Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
shiningsilverhaze

wie is er ooit al eens gesnapt geweest met plantjes

Recommended Posts

Nou kvoel me der toch nog altijd ni lekker bij kijk als je planten hebt staan gaan ze metteen denken dat je verkoopt ...

en als je daarop nee antwoord gaan ze eens goed lachen volgens mij en tegenwoordig met die crysis rekenen ze goed door op het gerecht

 

het zijn uiteindelijk maar 5 planten .. voor een echte weedgrowers is dat natuurlijk niks , maar als een agent zo een plantage'tje ziet en hij blowt zelf niet

kan die al metteen van een mug een olifant maken volgens mij en dan ziet het er niet fris uit als je moet voorkomen

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wacht maar tot die 11 nederlandse gevangenissen die gesloten gaan worden , ook worden verhuurd aan belgie....

Dan kunnen ook de belgen maar oppassen:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel belgen doen het tegenwoordig niet zelf ?

 

ze moeten door de wietpas een gevangenis bijbouwen denk ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is aan jezelf en aan je advocaat om duidelijk te maken dat er NIETS voor de verkoop bestemd is.

 

alles voor eigen gebruik!

1 kweekje in het jaar :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
werkstraf?

 

voor wat planten voor jezelf?

 

ik ben ooit gepakt met verkoop, da's iets waar ik mee gekapt heb (voorwaardelijke straf 5jaar)

in deze periode is dat geweest dat k gepakt werd met mn planten..

wel een nl voorbeeld

 

elmo mocht/moest 20 uur afwassen voor 5 plantjes in zijn mini tentje en alle aperatuur mocht blijven staan alleen moesten de cactussen erin en de kiempjes zijn meegenomen toen

 

was zijn 2e keer in 2 jaar tijd eerste keer was voor wat buiten planten, en waar ze echt voor kwamen hebben ze 2e keer niet gevonden :rolleyes:

og kush stonk hard genoeg voor een buurvrouw :lol: omte ruiken als tent open was

Share this post


Link to post
Share on other sites

slim om te zeggen dat hij z'n tentje nodig had voor z'n cactusjes :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

njah hoe dat is gegaan weet ik maar weet niet of elmo wil dat ik dat vertel is aan hem ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 jaar geleden heb ik 'n jaar in antwerpen gewoond, had direct 2x600watt opgehangen met 50plantjes eronder. De plantjes waren uit zaad en plusminus 2 weken oud, toen de wijkagent aanbelde om te controleren dat ik daadwerkelijk op dat adres verbleef. Ik had geen growtent toen, gewoon in een lege slaapkamer in de hoek, agent had de boel zien staan maar na uit te leggen dat het eigen gebruik was, en ik geen hollander was die naar belgie kwam om fortuin te slaan uit wietkwekerijen, heeft ie er eigenlijk niks meer over gezegd en is vertrokken. Heb op dat jaar 4 oogsten gehad als ik me niet vergis en nooit problemen gehad. Maarja, dit is kleinschalig natuurlijk. Als je 8000watt hebt hangen zal het een ander verhaal zijn.

 

@Epancratius:

 

In belgie heb je ook geen woningbouw, heel veel particuliere verhuurders en je hebt er 101 makelaars die woningen aanbieden. Zolang je huur netjes betaald is word je je huis niet uitgegooid. Als je commercieel gaat zit je in belgie beter, en daar mogen ze ook geen apparatuur gebruiken om warmte op te sporen, is enkel voor militair gebruik.

Daar kan je ook bv een ton cash op je rekening storten, aangeven als overige inkomsten, er belasting over betalen, en geen haan kraait ernaar. En je kan 15k per jaar cash storten zonder verantwoording af te leggen plus nog 1x per jaar 5000euro als anonieme gift.

Edited by smoker420

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe zit met met het gluren naar de buren?

 

Wij Hollanders maken er een sport van om elkaar te verraden lijkt wel. Als mensen al denken dat je iets met kweken te maken hebt geven ze je al (anoniem) aan...

