Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Vraag over Golden label grond

Recommended Posts

Oké, wist ik niet. Weer wat geleerd! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb besloten dan toch maar niet het voedingspakket te halen van sannie maar ik ga gewoon bij de special mix van golden label de golden label voedingflessen halen

 

 

soile a + b

ultra pk

ultra mg

 

kdenk dat ik daar wel men kweekje suc6 vol mee kan draaien ;):P , wel duur spul :)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebuik zelf ook Gl voeding en ben er zeer tevreden mee. Alleen erg oppassen met aanmaken wat de voeding is zeer geconcentreerd en je echt vliegt ermee omhoog. Ik begin in de bloei pas moet voeding. Dus na 2, 5 week. Ik heb vanaf ontkiemen tot 3e internode geen voeding nodig zit genoeg in de grond.

 

En vooral opbouwen met kleine stapjes ik heb met 1 plant express ondervoeding gegeven mrt de pk van GL maar dan zie je het de dag erna gelijk dat die een klap gekregen heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke nice skullcandy maak jij ook gebruik dan van de special mix ? ik zal ook denk ik pas beginnen voeden met bloei vanaf de 3 de internode ongeveer ik ga ze wel 2 weken voorgroei geven wie weet zelfs meschien 3 :P maarja dat zie ik dan wel

 

ik heb trouwens niet de voeding genomen van gold label maar ik heb 1 liter bac bloei gekocht

 

 

Groetjes bedankt voor de informatie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is afhankelijk van de maat van de pot.

BBB gebruikte 50 Ltr en dan kan je wel een hele cyclus doen zonder voeding.

Als je een 25 Ltr pot gebruikt kan je de eerste 4 weken met kraantjeswater werken en daarna voorzichtig gaan voeden.

 

De fabrikant heeft reeds geantwoord :P

BBB gebruikte 18 liter potten.

 

De testen zonder voeding werden gedaan met de planten direct in de 50ltr GoldLabel Specialmix zakken gestoken.

Zoek maar op in BBB zijn oude topics.

Heb even een foto uit BBB zijn Gallerij gepikt. :wacko:

gallery_9381_7101_192327.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

amai die zien er goed uit :P ben benieuwd of ze bij mij nu ook zo lekker groen gaan worden :wacko:

 

Groetjes bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Edit: Het betreft dit topic, had er eerst overheen gelezen omdat bij de eerste bericht staat dat BBB voeding gaat gebruiken. Later wijzigt hij z'n kweekmethode. Zie bericht 82, waarin hij reageert op Doc.

@Doc: Even mezelf quoten. :P In bovenstaand topic gebruikt BBB (waar is BBB eigenlijk?) 18 liter potten zonder voeding. Het 'zakkentopic' heb ik (nog) niet gelezen.

 

Edit: Inmiddels het 'zakkentopic' gelezen (hier), inderdaad 50 liter zakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is afhankelijk van de maat van de pot.

BBB gebruikte 50 Ltr en dan kan je wel een hele cyclus doen zonder voeding.

Als je een 25 Ltr pot gebruikt kan je de eerste 4 weken met kraantjeswater werken en daarna voorzichtig gaan voeden.

denk je ?

gallery_20980_11667_2963542.jpg

van 2 ml bac bloei, op 10 liter had daar 1 liter van gehad en stond in een 18 liter frietsaus pot buiten dus had een normale groei van zon 2 a 3 maanden gehad

 

subtraat daar,

niewe gold label special + sanies symbiose + 2 buffer tabs

om de 14 dagen met bacto water rest kraan water

 

ik zeg goede aarde :P maar hier indebuurt helaas niet makelijk te verkrijgen. bat lovers hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus als ik het hier zo lees hoef ik tijdens de groei cyclus 14 dagen geen voeding te geven alleen vanaf de 2 de week zachtjes beginnen bac bloei te geven ?

 

ik kan nog wel in de groeicyclus groeivoeding geven want heb nog atami staan maarja is dat wel nodig dan ,?

 

Ik werk met 25 Liter potten

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen voeding in de groei en gewoon je planten in de gaten houden, je merkt wel wanneer ze naar voeding vragen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...