de countdown van 8de g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt...neem de super polm voor 9 euro en idd bubbelgum denk dat het 8 of 7.5 euro is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ge kunt ook nog op de zelfde straat paseren bij coffeshop Bilbao....best goedkoop, heeft goede hash voor 8 euro per gram en amnesia voor 8 euro per gram.....ik betwijfel dat het amnesia is maar bon.....hij heeft zeker niet de slechtste weed en hash....heeft ook wel een paar soorten haze

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Amnesia van 8 Euro per gram van de Bilbao heb ik ook geprobeerd,

maar ik proefde er weinig sativa in.

Ik rook liever Sativa omdat ik er high en energiek van word,

maar van deze amnesia kreeg ik een zwaar hoofd en werd er zwaar lui van.

Als ik lui wil worden rook ik soorten als Nlx of WW.

 

De prijzen zijn iets omhoog gegaan bij de Countdown vorige maand,

namelijk de Bubblegum is nu 9 Euro,

en de witsoortjes van 7 naar 7,50 per gram.

De haze gruis is nog steeds 6,50 en de skunk gruis 5 euro de gram.

De superpolm is dacht ik 9 Euro per gram.

Haze soorten zijn 10 tot 12 Euro per gram, en altijd van nette kwaliteit.

 

Veel shopplezier en rookse en een prettig weekend,

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie weet komen wij elkaar nog tegen.....vandaag ook eventjes voor de laatste keer langs gaan...Het wordt een amnesia en super polm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dadelijk maar eens naar Arnhem karren, jammer dat Nijmegen ook de deuren toedoet voor belgen.

Leuke link van groengif, ik hoop dat de legende een beetje juist is anders rij ik op voor niks :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat weten hoe het geweest is in arnhem ik ging ook altyd naar nymegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben niet naar Arnhem geweest en maar goed ook, recordfile vandaag op de nederlandsche (snel)wegen.

Wel de grens overgestoken en toch gevonden wat k zocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

grens overgestooken en toch iets gevonden......show us the trick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faraon08, ben toen gewoon naar Maastricht gereden en heb daar eerst een half uur rondgereden en gekeken naar "louche" dealer types, maar die waren er overdag bitter weinig te vinden :wacko: Uiteindelijk toch een gast gevonden die zelf opweg was naar een shop en wel zo vriendelijk was om mij even van wat groen te voorzien. Lang geleden dat ik nog zo lekkere silver haze heb gehad ;)

Nijmegen zou nu toch weer toegankelijk zijn voor buitenlanders las ik net, kan iig weer een hele tijd verder nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

silver haze van de boot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

belgen en duitsers zijn sinds gister weer welkom in de nijmeegse shops !!!!

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) mooi stoppen met die discriminatie :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad! We hebben enkel nog te maken met europese regelgeving, maar voor onze buren gaan de grenzen dicht.

 

Achterlijk bewind hier. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...