Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hemprenaissance

wietzaadjes verkoopt eigenmerk zaden

Recommended Posts

hoi luitjes ik wil en ga geen reclame maken voor wietzaadjes ondanks dat ik er toch met enige regelmaat me zaadjes koop. nu kijk ik vanavond ff op een hun site om leuke soorten te zoeken en.mogelijk wat te kopen....

 

tref ik hun eigen merk dat had ik nog nooit gezien! waar ik ook van schrok waren de prijzen die zijn niet mis! maar in een possitieve zin helemaal wanneer je naar hun bulk sectie gaat. ze hebben het by elke soort over hun zogenaamde 'FANTASTISCHE' kweker die ze hebben gevonden maar zoveel soorten :) iemand al bekend met het eigen merk van ze want aantrekkelijk geprijs vind ik het zelf wel. ik heb ze is een mailtje gestuurd om wat meer duidelijkheid zeker over de mogelijke pheno verschillen krijg uit 100 zaden van hun 15 phenos of mag ik een stukje vakwerk verwacht dat beperkt tot een aantal of 5. ikzelf ben wel erg benieuwd de zaden die ik.via hun voorheen heb gehaalt mag ik.eigenlijk.niet over klagen vaak als ik ze per 5 of 10 koop krijg ik ze in een keurige net orginele verpakking en ander gelabelt in een gripzakkie.de soorten die ik heb geteeld komen ook overeen met het eind product dat ik van het soortje gewend ben.

 

zo proef je cheese van greenhouse seeds en chocolope van dna genetics uit 1000den fake shit haal je da zo by uit. ook staan ze by bijv dinafem keurig op de site als officiele dealer. maar ja een 'eigen zaadmerk' das tog ff wat anders dan gerenomeerde bedrijven.

 

hou me ten goede ik heb absoluut geen aandeeltjes in die site of in welke cannabis gerelateerde zaak dan ook ( was t maar waar :D ) ben een ben een jochie van 23 jaar dat nog een lange tijd naar school.mag haha

 

maar met zulke pryzen en als het kwaliteit is mogen de andere 'zaadboeren' wel mee

 

wat denken jullie?

 

peace hempy

 

hier ff een linkie

 

http://www.wietzaadjes.nl/shop/bulk-huismerk-c-1461.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de bulkprijzen maar duur hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb meerdere keren wat gekocht daar, en al 2 x iets van het huismerk.

 

10 x lowryder 2

10 x white widow

 

beide keren 100% opkomst.

 

Dus heir goeie ervaringen met het huismerk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier wil ik ook wel even op reageren.

ook ik heb daar huismerk besteld, nevilla haze.

ik heb deze keer ook een 100% ontkieming.

ik ontkiem altijd direct in de grond en soms komt er 1 of 2 nooit naar boven of blijft het helmpje er nog op zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bulkzaden zijn beoeld als concurrentie voor de stekken:

 

- geen spint,

- meer zekerheid over de genetica,

- geen risico bij bestellen,

- geen risico bij afhalen,

 

Alleen beter plannen en "leren" ontkiemen.

Zo loopt de kweker geen onnodig risico, en de shop loopt ook geen onnodig risico en kan ook niet blijven zitten met een levend/stervend product dat niet afgehaald wordt.

Oveigens vind ik de prijzen in die link niet eens zo goedkoop. De meeste shops publiveren hun bulkprijzen niet of pas vanaf 100 of meer. Maar bij een kopje koffie is er over de gangbare soortjes best te praten.

Zonder nou direct een linkje neer te zetten kan ik zo al een goedkopere shop met prima zaden noemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huismerk is geen huismerk als je merknamen noemt :)

 

Dacht dat dit alleen aan de koffietafel geregeld werdt zoals Chas al aangaf (zo heb ik ook al wat samples van bulkies bekomen, vindt het meestal niet wat en ben blij dat ik er altijd maar een paar (5 ofzo) krijg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er v/d week ook even geshopt , onder het motto wat koop je voor 25 euro.

4 soorten zaden besteld , en een white widow huismerk freebee gehad.

 

Heb de huismerk zaden wel gezien , maar vond ze niet zo spannend.

