Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

LegalizeDisGanja

LegalizeDisGanja / Large Scale Guerilla 2013 BE

Recommended Posts

Hey beste mede-kwekers! :D

 

Na enkele maanden onderzoek is het eindelijk zover...

Het is tijd om me voor te bereiden op de Guerilla kweek van 2013. :)

 

Veel van jullie zullen mij waarschijnlijk niet kennen aangezien ik niet echt veel heb gepost op het forum, ook al bezoek ik het wel elke dag.

Ik heb me voornamelijk bezig gehouden met onderzoek te verrichten naar hoe ik de beste omstandigheden kan creëren voor de plantjes, wat de beste voeding is, op welke manier ik ze ga onderhouden, etc...

Het plan is om 50-100 zaadjes te kopen die bestaan uit 10-15 verschillende soorten.

Deze zal ik grotendeels zelf onderhouden maar omdat een vriend van me ook een paar plantjes wilt zal deze zich waarschijnlijk ook ontfermen over de schoonheden.

We gaan per spot op andere grond kweken en zien in welke dat de plantjes het beste zullen groeien zodat we hier de volgende jaren rekening mee kunnen houden.

 

Ik ben de laatste maanden reeds gaan zoeken naar verschillende geschikte spots en ik blijf er steeds betere vinden. :huh:

Maar het zoeken naar spots de voorbije week heeft zeker en vast resultaat geleverd.

Het lijkt erop dat ik de perfecte plek heb gevonden om mijn toekomstige schoonheden in weg te zetten.

Ik ben op een periode van 6 maanden circa 5 keer een kijkje gaan nemen naar de spot, en zowel in de lente/zomer/herfst lijkt de spot genoeg zonlicht te krijgen.

De spot bevindt zich in een bos, omsingeld door een beek (een waar je niet zomaar even over springt).

 

De komende weken zal ik me dus waarschijnlijk nog bezighouden met het zoeken naar eventuele extra spots die iets verder zijn verwijderd van de andere spot om het risico op rippen/ruimen te minimaliseren.

Over een goede maand zal ik beginnen met het nodige materiaal zoals voedingsstoffen, grond, koperen ringen, Ph-meter, etc... aan te schaffen.

De zaadjes zullen worden besteld in januari omdat we er nog niet uit zijn welke soortjes we juist gaan nemen.

 

Foto's van de spot komen er spoedig aan.

Als je nog vragen/tips hebt, stel ze gerust! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

was JIJ dat die zo raar aant sluipen was... ik dacht ik laat je maar begaan.

Ik zat op het huisje..

 

Wat voor bier vindt je lekker? dan zet ik een flesje neer volgende keer dat ik kom kijken :D

 

Nee alle gekheid op een stokje: ga niets lopen beschrijven; je zult verbaasd staan te kijken hoeveel mensen op dit forum komen...

Voor je het weet herkent iemand de beschrijving..

 

Ik wens je super veel succes! Moge jouw guerilla de eindzege opleveren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeeeeeeeeeeh nog een nieuwe guerilla in belgië !

 

dus je hebt nog geen idee van de soortjes ? autoflower ? regulier ? fem ? deense soortjes? tell me !

 

heb je een bepaald budget voor deze mooie plannen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij... is Belgie een guerilla natte droom :D ....

kzie van die langerekte ongeorganiseerde dorpen overal.....

en verlaten (sloop)huizen laten ze overal staan :huh: ......dus dat zijn fijne achtertuinen die je ingebruik kan nemen... :)

 

 

je kan wel mooi in topic titel zetten :D ... large scale guerilla BE....maar je had al 2 zomers kunnen kweken op kleine bescheiden schaal :D ...met hier en daar een plantje... :D

wat oefenen met ontkiemen etc etc.......want je volgt en post al zolang hier... :)

 

 

Hey, beste wietkwekertjes/liefhebbers. :)

 

Ben trouwens ook van plan om deze zomer nog 100 zaadjes Automatic Feminised Northern Lights te bestellen en er daar al 15-25 zaadjes van te planten dit jaar.

Greetz, LegalizeDisGanja. B)

 

 

....dus begin maar klein...upscalen kan altijd nog.... ;) ....je kan je hele leven nog growen...

 

kweet niet wat je budget is...maar voor een dergelijke grote guerilla komt wel wat kijken financieel......

En daarbij nog heel veel zweten en scheppen....en dus heel veel van je vrije tijd...dat vereist doorzettings vermogen en constant aanpassen aan het weer en de behoeftes van je planten en heb je al over een knip en droog lokatie nagedacht :( ?...je vriend mag niet blowen van zijn ouders las ik...en jij woont nog thuis...

