Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

De nieuwe CBD Strains

Recommended Posts

ik was een beetje aan surfen van de week want ik was op zoek naar weed ( planten - zaden ) met een hoger ( cbd = cannabinoid ) gehalten

 

dan is de thc + cbd een 1 op 1 zeg maar 5 % thc en 5% cbd

 

omdat de meeste wiet nu gekweekt worden met een zeer hogen thc gehalte en zeer laag cbd bijvoorbeeld 15% thc en 1% cbd

 

ik had zelf meer behoeften aan cannabinoid in mijn wiet omdat ik zeer paranoia word van wiet met hoog thc gehalten en weinig cannabinoid

 

de wiet van 25 jaar geleden was de thc en de cbd nog redelijk gelijk

 

ik zelf ben nu zo ander half jaar gestopt met roken en blowe maar toch zou ik af en toe is een joint puur willen roken

 

het schijn dat wiet met meer cannabinoid beter is voor mensen die gevoelig zijn voor thc en te laag cbd en daar para van worden

 

misschien zijn er hier ook mensen of mensen die mensen kennen die daar ook last van hebben

 

en toch af en toe is een lekker jointje te willen roken zonder daar van te gaan stuiteren :P_~~

 

ik heb net zelf 5 seeds besteld ben toch wel benieuwd wat voor effect die wiet zal geven

 

het schijn ook dat cbd voor meer dingen goed is zo als het vernietigen van kanker cellen

 

en nog veel meer op hun website kan je zien waar cbd allemaal goed voor is of zou moeten zijn

 

dan moet je even klikken bij What is cbd? als je intresten heb in deze wiet soorten dan adviseer ik om in google te typen cbd crew

 

en dan kom je van zelf wel bij hun cbd strains ik hoop dat ik hier meer mensen een plezier mee kan doen die dit lezen

 

en zou ook graag met mensen contact willen blijven houden die deze strains ook proberen

 

en wat hun er van vinden ik maak later nog een topic van hoe het mij beviel

 

ik heb de soort ( CBD Nordle ) besteld

 

groetjes The_ChoCa

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje hash er tussendoor om de verhouding enigszins gelijk te trekken doet wonderen. laag cbd word ik ook para van.

 

maar heeft weinig met nieuws/media te maken helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal ik op zeker doen el pendejo ik denk ook dat meer mensen hier meer van willen weten bedank voor je positieve post el pendejo

Share this post


Link to post
Share on other sites

amnees gooi jij maar lekker op de gok lekker een stukje hars er bij ik hou niet van gokken goodluck :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou daar zul je toch even op moeten vertrouwen.

 

Je krijgt straks van Mr. Nice 18 zaden in een pakje. Nordle hebben ze (nu nog) als F1, wat inhoudt, dat je een groot fenoverschil zult aantreffen tussen je planten.

 

Dat houdt weer in dat niet alle planten even medicinaal zijn en verschillende waardes zullen hebben in de verhoudingen tussen THC en CBD.

 

Een moedertje zal je redding zijn, maar dan moet je eerst achterhalen welke van de ca 9 vrouwen die je er aan overhoudt jouw plant is.

 

Succes met je zoektocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb niks bij mr nice besteld en ik krijg geen 18 zaden weet niet wat je allemaal voor onzin je allemaal uitkraam

ik heb 5 zaden besteld bij seedsman

 

Fabrikant CBD Crew

Genetica Afghan Skunk

Het Nummer Van Zaden Per Pakje 5 Zaden

Varieteit Voornamelijk indica

Sex Feminisierter

THC-gehalte 5.5%

CBD-gehalte 5.5%

Opbrengst 500g sq m

Locatie Broeikas, Binnenshuis, Buitenshuis

Bloeiperiode 8-10 Weeks

Oogstrijp Late October

Medicinal Properties 1:1 THC:CBD Ratio - a CBD rich strain.

Share this post


Link to post
Share on other sites
amnees gooi jij maar lekker op de gok lekker een stukje hars er bij ik hou niet van gokken goodluck :P

 

 

ben je nu zo dom of doe je alsof?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ik niet dom ben en ik doe ook niet als of <_<

 

maar misschien ben jij wel helderziend amnees en kan jij ruiken of voelen

 

of geef je er een likkie aan :P wat de thc en cbd gehalte in je hars zit

 

tegenwoordig is de thc in hars ook hoger

 

omdat ze in Marokko en in India tegenwoordig ook verschilde soorten planten met elkaar hebben gekruist

 

dus moet je ook maar gokken wat de verhoudingen zijn in je hars dus een beetje hars bij je wiet joint gooien

 

om het gelijk te trekken ? is ook een gok ik weet niet of je wel is op you tube strain hunters morocco heb gezien

 

dan als je goed luister hoor je het van de prof s dat het land ras aan het verdwijnen is maar strain hunters india ook de moeite om x te zien

 

suc 6 met je mixie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke tnx Arnold63 ik zal daar ook is even koekeloeren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
ik kweek ruim 25 jaar 9 jaartjes in sjop gewerkt

 

