Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

real11smoker

bereikbare en betreedbare coffeeshops

Recommended Posts

'middag beste wf'ers!

 

Ik ben op zoek naar gemeentes (of gewoon shops) waar ze nu al buitenlanders toelaten.

Ik lees er hier en daar wel wat over maar echt duidelijk is het niet.

Momentaal ga ik naar rotterdam als ik naar de shop wil, maar komende van antwerpen (deurne), is dat wel een eindje.

Vroeger ging ik zoals velen naar breda naar de baron en majestic voor mijn smoky.

 

Mijn vraag voor diegene die het misschien weten, of ik ergens al naar een gemeente/shop kan gaan dat wat dichter op mijn weg ligt en waar ze dus al belgen toelaten? Alle hulp is welkom :)

 

Grts!! R11S :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hey hey,

 

<hier se mijne buurman............, awel ik was van plan om naar Terneuzen te gaan maar er is daar maar 1 coffeshop Miami, het is ongeveer 45 km vanuit Deurne, 20 min met wagen...maar dat is er spijtig genoeg niet de moeite waard coffeshop Miami.....breda is spijtig nog niet toegelaten voor ons....ietske verder ja dan heb je Dordrecht alleen voor nederlanders toegelaten.

 

Dus momenteel is er niet veel optie dan Rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@faraon

 

Ha buurman mercikes voor de reactie, was het dan slechte smoor in coffeshop Miami of?

En ja spijtig genoeg gaat Breda nog niet.. Rotterdam is op zich niet slecht maar gewoon te ver he

Maar dan blijven we momenteel nog bij Rotterdam en de straatdealers..

 

Als iemand nog iets weet?.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

deurne :lol: dan kan ik ook van buurman spreken :)

 

wordt breda en tilburg dan wel weer toegenkelijk voor belgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
deurne :lol: dan kan ik ook van buurman spreken :)

 

wordt breda en tilburg dan wel weer toegenkelijk voor belgen?

 

 

ANee geen veen de beide, het dichtsbiije voor ons de antweirpenaren is Terneuzen....

 

Msshien Vlissingen of Schiedam,,maar dat is ook maar 10 km verschil met rotterdam

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze je in rotterdam niet binnen laten moet je mij ff contacteren als je er weer eens ben, haal ik het:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van Countdown heeft bevestigt dat belgen welcom blijven en dat het niet doorging.....dus Rotterdam blijft save

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotterdam is altijd veilig gebleven omtrent het gefaalde wietpas plan.

Ik zelf denk na onderzoek uit berichten in de media is dat er waarschijnlijk geen verplichte controle zal komen van het uitreksel en de id kaart,

maar dat de idkaart zelf wel verplicht zal worden al is dit enkel als goed voorbeeld wat eigenlijk al de laatste jaren in veel coffeeshops gebeurt.

 

En hoe kun je buitenlander zijn als je een inwoner bent van de Eu?

met alle respect....

 

De wietpas was een grote faal en volgens mij zal het niet zon vaart lopen dat belgen hier niets meer zouden kunnen kopen.

Ze hebben de opkomende straathandel meegemaakt en nu zijn ze eens wakker,

aan die steen stoten ze zich niet zo snel meer en dat was de bedoeling van het hele wietpas verhaal.

 

Ze stonden zelfs in de wijk van een Cda lid die zich er over beklaagde, want rara hoe komen ze nu in wijken waar je het niet zou verwachten als Cda lid? Het is ironisch te noemen dat wat men bestrijd en denkt af te wenden als gelul, ineens in hun eigen wijk terecht komt met de overlast die het normale volk onder leid ineens in de praktijk bij degene komen die het veroorzaken.

Het heeft zo moeten zijn al de overlast dat de meeste mensen het eens kunnen ervaren wat een ellende een verbod brengt.

Legaal zou deze ellende niet eens kunnen bestaan.

 

Eind goed al goed, sommige dingen vallen reuze mee en ook wel te voorspellen :lol:

We krijgen naar ik zelf denk straks legale staatskassen waar ik er wel bij hoop dat 5 planten ook legaal worden met of zonder lamp voor eigen gebruik.

We mogen immers ook zelf tomaten kweken waar in het westland hectares vol van staan voor de verkoop.

