Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vlrs

HPS, afuizing en afmetingen.

Recommended Posts

Hey,

 

Ik wil deze winter 5 plantjes binnen zetten en ik zat zelf te denken aan een 400watt hps lamp. Dan ben ik voor ongeveer 80 euro klaar met de lamp.

Dan nog de afzuiging en het filter, ik heb hier geen verstand van zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Voor hulp met de afzuiging en het filter heb je natuurlijk de afmetingen nodig, deze heb ik ook nog niet.

Wat zouden goede afmetingen zijn voor een hokje met 5 planten, ik zou het liefst niet te hoog gaan en wil daarom ook graag scroggen.

Verder dacht ik aan misschien een 60x90x... hok. Ik weet niet hoe hoog een hps van een plant moet hangen en daarom heb ik ook nog geen hoogte.

Kan ik met een hps onder den 1,50 blijven en dan gaan scroggen?

 

En welke sites bevelen jullie aan om lampen, filters etc te kopen?

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebruik de zoekfunctie, en ga lezen! veel lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tip heel veel lezen en cker de stickies staat genoeg geschreven om je vragen ruimschoots te beantwoorden :wacko:

 

:P ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al veel gelezen en heb het ook al een x gelezen over een 600 watt vandaag maar ik heb geen idee welke trefwoorden ik moet gebruiken. Daarom vraag ik het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je daar niet uit komt kun je beter een andere hobby zoeken. SERIEUS.. je hebt er enig verstand voor nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow je hebt t cker al een hele dag geprobeerd pfoeiii

 

ook zonder zoekfunctie is er een hele hoop te vinden en mocht dat te lastig zijn ga dan vooral niet met deze hobby beginnen.....

 

 

hahaha k laat t hier bij ... met zn tweeen ach .....das zielig :wacko: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees en agent orange; jullie maken weer vrienden vandaag.....

 

@vlrs

Max. 2 meter hoog lijkt mij voldoende.

 

De volgende info komt van http://www.g-tools.nl Deze kun je altijd even bellen.

 

vermogen: 250Watt

oppervlakte ~0,35 m2

plaats voor 9 x 6,5 ltr potten, 4 x 11 ltr potten.

ventilator: Winflex - 185M3 per uur ingebouwd in acoustisch geisoleerde luchtslang

filter: Prima Klima K2600 240m3

transformator: ETI 250W

lamp: 250W Sylvania Growlux met Powerlux reflector.

timer:Legrand Omnirex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey vlrs,

 

Ik zou je zeker aanraden het indoor en micro forum te gaan lezen. Gewoon lekker voor gaan zitten en lezen. Als je in de winter wilt beginnen heb je nog flink wat tijd. Dan krijg je er een beetje gevoel voor, en als het echt iets voor je is, krijg je kriebels.

 

Zelf heb ik denk meer dan een half jaar gelezen voor ik zelf begon, en nog heb ik fouten gemaakt.

 

Het ziet er misschien simpel uit, maar dat is het echt niet. Als je zonder kennis gaat beginnen kan het een dure hobby worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

ik wou even zeggen dat ik al genoeg dingen weet om een succesvolle binnenkweek te doen en ik heb deze zomer ook al een buintenkweek gedaan waar ik een halve kilo vanaf haalde. Ik zit ook nog een op een ander forum waar ik iets actiever ben dan hier maar ik vroeg gewoon wat. Ik zal nog wel even wat lezen.

 

PS: 2 meter heb ik geen ruimte voor O.o

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ amnees en agent orange; jullie maken weer vrienden vandaag.....

 

vlrs, vind je me stom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...