Mag toch wel aannemen dat je in die hoeveelheid jaar kweken + 9 jaartjes sjop wel wat kennis hebt opgebouwd om enigzins te weten waar de CBD nog inzit.<_<

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic verplaatst!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Mitz, je bent in de war met de reguliere zaden van Mr.Nice, daar krijg je er 18 zaden van in een zakje.<_<

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De manier waarop Hash geoogst en gemaakt wordt zal er voor zorgen dat CBD percentage altijd veel hoger is dan bij de te vroeg geoogste commerciele binnenwiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Industriële hennep : zeer laag thc middel tot lage niveaus van cbd

Indica s : middel tot hoge cbd minder thc

Hybriden : variabele meestal hoog thc en middel hoge cbd

Sativa : Hoge thc lage cbd

 

 

meten is weten zal ik maar zegen om precies te weten wat je je lichaam in zuig

 

ik geloof niet alles wat mensen zegen ik moet het zien met me eigen ogen

 

en met die test boxjes van tegenwoordig word dat een stuk makkelijker

 

en de hasj die je tegenwoordig koop is ook niet meer de kwaliteit van 25 jaar terug

 

omdat ze toen nog een ras had groeien zo als ik al zij er groei nu van alles buiten

 

in die hars landen dus vertel mij maar wat de verhoudingen nu zijn van thc en cbd

 

dat word natte vinger werk want die 1 heb dit en de ander heb dat maar ja iedereen heb ze eigen gedachten er over

 

en dat geef niets :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de traditionele hash landen laten ze de planten langer bloeien wat sowieso al meer CBD oplevert.

Daarnaast zorgt het verwarmen en persen ook voor hoger CBD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Door verschillende handelingen uit te voeren krijg je niet meer CBD.Of een plant CBD produceert of niet is genetisch bepaald via de Bd/allele.

Blonde Marok zal vandaag de dag nog steeds de CBD bezitten als vroeger.Het is 1 van de eerste rassen daar die geoogst worden, zelfs Skunk die daar ook verbouwd wordt moet nog beginnen met bloeien.

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar sluit ik me bij aan elmanito,

het begint een trend te worden om te denken dat CBD erin gecured kan worden.

mijn gevoel zegt ook van nietus.

cbd Zit in de genetische aanleg van de plant.

 

Maar ik denk het ergens wel wat te begrijpen.

Als THC wordt afgebroken krijg je CBN

Deze werkt ook erg drouzy

een sterke aspirine variant.

 

ik vind het soms best lastig om deze te onderscheiden van CBD

op de korte termijn.

na een uur of 1 a 2 merk je wel of het CBD is,

omdat je m dan nog echt voelt zitten.

 

Daarnaast heb je CBG

die fysiek ook kan lijken op CBD

deze werkt vooral op het voorhoofd en de ogen

 

 

 

Dus drogen etc heeft er niets mee van doen?

 

jazekers wel....

doordat er in de zon, of anders gedroogd wordt

doordat het buitenwiet is

is de oxidatie van de moleculen zo ie zo vergevordered.

wat bijdraagt aan een stoned gevoel.

 

Dit geld net zo goed voor binnenwiet.,

laat je afval eerst een jaar of 2 liggen

en draai er dan een pollen van.

je zult zien dat de kleur ook meer (roest)oranje is.

 

Greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het verkeerd begrepen hebben.

 

Maar zijn er ook niet sativa landrassen die hoog CBD hebben ?

De zogenoemde hash-planten? Die vaak ook redelijk schimmel bestendig zijn? van bijvoorbeeld the real seed company?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou sativa's hebben zwaar overwegend geen CBD =>5% van de onderzochte soorten, dacht ik

cbd is een indica eigenschap.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the-choca

Je weet dat hars niet hetzelfde is als hash ?

Die fem dingen die je besteld hebt kunnen allemaal geen cbd bevatten als je pech hebt.

Als je zeker wilt zijn zoals jij zegt koop je die reguliere haalt de mannen eruit,stekken ervan nemen,afbloeien dan alles laten testen en dan weet je welke moeder je moet hebben.

succes!

 

ps mr nice = van de cbd crew

 

en lees eerst ff wat meer voor dat je bijdehand gaat doen tegen mensen die je willen helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

In strainhunters vid Marokko wordt er veelvuldig over Pakistaanse variëteiten gesproken & deze variëteiten zijn meestal niet geheel vrij van CBD.

 

The present authors consider C. sativa to circumscribe all wild, hemp, and drug Cannabisraces with the possible exception of

the races used for hashish production in Afghanistan and Pakistan. These morphologically and chemically distinct races may deserve the separate specific name of C. afghanica following the variety name for C. indica determined by Vavilov.

Validation of this theory awaits further chemotaxonomic and genetic research.In all of these systems, C. sativa represents the largest and most diverse

taxon. C. afghanica is commonly referred to by marijuana breeders and growers, as well as medical cannabis users, as “indica.” Chemovars of this variety have their own distinctive acrid organic aromas and are often rich in CBD as well as THC. The great variety of chemical, physiological, and morphological traits encountered in Cannabis has proven very attractive to plant breeders for years.

 

bron

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...