Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greenf1ngers

Meest masterlijke wietfilmpje ever !

Recommended Posts

Wie weet hoe het nummer heet dat je hoort?? van "skunk... skunk..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg ! dat is echt niet meer normaal !!! hoeveel kilo zou daar wel niet vanaf komen ???

 

het zou ironisch zijn als er een mannetje of twee tussen zou zitten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Filmpje doet me denken aan de film Saving Grace... zeker een aanrader !

Share this post


Link to post
Share on other sites

me buurman moest ook weer eens filmpje van ze tuin maken kon ie et weer niet laten ;) lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohh nee tis weg :( :) B) :P

hier zal wel een uitleg voor zijn :) mss (hopelijk) maar een update

===> blijf optimistis in deze donkere tijden :D :D :whistling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry hoor maar die planten zijn echt niet zo speciaal. hier in nederland kan je ook echt wel zulke grote planten krijgen. mijne zijn werkelijk al groter dus wat doet iedereen opgewonden, het zijn er alleen wat meer dan hier mogenlijk is

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat ook niet alleen maar om de planten de hele opzet van de film is gewoon chill maar krijgen we die planten van je nog us te zien?? ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ik zou heel graag een keer een paar fotos sturen vvan mijn planten maar ik heb geen camera, helaas. ik kan je vertellen dat ik ongeveer net zulke grote planten heb en ook wel een paar grotere, als niemand mijn gelooft interreseer ik me daar niet in want ik weet zelf wel hoe mijn planten zijn en voor me zelf ben ik er trots op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohja jo meneertje het boskappertje?? ik zal jou eens wat vertellen maat. als jij denkt dat ik geen planten heb denk je dat ik daar ook maar een moer om geef?? nee dus. ik heb liever dat iedereen denkt dat ik geen planten heb dan dat iedereeen zou weten van wel. ik weet niet waar je het lef van daan haalt om mij een achterlijke aap te noemen. ik zit hier niet voor mezelf. ik zit hier om anderen mijn hulp aan te bieden. ik dacht dat dit forum ook hier voor bedoelt was. niet om elkaar voor aap uit te maken. heb ik jou ooit wat gedaan?? ik zei alleen dat je zulke planten hier ook kan krijgen en dat ik trots op mijn eigen planten ben. ik weet niet hoe oud jij bent en hoe lang je kweekt ( niet dat dat er ook toe doet) maar ik zelf kweek al 9 jaar binnen planten en nu voor de 6de keer buiten. natuurlijk zegt dit niks als ik dit even type want dat kan natuurlijk iedereen wel. lees een paar van mijn overige berichten dan kan je vast wel opmerken dat ik al wat kweekjes achter de rug heb en niet de eerste de beste aap ben. en volgens mij ben jij de enigste zo arrogante en niet geinteresseert (wat je overgens met ss schrijft (let eens op je spelling man) net zoals ik niet weet wat gote is) persoon die zo tegen mij doet. want anders waarom zou greenfingers anders 4 posts voor de mijne nog naar mijn planten vragen??? en mij hoef je niks over grote of aantallen te vertellen hoor want ik weet donders goed hoe de vork in de steel zit. je hoort vaak jochies heel opgewonden roepen dat hun planten wel 2,5 meter zijn, maar dat zijn dus de newbs want zon licht penetreert maar zo'n 80 cm diep door de plant heen. alleen de bovenste 80 cm krijgt dus maar toppen. de rest van de plant is tak en blad. daarom gebruik ik bijna alle technieken door elkaar om mijn gewenste resultaat te bereiken. zodra mijn plantje 3 nodes heeft top ik haar. dan die 2 takjes gelijk ongeveer 4 dagen daarna weer. dat is het enigste wat ik top. hoe vroeger je topt hoe breeder de plant zal worden. dan als ik ongeveer takken van zo'n 20 a 30 cm heb bind ik alles horizontaal dan weer een tijdje laten groeien tot alles weer zo'n 40 cm naar boven is gegroeid en weer binden zo ga ik door tot eind juli. op deze manier krijg je echt superduper lage breede planten waar echt eazy 500 grammetjes van af komen. en of je het nou gelooft of niet ik zit hier thuis chill met me plantjes en ik voel me fijn hoor, met jou onzin of zonder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wind je toch niet zo op

 

Ik waardeer je posts en heb er al veel van geleerd en heel veel anderen ook maar die laatste zin van die post betwijfel ik.