 

Als je in Nederland een beetje relaxt wil kweken buiten je eigen deur moet je of geluk hebben dat de verhuurder je met rust laat en lang zoeken voor je zo een pandje vind, of hij weet ervan en deelt mee in de opbrengst.

 

Ik kijk voor de grap weleens op Belgische verhuur sites en daar zie je de meest waanzinnige panden waar je volgens mij met 101 lampen de eerste 5 jaar kan kweken. Kelders, schuren, loodsen alles.

 

Eigenlijk heb je alleen een betrouwbare Belg nodig die af en toe gaat kijken en je vat vult :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staat wel veel onzin in dit topic , om een voorbeeldje te geven : belgie heeft wel woningbouw .

Share this post


Link to post
Share on other sites

en noemen ze dat geen sociale woningen hier in BE

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 jaar geleden heb ik 'n jaar in antwerpen gewoond, had direct 2x600watt opgehangen met 50plantjes eronder. De plantjes waren uit zaad en plusminus 2 weken oud, toen de wijkagent aanbelde om te controleren dat ik daadwerkelijk op dat adres verbleef. Ik had geen growtent toen, gewoon in een lege slaapkamer in de hoek, agent had de boel zien staan maar na uit te leggen dat het eigen gebruik was, en ik geen hollander was die naar belgie kwam om fortuin te slaan uit wietkwekerijen, heeft ie er eigenlijk niks meer over gezegd en is vertrokken. Heb op dat jaar 4 oogsten gehad als ik me niet vergis en nooit problemen gehad. Maarja, dit is kleinschalig natuurlijk. Als je 8000watt hebt hangen zal het een ander verhaal zijn.

 

@Epancratius:

 

In belgie heb je ook geen woningbouw, heel veel particuliere verhuurders en je hebt er 101 makelaars die woningen aanbieden. Zolang je huur netjes betaald is word je je huis niet uitgegooid. Als je commercieel gaat zit je in belgie beter, en daar mogen ze ook geen apparatuur gebruiken om warmte op te sporen, is enkel voor militair gebruik.

Daar kan je ook bv een ton cash op je rekening storten, aangeven als overige inkomsten, er belasting over betalen, en geen haan kraait ernaar. En je kan 15k per jaar cash storten zonder verantwoording af te leggen plus nog 1x per jaar 5000euro als anonieme gift.

 

50 planten onder 2 lampen,de wijkagent ziet ze,

jullie praten er wat over en nooit niks van gehoord :lol: ,

lijkt me toch sterk als dat verhaaltje klopt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

of het is een klojo van een smurf geweest of er klopt iets niet, want 50 planten onder 2x600w :lol: :rolleyes: denk niet dat je er zomaar vanaf komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee denk ik ook wel niet heb mijn 6 plantjes om het leven moeten brengen :rolleyes: op 2 x 600 watt staan zware straffen zoiszo

en 50 planten is zeker al geen eigen gebruik meer ik geloof er geen klote van op zen belgisch gezegt !

 

en geloof mij als je 15000 k op je rekening krijgt en je werkt niet fzo staan ze metteen aan de deur te bellen waar je het vandaan hebt natuurlijk veel trucjes ditjes en datjes

maar het word er allemaal niet meer gemakkelijker op ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

70 plantjes 9lampen en ik vlieg sinds 2004 alleen nog maar OVER belgie heen.

 

 

]

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee denk ik ook wel niet heb mijn 6 plantjes om het leven moeten brengen ;) op 2 x 600 watt staan zware straffen zoiszo

en 50 planten is zeker al geen eigen gebruik meer ik geloof er geen klote van op zen belgisch gezegt !

 

en geloof mij als je 15000 k op je rekening krijgt en je werkt niet fzo staan ze metteen aan de deur te bellen waar je het vandaan hebt natuurlijk veel trucjes ditjes en datjes

maar het word er allemaal niet meer gemakkelijker op ..

 

 

ik heb het ook moeilijk om dat te geloven!

 

maar shining, ge moet u 15000 natuurlijk niet op u rekening zetten eh :)

veel reizen, rijkelijk leven, geen cent op de rekeneing !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...