Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
AnonymousGrowing

Plantjes zetten in Slovakia

Recommended Posts

Hallo ik heb me een paar outdoor feminized zaadjes gekocht die ik ga planten bij mijn ooms die in Slovakije aan de grens met Hongarije woont

Lekker anoniem natuurlijk want daar kan het allemaal niet zo open, ik heb besloten om der een jaartje te gaan wonen volgend jaar

en daar is shopping geen optie dus

Iemand enige ervaring met Growing in dit klimaat, in de regio waar oompje zit is t echt lekker koud tijdens de 3 maanden duurende winter

In de zomer ist echt lekker bakken dus nie van die halve zomers zoals bij ons, vorige zomer was 120 dagen meer dan 25 graadjes van juni tot eind augustus

Vanaf April dus veel zon en ook af en toe regen , dit tot half october

 

Gewoon maar in de grond steken op een vruchtbare plek en afwachten zekers......

Share this post


Link to post
Share on other sites

dr is hier een grower in tjech zoals je gelezen hebt...indien niet...dan veel verslagen lezen in otdoor en guerilla :huh:

en eerst de stickys in de 4 subfora van outdoor...

http://www.wietforum.nl/Outdoor-f59.html

 

neem gewoon de buiten soortjes die je hier ziet op wf...dan komt het helemaal goed :D

 

maar je hebt al gekocht lees ik..welke soortjes heb je dan?

 

wel verslag maken voor ons heh :) ...

 

je hebt de hele winterslaap om je perfect voor te bereiden en in te lezen... :D

 

gr

carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

:D:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr is hier een grower in tjech zoals je gelezen hebt...indien niet...dan veel verslagen lezen in otdoor en guerilla :huh:

en eerst de stickys in de 4 subfora van outdoor...

http://www.wietforum.nl/Outdoor-f59.html

 

neem gewoon de buiten soortjes die je hier ziet op wf...dan komt het helemaal goed :D

 

maar je hebt al gekocht lees ik..welke soortjes heb je dan?

 

wel verslag maken voor ons heh :) ...

 

je hebt de hele winterslaap om je perfect voor te bereiden en in te lezen... :D

 

gr

carpe

 

 

Oeps Sorry niet goed nagelezen indeed auwh

 

Thanks toch voor je reply

 

Om heel even te antwoorden op je vraag

 

Ik heb de volgende zaadjes gekocht

 

 

5 AMS (Greenhouse) gefeminiseerd

 

5 Big Band (Kannabia) Gefeminiseerd

 

 

Thanks en nog een heel fijne avond

 

 

 

 

 

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

:):D

 

Ik ga nu de regeltjes nalezen !!!!! SOrry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

nu al mod neigingen :huh: ?

 

bassie......jij durft :D ....punt 2 heb jij zelf ook niet gedaan... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

liev zijn tegen elkaar

rook een jointje ofzo

word je chill van hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat eeuwige gezeik over dat voorstellen moet maar eens afgelopen zijn, het forum wordt er niet toegankelijker op. We zijn hier om elkaar te helpen.

Wat voegt het nou toe om een extra topic te moeten openen met: "Hallo ik ben Piet en ik rook wiet" Alleen maar extra nutteloze topics die je eruit moet filteren.

 

Die regel wordt alleen maar aangegrepen door mensen die hun post count omhoog willen brengen of om belangrijk te doen zoals degene een paar posts hierboven door te zeggen dat anderen zich niet aan de "regels" houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ergens bij iemand thuiskomt die je niet kent stel je je toch ook voor. Gewoon sociaal en normaal gedrag en het forum wordt er misschien wat persoonlijker van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee jack, het hoort zo.... om je netjes voor te stellen

het is het eerste wat je hier gevraagd wordt notabene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaaa

 

ik ben piet en ik rook wiet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gezeik van het voorstellen??

Nee, meteen opgezadeld worden met de problemen van een ander. :P

 

Vind het ook niet meer dan normaal als je bij een praatclubje komt om je netjes voor te stellen..

En ja, de ene heeft meer te vertellen dan een ander.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...