Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Markie

Mango Haze in de Scrog

Recommended Posts

kijk die is in the pocket thanks krasi!

 

 

Mn timer gaat een minuut aan en dan hebben beide bakken 2,5 liter water. Ik kan eventueel het afsluit ventiel vlak voor de Y splitsing wat dichter draaien zodat ik nog beter kan fine tunen. Ik moet nog wel een oplossing vinden voor wanneer hij stopt met pompen... door het hoogte verschil van uiteinde slang en waterpomp, blijft het water stromen vanuit mijn bak. Ik meet vanavond even hoogtes e.d. Misschien voldoen een slangen klem op de rand van mn bakken al. tips en ideeeeeeeeen altijd welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met behulp van 2 oogjes de uiteindes van de slangen vast gezet. na de volgende waterbeurt zullen we zien hoe dit uitpakt. nu hebben ze wel genoeg voor de komende dagen :P

 

Hier nog wat foto`tjes, hier en daar al een haartje te zien..

 

gallery_35005_14870_109959.jpg

gallery_35005_14870_367768.jpg

gallery_35005_14870_185176.jpg

gallery_35005_14870_404157.jpg

gallery_35005_14870_304718.jpg

gallery_35005_14870_205131.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dag 15 EC water: 1.7

 

Ik vind dat wel erguug hoog vooral voor zaailingen en dan ook nog een haze.

Zou daar voorzichtig me zijn.

 

Zo hoog ga ik de hele kweek niet en ik zit dan nog met stek :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet t, maar ik heb nog geen kwart van de dosis wortel stimulator en 1/10 dosering groei voeding meegegeven. Vraag me af of mijn meter wel klopt.. even de ijk vloeistof opzoeken. Vorige kweek kwam ik op 2.4 uit geloof ik.. leken ze niet erg te vinden.

 

Enne is geen Haze. Ik was die idioot die Auto flowers binnen ging zetten en ging fimmen weet je nog :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik heb getest:

kraanwater koud : 0,6

kraanwater lauw: 0,8

Kraanwater warm: 1.0

 

 

Voedingswater op kamertemperatuur: 1.2

 

Ik moet minder gehaast meten dus. Waarschijnlijk nog niet goed gemengt. + niet over nagedacht of het nou te veel is. We grow we learn...

 

Heeft iedereen zoveel verschil bij verschillende temperaturen? en waarom is dat?

 

edit: google bracht me weer terug op WF :EC gebeuren ... weer wat geleerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die middelste is echt mooi vertakt, ik zou die aan de buitenkant zetten en die rechtsboven in het midden onder de lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ langejan: nee nog niet, woensdag hoop ik m tegen t lijf te lopen...

 

@ krasi: goed idee ga ik doen. de middelste zijn overigens de potten met 2 plantjes dus die lijken voller. maar zijn toevallig ook t grootst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben helaas nog steeds niet mn zaailingen boer tegen gekomen... Ach ik heb nog ruim een maand :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zien er mooi uit en al ferm wat vertakkingen ook

keep going :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks kwiki! we gaan lekker door zo. Af en toe praten tegen ze helpt ook..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een update.

 

22 dagen in de tent.

licht nog op 18/6 (het ziijn (per ongeluk) auto flowers voor de mensen die niet alles willen terug lezen)

Temp tussen de 20 en 29 graden.

Lv 35/64

Om de 2 dagen wateren.

ze staan nu ongeveer 5 dagen zichtbaar in bloei.

 

Ik hoor graag wat jullie denken over:

licht: op 18/6 houden of 12/12 gaan? (nu 800W, kan dus naar 1200 +10% evt)

 

Scroggen gaat m niet worden nu de bloei er al in zit maar ik ben niet ontevreden over de grootte. Dieven wil ik wel, wat denken jullie?

 

gallery_35005_14870_245654.jpg

gallery_35005_14870_46457.jpg

gallery_35005_14870_1735605.jpg

gallery_35005_14870_1234238.jpg

 

fotos met tel gemaakt. camera kwijt :P

 

ohja, de 3e foto zie je verbrande puntjes. Das alleen bij dit plantje.. zelfde voeding zelfde aarde.. verder sterk plantje. raar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

holie polie markie die mango's zien er goed uit!!

 

keep them nice :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx bram. maar tis geen mango haze. door vergissing auto flowers gekregen en ik ben er nog niet achter welk soortje. (komt nog heb nog wel even :P )

kwam ik pas na een wwk achter ongeveer. toch besloten ze te laten staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oww zonde man :P zou die lampen 18uur laten branden als het kan licht blijft.gewicht!

denk dat het qua temperatuur ook beter is. nog beter zou 20/4 dan hebben je bladmondjes genoeg donkere periode om te sluiten en te rusten en maximaal.licht. ver zal.met.4 uut donker je grond temperatuur niet ver weg.zakken en een stabiele kweek krijgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die zijn nog mooi bijgetrokken na het toppen..

