Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lousdy

Lemonskunk op balkon en white widow

Recommended Posts

Ik heb 2 lemonskunk die 6 weken in bloei zijn, de toppen zijn niet erg groot en ze hebben wel wat bruine haartjes, maar de topjes

ruiken nog niet echt sterk is dit normaal? En de topjes plakken nog niet. De bloeitijd van deze skunk staat op 9 weken. Zie wel wat kleine trichomen op de blaadjes van de toppen, ken er helaas geen foto ervan nemen.

De white widow topjes ruiken wel erg sterk en die zijn pas 5 weken in de bloei, ook deze topjes plakken nog niet. Vraag me af word het nog wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

avond

hab vorig jaar ook 2 lemonskunk's( vn greenhouse) en bij mij schooten ze pas begin sep de bloei in

die overgens tog wel 10 wk nodig had om wat ambere trichome te voorschijn te toveren

en die half nov klaar was

maar in mijn geval heb ik hun moete laten afbloeien onder 400w in men tuinhuis

omdat ik in wk 4 al lichtjes beginende toprot had ondekt! en het zekere voor het onzeker koos ik daarom

om ze binne te laten afbloeien daar ze naar mijn mening niet egt rot bestendig zijn als het wat regent..

dus ik zou je aanraden om er voor die laatste weken er tog een zijltje overtespanne.. als dat ng niet gebeurt is.

want kdenk tog dat ie nog even moet

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het is wel zo dat ik een afgedekt balkon heb, dus nat worden ze niet. Wel weinig zon omdat ik balkon op het westen heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Lijkt de Double Fun wel van Kees.

 

Heb je geen foto van de topjes???

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die heb ik wel maar zijn niet zo duidelijk is niet zon beste camera,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lijkt de Double Fun wel van Kees.

 

 

:P

 

Foei foei!!!

 

Heb best goeie ervaringen met DF hoor! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb jij een klein balkon 1tje is beetje geel een mooi groen /?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe tel jij de bloeiweken? Want zover in de bloei lijkt mij dat er toch wel wat meer top aan zit dan dat jij omschrijft... Zelfs een slechte foto kan een indicatie geven en is beter dan geen. Nu kan er allleen maar gespeculeerd worden :P

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet van de PP en andere binnensoortjes dat ze echt gaan knallen in de laatste week en enkele dagen daarvoor. Dus misschien krijg je klap op de vuurpijl pas vlak voor het einde. Zolang je zelf zegt dat ze nog niet rijp zijn.

 

een foto helpt goed bij dit soort dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bekend probleem bij lemonskunk. Imo niet geschikt als buitenplant.

 

Ik heb hem binnen gekweekt en een maat heeft er twee buiten staan, die lopen ook flink achter. Binnen had ik rot in week 8 en banaantjes maar ze roken best wel sterk . Geen lichtlek, stress of dergelijke, de lemonskunk was de enige die er last van had.

Kleine keiharde toppen binnen, dat weer wel.

 

Succes alhoewel ik er een hard hoofd in hebt dat je het rotvrij binnen krijgt. Hopelijk blijft er wel genoeg over :wub:

 

Dit is dus een van de redenen dat ik niet meer bij GHS wil kopen. Tel standaard 1-2 weken bij de bloeitijd op en bij de buiten-afdeling 2-3 weken. Alles is medicinaal en buitenwiet, ook al is ie eind november klaar.

 

Church wiet, eind september klaar en de ze foto is van 5 oktober :P

 

gallery_1370_14223_410472.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Lijkt de Double Fun wel van Kees.

 

 

:wub:

 

Foei foei!!!

 

Heb best goeie ervaringen met DF hoor! :)

Kees ook met zijn DB die tot eind oktober door blijft bloeien.:(

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 weken bloei nu.

 

 

Ik heb gisteren een foto van 1 van de toppen gemaakt, heb hem uit vergroot met inzoomen en er toen een screenshot van gemaakt. Is hij nu rijp om te oogsten of nog niet? Ik wil geen high effect maar een slaap effect.

 

ScreenShot001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet je nog meer inzoomen en naar de thc kliertjes kijken de trichomen

als die bruin zijn heb je een slaap effect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...