Zal wel gewoon knap spul zijn , aangezien het een deugdelijke site is .

 

Krijg altijd correct antwoord via Email , en bericht over nazending enz enz.

Dus lijkt me dat vragen over huismerk ook wel beantwoord worden.

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja... de bulkzaden komen dr aan.....door al die taskforces denk ik... :)

 

alleen Nederland heeft een stekkenboer cultuur....

op internationale fora wil men bjna niet geloven dat er zoiets is als een stekkenboer :D ...

 

In USA bv vertrek iedereen uit zaad of heeft gwoon een eigen moedertje...

 

 

 

nog meer bulk... :D zaden....maar dan wat scherper...

 

 

http://www.leplantage.nl/epages/00123850.s...den_va_25_stuks

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben daar erg lekkere koffie in Mijdrecht...en staan 200% achter hun spullen... :D

prima shop... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha fijn respons op een topic altijd leuk :D tsjah dat die seedsshop kwaliteit leverd van andere merken was ik al van overtuigd tijd geleden daar is een vraag over gesteld op dit forum en inmiddels er zelf achter dat dat ook klopt tog je hebt er een hoop fakers by zitten die mee willen proviteren van ander mans succes.

 

echter ben ik wel benieuwd hoe deze 'massa' soorten uiteindelijk tot stand zyn gekomen. ik kan het verkeerd hebben maar mij lijkt persoonlijk zelf het ontzettend fijn om feminised seeds te kopen die vry uniform.zijn helemaal als je vertrekt uit 100 x blablabla. dan zyn na mijn inziens f1 moeders ontzettend fyn gezien +/- 75 procent lijkt op de moeder ( verbeter me als ik fout zit ). daar gaat met zoveel soorten toch een hoop tijd zitten of je moet over enorme ruimtes beschikken en dat met o.a. taskforce redelijk moeilijk. ik heb het dan over het vinden van vinden van je ideale moeder , vader en neefje heah. dit eenmaal gevonden kun je de kopieen natuurlijk klein houden en met slechts een paar lampen obderhouden daar ben ik van op de hoogte. het voortraject kost gewoon ff het meeste moeite.

 

niemand die weet hoelang die gast(en) al bezig natuurlijk dus kunnen we ook niet iets uit concluderen...

 

@ carpe diem ik.ga meteen is ff je linkie bekijken leplantage staat me wel iets van by dat er goedkopere bulk zaden zijn wist ik niet althans of t dan kwaliteit was wist ik niet... jy hebt ervaring met leplantage zaden? ben zelf erg.benieuwd na de kom af van ny diesel ik.bedoel als het copy paste is van soma diesel vind ik 100 zaden voor 249.95 totaal.nie duur daar heb je er normaal.maar 20 voor get me? :)

 

waarom heeft sannieshop geen bulk prijzen weet iemand dat ?

 

iemand anders nog betrouwbare sites voor bulk zaden als hollander zit ik graag voor eennduppie op de eerste rij :D echter wil ik.wel kwaliteit

 

ontvangen anders betaal natuurlijk.liever wat meer

 

ik hoop dat we hier ook een beetje van onze stekken cultuur afkomen. ik zelf zie meer voordelen in zaad dan in stekken in het algemeen.

 

 

peace yaw hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

danm zojuist ff een kijkje genomen das me pas een bodem prys is kijken of ik wat kweekverslagen kan vinden. nou hoeven de zaden van.mij ook niet zo goedkoop maar vind zelf dat al die zadenboeren vanaf 100 stuks aan 2 euro de stukmeer dan genoeg verdienen ondanks al hun 'harde werk'

 

zaden van soma vind ik belachelijk duur gaat nergens over fyn.dat de beste man heel lang veredeelt en erg goed zyn vak beheerst maar iemabd die wellis een zaadkweekje heeft gedaan weet globaal wel wat er van een 1m2 komt en dat is niet mis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen, mail ze even, dan weet je zo van welk merk ze komen. Overigens kun je als je fem zaden maakt nagenoeg dezelfde uniformiteit halen als de stekken. Aleen doet/snapt niet iedere zadenproducent dat. Waarom weet ik niet want het is haast even simpel als gewoon niet uniforme zaden maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...