Daarom zou ik het persoonlijk oneerlijk vinden als mensen hun eigen kruid dat in kassen legaal gekweekt word niet zelf zouden mogen kweken voor eigen gebruik.

 

regulatie en belasting betalen over een goedgekeurde particuliere kwekerij zou een goed idee zijn voor de staatskas,

minder politie inzet, belasting, werkverschaffing dus besparing op uitkeringen, schonere waar en minder criminaliteit.

Minder bezuinigingen doet een ieder mens goed zoals onze oudere mensen waar nu ook op word bezuinigd zoals de thuiszorg.

Iedere partij en mens zou even blij zijn.

Ik zeg eerlijk dat ik blij zou zijn om te mogen werken in een kas vol cannabisplanten met alle liefde ,

maar ik zou gelukkiger zijn met een gecertificeerd en goedgekeurd eigen kwekerij zijn waar ik netjes belasting aan kan betalen.

 

Samson, haal Rutte eens over om het te reguleren :)

 

Nw

Edited by nederwierie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

In Den Haag is iedereen ook welkom voor een rokertje of max 5 g wiet per shop.woohoo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee tis niet toegestaan voor buitenlanders.....gister kon een kennis van mij er niet ;) ....

 

 

maar ik denk dat in Heerlen buitenlanders wel toegestaan is ( momenteel),..... daar zijn ongeveer 2 coffeshops, vanuit antwerpen is het ongeveer 48 km,

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

in harderwijk krijg je ook niks mee als je geen uittreksel heb. wat een gekken daar. ik betaal liever een tientje meer aan benz dan een uur op het gemeentehuis te staan, en 11 eutjes neer te tellen voor het papiertje. en dan ook nog 2 euro voor parkeren. wat een dikke onzin allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindhoven is ook nog een optie, daar kon ik laatst zo binnen lopen en halen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey hey hey,

 

<hier se mijne buurman............, awel ik was van plan om naar Terneuzen te gaan maar er is daar maar 1 coffeshop Miami, het is ongeveer 45 km vanuit Deurne, 20 min met wagen...maar dat is er spijtig genoeg niet de moeite waard coffeshop Miami.....breda is spijtig nog niet toegelaten voor ons....ietske verder ja dan heb je Dordrecht alleen voor nederlanders toegelaten.

 

Dus momenteel is er niet veel optie dan Rotterdam

 

Dordrecht niet gaan, slechte weed en ze laten ook geen buitenlanders toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle dan dan weet we het ook....naar waar toe ben je gegaan dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt zo percies een oorlogs mapje...waar de tegenstanders zich bevinden ;) maar wel handig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindhoven lijkt officieel toch nog ontoegankelijk, kreeg deze mail van de vereniging van coffeeshops daar:

Alleen als u woonachtig bent in Nederland (Ingezetene) krijgt u toegang tot de coffeeshop. U dient dan wel een legitimatiebewijs en een GBA (bewijs dat u woonachtig bent in Nederland) te overhandigen.

 

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

 

Secretariaat VCE

 

Ofwel had je dus geluk Brechje of ze geven om juridische redenen niet toe via mail dat het nog mogelijk is:p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GBA hebben ze in eindhoven nooit om gevraagd, de burgemeester is daar altijd op tegen geweest nl.

Dus die info klopt niet, misschien heb ik wel geluk gehad met het id...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Breda mogen wij kopen. Zeker niet in Baron maar de tweede coffeeshop die naast Baron staat verkoopt aan buitenlanders (ze vragen de ID niet). Maar de kwaliteit is ... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eindhoven is ook nog een optie, daar kon ik laatst zo binnen lopen en halen :engel

meen je het bechje, welke shop bedoel je? ben ook van de kanten van antwerpen en eidhoven is makkelijk haalbaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
In Breda mogen wij kopen. Zeker niet in Baron maar de tweede coffeeshop die naast Baron staat verkoopt aan buitenlanders (ze vragen de ID niet). Maar de kwaliteit is ... :/

 

 

Majestic? Ik vind nochtans dat hij goede hash verkoopt en ook een paar goeie soorten weed....ik vind die mannen wel zeer onbeleefd...eenmaal dat de shop vol is dan beginnen ze nerveus te worden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...