Had ik niet verwacht eerlijk gezegd :P

 

Helemaal onmogelijk is het niet dus dat toppen van AFs, volgend jaar oop maar eens een AK proberen.

 

Maar om op je licht terug tekomen..

Aan je fotos tezien goede.zaden gehad, bloei is prima ingezet onder 18 uur, dus waarom zou je trug gaan?

Of je zou het om financiele redenen willen doen....? Het schaad in elk geval niet;-)

 

 

Denk verder dat het niet echt meerwaarde heeft om er 400watt extra licht op te gooien,

Waarschijnlijk kun je net zogoed alle planten zo dicht mogelijk bij elkaar zetten...en dan direct onder de lamp..

Dus zou voor jou waarschijnliijk een half leef tentje betekenen,maar heb niet het idee dat ze nog erg gaan groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hemp en joekoe, Dank jullie wel.

 

ik laat ze op 18/6 en 800 watt staan. Ik ga vanavond eens lezen of 20/4 beter is. want of ik nou een kachel van 1000 w aan heb of 2 lampen op 400 w...

De ontkiemde zaden waren inderdaad van top kwaliteit. En de boer had ze heel mooi aangeleverd. 5 cm hoog en in een smartpotje (of heet dat pitpot) dat aan alle kanten al wortelgroei had. Daar bestel ik ze weer alleen dit keer direct bij m zodat we t juiste soortje krijgen :P

 

En joekoe, inderdaad is het niet onmogelijk. Een scrog is dat wel haha, dat was iets te optimistisch.

Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist. :wacko:

ze zullen nog wel wat groeien maar niet meer heel veel. ik heb ze al wat dichter bij elkaar gezet. Alle 10 in 1 bak past niet dus ik laat ze zo ook staan.

 

Later zet ik er wel wat meer bij elkaar dan kan de volgende ronde voorgroeien in 3 (+-) liter potjes aan de andere kant in de bak.

En zo heeft t nog een voordeel ook dat t AF is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd hoe groot ze worden, de bloei komt er in, zullen ze gaan spurten?

Mooi vertakt zijn ze wel al, en er komen weer wat koude nachten aan, lekker boosten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat bedoel je met dat laatste krasi. koude nachten = boosten?

 

Enne, thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik bedoel, koud weer buiten, dus kan je je lamp op een wat hoger wattage laten draaien, althans bij mij wel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh zo ja. lukt zoiezo wel, vorige kweek ook op superlumen gedraaid met 25 graden buiten. ik kan die tent binnenstebuiten zuigen met die 1000 m2-er :wacko::) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update.

 

Dag 27 sinds ze in de tent staan.

Temperatuur tussen de 19 en 26 graden.

Ph water 6.1

Ec water 1.5

 

Ze zijn iets door gegroeid nog sommige iets hoger dan de ander. Ze zien er gezond uit. Alleen 1 plant heeft een paar klauw bladeren. iemand een idee? misschoen omdat die t dichts bij de verse (lees koude) lucht staan waar het binnen komt?

Ze zuipen niet heel veel vind ik. ik geef eens per 2 a 3 dagen water nu. ongeveer 500 ml. Maar t is ook vrij fris.

 

gallery_35005_14870_38543.jpg

gallery_35005_14870_386507.jpg

gallery_35005_14870_210234.jpg

gallery_35005_14870_294084.jpg

gallery_35005_14870_358291.jpg

gallery_35005_14870_154748.jpg

gallery_35005_14870_100003.jpg

gallery_35005_14870_39349.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Markie, de bloei zit er goed in, en dus zullen ze niet al te veel meer gaan groeien, best jammer, ze staan er wel goed bij qua gezondheid, die clawbladeren kan je idd hebben van koude luchtval bij de inlaat.

Volgende keer weer non-auto`s?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx krasi. Volgende keer zeker weer gewone. Zodat we weer kunnen scroggen. Ze gaan gelukkig snel dus kan over een pas weken de volgende ronde gaan ontkiemen en erbij laten doorgroeien. Klok staat immers nog altijd op groei tijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 31 in de tent.

foto`s gemaakt in het licht want t is maar 5 uurtjes donker.

 

gemaakt met mn nieuwe telefoon. best aardig al zeg ik t zelf.

(heeft iemand een tip met de foto1s uploaden: 1 voor 1 selectern bij bulk upload en 1 voor 1 copy pasten... kan dat niet sneller?)

 

gallery_35005_14870_1871859.jpg

gallery_35005_14870_1720982.jpg

gallery_35005_14870_2818810.jpg

gallery_35005_14870_1228308.jpg

gallery_35005_14870_1228308.jpg

gallery_35005_14870_2221259.jpg

gallery_35005_14870_647183.jpg

gallery_35005_14870_411338.jpg

gallery_35005_14870_661064.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...