 

Doe gewoon chill allebei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, sorry maar ik kon het even niet uitstaan dat ik zomaar uit het niets ineens een achterlijke aap werd genoemd en dat ik niks zou weten of uberaupt planten zou hebben. ik wou dit even recht zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro wat jij zegt he van da toppen enzo benk ook van plan volgend jaar, maar van die takken van 20 a 30 cm geeft dat echt een groot verschil of is dat toppen ook gewoon heel goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro kan best zijn dat je trots bent op je planten maar je antwoorden veranderen ook steed hoe kan het dan geloofwaarding overkomen

jouw leeftijd 15 heb ik hier gehoord ,jongetje dat al van zen zes kweekt en smoort sry as ik dat in twijfel trek oor

Share this post


Link to post
Share on other sites

en voor de rest sry van dat achterlijke aap ding,zulle der same eene op smore en voor de rest nie meer zitte vitte

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, sorry gr33n ik woon in drente maar ik zal binnekort echt wat foto's sturen zodat niemand meer bang hoeft te wezen of ik wel of geen planten heb :) een kennis van mij komt namelijk binnekort bij mij met een digicam :whistling

 

en ja twannie toppen werkt natuurlijk prima maar persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van omdat je met toppen de hoofdtop in 2en verdeeld dus je zal kleinere toppen krijgen. ook omdat je een stukje van de plant weg knipt en hier al energie in zit, dat vind ik gewoon zonde. daarom top ik eigenlijk alleen helemaal aan het begin zodat ik al in de eerste 2 weken een plantje heb met zo'n 6 hoofdtakken. die takken laat ik dan allemaal een eindje groeien tot ik ze horizontaal kan binden en dit helpt echt super goed. normaal groeien de takken alleen boven aan super hard en gaat er later wat energie naar de zijtakken toe maar als je ze horizontaal bind kunnen de onontwikkelde zijtakjes in een keer veel beter licht op vangen omdat die bovenste bladeren er niet meer voor zitten. hier een soort tekeningetje van wat ik bedoel:

 

 

normaal gebonden

|

|

\|/

\|/ _|_|_|_|_/

\|/

 

wat ook nog een groot voordeel van buigen/binden boven toppen is dat je je top nooit in 2en verdeelt maar je houd gewoon de hoofdtop die meestal het dikste worden. :whistling

 

eh bosmaaier het spijt me dat ik ineens zo hoog van de toren blies. eh we zijn allemaal toch met het zelfde bezig. we moeten elkaar niet proberen onderuit te halen maar juist elkaar erboven op helpen. voor zo ver ik weet is al het advies wat ik geef vrijwel het zelfde, maar ik kan me natuurlijk vergissen. misschien bedoel je dat van mijn oogsten. ik weet zeker dat als je dat allemaal nog een keer zou lezen dat het wel mogenlijk is wat ik zei. want bij de ene plant was het weer buiten en bij de andere weer binnen en bij de andere weer sog of scrog snap je? en ja ik ben inderdaad pas 15 maar ik heb nooit gezegd dat ik al 9 jaar smoke of wel? kweken deed ik zelf natuurlijk ook nog niet uit alle macht op me 6de maar ik was er werkelijk al mee bezig. dit kwam mij natuurlijk niet zelf ineens in de hersenen maar ik heb een neef die inmiddels 34 is die ook altijd kweekte en met hem en zijn kweken heb ik toen al enorm veel tijd besteed. ik vond het toen al leuk en wou vanalles voor die planten doen. en zoals ik al zei het is geen probleem dat jij denkt dat ik geen planten heb hoor hoewel het wel heel vreemd zou zijn als ik met de kennis die ik heb over deze soort planten ze niet eens zou kweken. eh no hard feeling and keep em growing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kut dat plaatje over gebonden en normaal is een beetje slecht uitgevallen.

 

|

|

\|/

\|/

\|/

 

 

 

__|_|_|_|_|_|_/

 

 

dit was wat ik ongeveer bedoelde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...