Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
secret jardin

strafrechtelijke vraag

Recommended Posts

beste medeforummers,

 

en vriend van me heeft het virus ook te pakken en wil ook beginnen, de setup word

 

zelfgemaakt hokje

5x 65ltr speciekuipen

3x 600 watt

 

waar hij een beetje mee in zijn maag zit zijn 2 dingen..

 

-koophuis

- 2 kinderen

 

zijn vragen zijn dus eigenlijk, bestaan de gevaren dat hij zijn kinderen kwijt raakt aan de kinderbescherming oid. of zijn hypotheek van zijn huis in gevaar kan komen?

ik zei dat het me erg sterk leek maar hij wou toch dat ik het hier even na zou vragen dus bij deze

 

het is in regio midden-west brabant

 

iemand die hier wat meer duidelijkheid over kan geven..

 

bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik weet is dat als je kinderen hebt, en ze plannen een 'bezoek' dan komt er direct iemand van de kinderbescherming mee, om het kind ter plaatse op te vangen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor het kwijtraken van je kinderen is toch wel iets meer nodig dan een aantal plantjes.

 

Voormalig buurman van me is een jaar of 5 geleden wel eens gepakt met toch wel een flink aantal planten. Minderjarige dochter is gewoon in huis gebleven. Deze man had ook wel iets meer dan een kweekje op zijn kerfstok. Wat zijn strafrechtelijke vervolging is geweest geen idee, zijn dochter is wel in huis blijven wonen.

 

Gelukkig is dit niet meer mijn buurman, de koper van zijn huis heeft me eens een 'rondleiding'' gegeven...laten we zeggen dat ik blij ben dat mijn huis nooit afgebrand is. Elektriciteit was een levensgevaarlijke situatie...elektriciteitsdraden waren al gesmolten....maar toch doorkweken...

 

Zulke mensen mogen wat mij betreft dan ook gepakt worden. Dat je alleen jezelf in gevaar brengt oké...maar anderen rondom in gevaar brengen is uit den boze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
, om het kind ter plaatse op te vangen......

 

heb het niet over kwijt raken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal meer ondersteuning zijn ten gevolge van de schrik van de inval ofzo...Soort van slachtofferhulp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dat is positief nieuws, hij heeft ook geen strafrechtelijk verleden ivm de hobby dus dat zal wel goedzitten dan, en veiligheid is prioriteit nr. 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kweekruimte zowieso afgesloten houden....

las laatst dat een kind een slokje ph- genomen had... :)

 

 

mja...kinderen en kweken ;) ....ik hoor ze al zeggen tegen de juf op school.......

``mijn pappa kweekt tomaten op zolder``.... :)

 

 

 

zelfgemaakt hokje

5x 65ltr speciekuipen

3x 600 watt

 

mooie setup...kijk eens bij kramer997...die kweekt ook zo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruimte word zoiezo afgesloten want het word een ruimte in een kamer dus dat is het probleem niet..

 

kramer had mooie verslagen idd had ze al gelezen, zal em daaar over inlichten;)

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

het enige wat er gebeurt is dat de politie melding maakt bij jeugdzorg.

deze zal dan een onderzoek starten naar het welzijn van de kids ...

 

ze zullen ook op school ed vragen stellen (alleen over t welzijn)

 

als je verder een 'normaal' gezin bent is er niets om zorgen over te maken .

 

koophuis kunnen ze nog steeds niet afpakken .... :)

 

ik heb hier t feest gehad en hier wonen ook meerdere kids .

 

 

bij deze hobby is wel rust in t hoofd noodzakelijk dus laat je maat goed bedenken waar ie aan begint.

 

 

 

groenegroet,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

tricky als kinderen er van af weten, en een hele kamer verbergen voor een kind???

 

 

zou sowieso niet bang zijn om ze kwijt te raken, enkel vanwege brand als jij slaapt of weg bent :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3x 600 VERTIKAAL onder elkaar zonder kap.

je hele ruimte met mylar bekleden

zet de dames in een cirkel, hoe hoger , hoe meer van de lampen je aan doet

lekker voorgorien tot ze 1/3 van de totale hoogte hebben, en in de bloei

de onderste takken naar onder trekken en vastbinden

 

iets langere voorgriei , verhoudingsgewijs veel hogere oogst dan horizontale kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij weet zoiezo waar die aan begint, hij is de rust zelve haha hij maakte zich alleen een beetje druk over zijn kinderen die zijn zijn leven uiteraard..en verder is alles gewoon netjes kinderen komen totaaal niks tekort dus neem aan dat het wel goedkomt

 

en jeice het is een zolder die doormiddel van een deur al word afgesloten met slot, en daarin maakt hij zijn kweekruimte dus kinder kunnen zoiezo niet binnen komen en zullen er ook niks vanaf weten..

 

meneer janssen, de indeling laat ik helemaal aan hem over ik help em waar ik kan uiteraard

 

ohja eindgewicht is btw bekend in mijn topic;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet druk over maken..

 

als het alleen bij kweken blijft en niet te veel vage figuren aan de deur en geen overlast en niks anders op je kerfstok dan dit.

 

dan doen ze niks! ken een gezin waar bij de kinderen wel degelijk gevaar liepen en maar ook mishandeld werden als ik zie dat dat 5 tot 10 jaar kon door gaan,,(voor dat Jeugdzorg ingreep dus) paar plantjes kan geen kwaad er zijn er veel meer met kinderen :)

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeugdzorg in een faalende club loserz....

bevoegdheden van lek me de veter..

en komen altijd te laat ,ookal weten ze hoe erg de kids in nood zijn .

 

eerst moet t kalf verdronken zijn voordat ze de put dempen .

 

ug

Share this post


Link to post
Share on other sites

over beide dingen niet druk maken , alleen zorgen dat je je shit veilig en goed voor elkaar hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit in dezelfde situatie als je vriend dus laat me zeker weten hoe het verloopt,

bij m is het ook afgesloten met een deur en slot erin, (tip) kleine slotjes op de tent is eventueel ook geen slecht gedacht en producten altijd zo hoog mogelijk ;)

 

we kunnen enkel maar veilig en verantwoord werken (steeds bij onze kleine oogappels) zodat risico 0% is...

en hopen dat ze wegblijven e ( de bezoekers) :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes kweken, een educatief project voor de kinderen, .

Dat moeten ze jong leren:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeugdzorg in een faalende club loserz....

bevoegdheden van lek me de veter..

en komen altijd te laat ,ookal weten ze hoe erg de kids in nood zijn .

 

eerst moet t kalf verdronken zijn voordat ze de put dempen .

 

ug

over het heen en weer gooien tussen instellingen van de kindere maar niet te beginnen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...