Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Aard Appel

micro kweek adh47 / lowryder2

Recommended Posts

ik had die ook in mijn vorige lowryder kweek. Heb ze met rust gelaten.

 

Als ze geen kwaad doen: live and let live. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ....maar niet in je tuintje ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je mij onder de voeten kriebelt, dan krullen mijn tenen omhoog, laat staan als de springveertels aan je worteltje knagen! :rolleyes:

Nee sorry ik weet t niet, misschien een groeistuipje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardappel, ik zou me er niet zo druk om maken, heb t ook een keer gehad en kweek gewoon af kunnen ronden zonder problemen.

 

Leuk kweekje heb je daar.

 

Fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die beestjes hebben wel lang haar op hun kont zeg! Het is visueel ook veel beter te hachelen dan bijvb schaamluis!, en niet alleen visueel natuurlijk! Heel aandoenlijk beestje, mist nog een rugzakje, kan ze zo bij het theater!

Hoop dat je t binnen de perke kan houden, want ik begreep dat ze best voor p[roblemen kunnen zorgen als je er veeel van hebt! Zou toch nog even googelen, niet goochelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de bovenste laag van de grond nu vrij droog, en heb sinds een dag geen een beestje gezien. pas als je een beetje graaft. Ik denk dat op deze manier de lol er al snel af is voor die krengen. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je die neem nog besteld ? zoja met een planten spuit je bovenste laag weer even lichtjes nat maken

<1 ml neem op 1 liter water

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE! ak47 zaadje is boven :lol: laten we hopen dat het een vrouwtje is! gallery_36070_14992_898059.jpg

 

en het mannetje, net een overvloed aan water gehad want blaadjes hingen een beetje op half 7. komen nu echt een hoop ballen aan.

gallery_36070_14992_966732.jpg

 

let vooral op de professionele lampen kap die er boven hangt. pure art i tell you. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

update! kijk eens aan! balletjes topje :lol: lowryder2 uit elmo's zaad ziet er gezond uit volgens mij! iemand nog op/aanmerkingen?

 

gallery_36070_14992_1133001.jpg

 

de hele plant :

 

gallery_36070_14992_864028.jpg

 

de 3 adh's van grow weed die bij een vriend staan doen het ook goed onder 2 x 36 watt tl.

 

en de ak47 die hier ook staat gaat ook goed, thanks kiki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...