Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elmo2007

Wat als THC kankercellen dood ?

Recommended Posts

Deel 1

 

 

Deel 2

 

Deel 3

 

Deel 4

 

Deel 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm dit geeft dan wel weer aan dat mensen een originele cannabis plant zouden moeten consumeren, en niet de uber-thc soortjes die je tegenwoordig veel ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tuinman deze moet je dan ook even kijken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is ook zo , we worden vanaf 1937 af aan ..

KEIHARD VOORGELOGEN en volgestopt met chemische geneesmiddelen :P

 

weg met die zooi.... en terug naar de basis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf altijd sceptisch maar sta in tegenstelling tot veel mensen wel open voor de verschillende medische behandelingen dmv. cannabis.

 

Ondertussen heb ik zelf ervaren dat cannabis helpt bij de volgende dingen;

 

- Benauwdheid

- Algemene kwaaltjes als verkoudheid/opkomende koorts, een avond goed doordampen en daarna goed slapen. Volgende ochtend sta je fluitend op.

- Cannabis is ontsteking remmend, werking van anti biotica... als ik creme op wondjes of huidontstekingen smeer dan zijn deze in no-time verdwenen.

- Positieve invloed op depressies en de algemene houding/attitude van mensen. Vredelievender, opener.

- Houd aandoeningen als huidkanker en zware acne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en nog 200 dingen. Da´s dan ook de reden dat we ´m niet mogen hebben. Zijn we gezond en gelukkig.

 

Stel je voor... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel je voor mitsz..

dan verdienen ze niks meer aan ons ... en dat kan niet zomaar

:P

 

nou geloof me . ik heb er schijt aan

en vertel iedereen hoe goed cannabis voor je kan zijn ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar zijn we je dankbaar voor Elmo. :wacko:

 

Als je nadenkt hoeveel invloed de zakelijke wereld heeft op ons bestaan ( om maar eens een gevalltje Twin Towers te noemen), dan wil ik wel eens weten met wie en wat we echt te maken hebben... Hoe kan het nou dat de waarheid wereldwijd al decennia niet bij ons terecht komt.

 

Maar ehh... dit is goed. We kunnen nu zelf publiceren en dan hebben ze wel een heel groot tapijt nodig om het onder te schuiven!

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies leuke filmpjes ga weer verder kijken was nog niet klaar :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond op het feestje van mn meisje ,

heb ik 4 mensen verteld over cannabis... en wat er werkelijk gaande is :tu

ze zaten met verbazing naar me te luisteren....

ik moet bij 1 man langskomen.....

want die wil er nog veel meer van weten ..

 

mission accomplished ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik blijf altijd sceptisch

 

Ik sta sceptischer tegenover onnatuurlijke chemische geneesmiddelen zoals aspirine...

 

 

 

 

 

 

Wat Als Cannabis Kanker Kan Genezen..

 

Credits voor vertaling/ondertitel gaan volledig naar henkers1000@youtube -- Nice work!

 

Kunnen de chemische stoffen gevonden in marihuana meerdere dodelijke vormen van kanker voorkomen en zelfs genezen? Ontdek de waarheid over deze oude geneeskunde als wereldberoemde wetenschappers op het gebied van cannabinoïde onderzoek hun echt mind-blowing ontdekkingen illustreren. In "Wat als Cannabis kanker kan genezen" wordt uitgelegd hoe we allemaal worden geboren met een vorm van marihuana al in ons lichaam, en als we wiet gebruiken, de "endocannabinoïden" in ons, samen met eventuele cannabinoïden die we innemen, bij elkaar passen als een sleutel in een slot. Daarbij bevorderen ze de dood van kankercellen zonder nadelige gevolgen voor de voor het lichaam gezonde cellen. Een krachtige en eye-opening film over de toekomst van cannabis, en misschien zelfs de toekomst van de geneeskunde. Opgeleverd door Emmy-winnende acteur Peter Coyote. QUOTES:.. "Wat als Cannabis kanker kan genezen" bevat de opmerkelijke onderzoeksresultaten van de afgelopen jaren over de kankerbeschermende effecten van nieuwe gevonden verbindingen in marihuana. De meeste artsen zijn zich niet bewust van deze informatie en de implicaties voor de preventie en behandeling. Deze documentaire presenteert overtuigend bewijs dat ons huidige beleid ten aanzien van cannabis contraproductief en dom is. Een uitstekende film. "-Andrew Weil, M.D. *** "Een enorm belangrijke film." -Julie Holland, MD NYU School of Medicine *** "Wat als Cannabis kanker kan genezen" brengt een groot aantal recente bevindingen aan het licht die mogelijk spel-veranderende gevolgen hebben voor de toekomst van marihuana als medicijn. Een film die je niet mag missen." -Marijuana Policy Project Washington, DC

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het helpt tegen kanker, kun je het dan ook gebruiken om als gezond mens minder snel kanker te krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja

doctoren zeggen zelfs dat een topje wiet opeten per dag erg goed voor je is

 

thc in zn rauwe vorm....

 

dus niet verbrand in een pijp of joint

Share this post


Link to post
Share on other sites
als het helpt tegen kanker, kun je het dan ook gebruiken om als gezond mens minder snel kanker te krijgen?

 

Ja. Cannabis reguleert je lichaam continue en houd alles op z´n plaats.

 

ja

doctoren zeggen zelfs dat een topje wiet opeten per dag erg goed voor je is

 

thc in zn rauwe vorm....

 

dus niet verbrand in een pijp of joint

 

Ja! Zou niet psycho-actief zijn. Dus Mitsz tijdens het oogsten even een paar rauwe toppen Trainwreck naar binnen gewerkt.

De lunchpauze duurde iets langer dan gepland. :tu

 

Maar! Wel bijzonder goed voor de pijn geweest en er was een uitermate (medicinaal gezien) plezant verschil. Het was veel natuurlijker,

zonder paniek-toestanden of zo. Aanrader...

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg moeilijk om de gewone bevolking hier van te overtuigen .

 

MAAR HET IS WEL ZO

 

it`s just an aromatic herb....

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja

doctoren zeggen zelfs dat een topje wiet opeten per dag erg goed voor je is

 

thc in zn rauwe vorm....

 

dus niet verbrand in een pijp of joint

 

moet je daar perse een top voor opeten of is dampen vergelijkbaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets, maar dan ook helemaal niets is vergelijkbaar met oraal gebruik van cannabis.

 

Het lullige daarvan is, dat ik niet graag edibles tot me neem. Kan helemaal verkeerd uitpakken.

Daarom maak ik liever of thee, of neem ik kleine beetjes olie. Dan is net beter doseerbaar.

 

Aaanrader Amnees. Ik zweer je dat je binnen een paar weken een aanzienlijk verschil zult voelen in positieve zin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee amnees, verdampen is verhitten van de Thc. dus anders

gewoon de rauwe verse ` top`

zo vers van de plant.. die opeten.. evt vermalen en door de yocghurt of vla..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
zo vers van de plant.. die opeten.. evt vermalen en door de yocghurt of vla..

Denk eerder persen in zo'n sapcentrifuge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...