 

je begint verkeerd :D ...guerilla regel 1 is....je spot is geheim :| ...daar geef je geen clues over...neverrr...

hou die vriend maar weg bij je planten ....of maak waterdichte afspraken.......of hij werkt en betaald mee in gelijke delen....of niks.....de halfzachte afspraken die je nu hebt... gaan je slecht bekomen..

als je geript ben...dan blijft het aan je knagen :D ...mss...heel mss..is hij het... ;)

wat niet weet...wat niet deert....

 

met wiet.... leer je wel je vrienden kennen... :) ...en niet altijd positief....

 

succes evengoed.. :D

gr

Carpe

 

een beek of sloot is voor niemand een punt :) ....met een waadpak blijf je nog droog ook... ;) ...

vergeet niet...rippers zijn gefrustreerde... geripte growers...die weten waar ze zoeken moeten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel een paar gasten die ik gerust mee kan nemen, heb ik ook gedaan. Te vertrouwen personen zijn er maar je weet inderdaad zelf het beste wie dan zijn.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr. StOnEd A lOt

 

De plantjes zullen gefeminiseerd zijn en het zullen geen autoflowers worden. :)

Van soortjes heb ik absoluut nog geen idee. :P

 

 

@carpe_diem

 

Bedankt voor de tips, ik ga ze zeker in acht nemen. :lol:

Ik heb ondertussen wat ervaring opgedaan met het helpen van het kweken bij vrienden, enkel waren die niet guerilla.

 

Mijn budget voor de zaden ligt ergens tussen de 120-200 euro.

Het budget voor het materiaal wordt grotendeels ingebracht door mijn vriend en sommige spullen kunnen we via-via verkrijgen.

 

Trouwens, op de spot waar de plantjes van mijn vriend zullen staan zullen er maar enkele van mij staan.

Hij zal ook enkel die spot weten zijn en als ik 1 ding zeker weet is dat hij een van de weinige personen is waar ik zeker van ben dat ze te vertrouwen zijn maar ik begrijp je maar al te goed. :P

Alvast, toch bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
De plantjes zullen gefeminiseerd zijn en het zullen geen autoflowers worden. :lol:

Van soortjes heb ik absoluut nog geen idee. :)

 

 

Na enkele maanden onderzoek is het eindelijk zover...

 

 

ehh :lol: .......wat ik me nu dus afvraag is... welke grow topics, in outdoor en/of guerilla jij hebt zitten lezen?....al die maanden van onderzoek... :lol: ......

...dan ben je toch een legio aantal soortjes tegen gekomen en heb je toch zaai... en afbloei data genoteerd....in je aantekeningen...

 

 

en dan weet je toch onderhand de prijzen van mest en zaden en slakkekorrels etc etc...en heb je een begrotingkje gemaakt.....van de hoeveelheden van elk die je nodig hebt...en waar je gaat knippen en drogen...

 

je hebt nog een paar maanden de tijd voor een goede voorbereiding .. :P ...

leer ...en lees... nog meer :P

 

gr :)

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

doen we dit jaar toch maar kleinschalig ?

 

ik denk dat je daar al werk genoeg mee zal hebben , je budget laat het niet toe om groot te gaan .

 

al eens gaan kijken wat een doosje slakkenkorrels kost ? beendermeel ? bloedmeel ? kippestront?

 

iniedergeval wel veel geluk toegewenst met je guerilla ! je moet maar eens het verslag van jj20 doorlezen , het is allemaal niet zo eenvoudig :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet enkele plantjes in de tuin voor het zaad zodat je voor guerilla altijd genoeg hebt en je inleg blijft minimaal.

 

hier en daar een zak grond, wat mest, misschien een rolletje gaas of 2 en je bent er.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fem zaad is wat duur voor guerilla hé .... moet je mijn guerilla in belgië maar eens lezen :) het kan snel goed fout gaan :P

en daar sta je dan met je duur zaad :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrouwelijk zaad moet je gewoon zelf maken vind ik.. Belachelijke prijzen overal..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe doe je dit eigenlijk juist?

 

heb juist zelf al wat opgezocht maar er zijn zo veel verschillende manieren.

 

wat is nu juist de beste en gemakkelijkste om fem. zaad te maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt van dat spul lesbian dream heet dat. Kost je 5 japies en je hebt een flesje. Je hebt vervolgens 2 vrouwlijke planten (uit regulier zaad) en een daarvan spuit je in met die rommel en dan worden er mannelijke bloemen aangemaakt, dus een vrouwelijke plant bestuift een vrouwelijke plant wat dus resulteert in, juist... vrouwelijk zaad.

 

alleen volgens mij met Deense soortjes ligt dit gevoelig omdat die nogal herma gevoelig zijn. Je kan er ook niet teveel mee klooien omdat de meeste vroeg zijn.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...