Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hemprenaissance

kan alleen inloggen op wf via mob

Recommended Posts

hoi luitjes enthousiast als ik ben toch ff een update doen via indoorsectie en "ff" me fotootjes uploaden

 

maar ik ken niet eens inloggen? :vape: . ik heb me via foon zelfs uitgelogd. zelfs me email adres 10x overgekeken en inlogge via de pc lukt ni :0 probeer ik het op me foon log ik gewoon weer in...

 

ik zit nu by een maat die icter is. hy wilde het er ook wel ff voor me op knalluh maar erg ver komen we sow nie ;p kan t by een instelling liggen?

 

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zit nu by een maat die icter is. hy wilde het er ook wel ff voor me op knalluh

 

Had ie je ook wel ff kenne vertelle dat je het cookie wat je browser bewaard weg moet donderen en dan opnieuw proberen in te loggen :vape:

 

je inlog gegevens (en meer) wordt in dat bestandje weggeschreven en is 2e waar je het vaak in mag zoeken als vd rest wel alles klopt (en 9vd10 is het toch de gebruikert zelluf die iets heeft aangezet/verwijderd/geupdate je weet het niet met een thuis PC :lol: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja of je browser op je pc staat geen cookies toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan jullie bij deze vertellen dat cookies ingeschakeld zijn, ook op mijn eigen account inloggen is geen probleem.

Verder was er nog nooit ingelogd op wietforum vanaf deze computer dus er zouden geen inlog gegevens instaan.

Het verwijderen van eventuele cookies heb ik niet geprobeerd, zit al jarenlang op forums en heb nog nergens dit probleem gehad, zo leer je elke dag weer wat bij :vape:

Ga morgen proberen of het werkt.

 

PS: hebben ook geprobeerd in te loggen op me laptop maar ook daar kregen we dezelfe melding en ook via een virtuele machine, aan de cookies heeft het dus niet gelegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat me raden :vape:

 

Dubbel inloggen proberen vanaf ander IP mag/kan niet want dat betekent account hack mogelijk en dat willen we niet :lol:

 

Kun je voorkomen door niet aangelogd te blijven op je standaard PC, dan kun je overal inloggen via de browser.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij was via zijn mobiel ingelogd en zat op het zelfde netwerk als waar ik op zit. Uiteraard hebben we uitgelogd op zijn mobiel en vervolgens hier geprobeerd in te loggen want ik had al zoiets verwacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PS: hebben ook geprobeerd in te loggen op me laptop maar ook daar kregen we dezelfe melding en ook via een virtuele machine, aan de cookies heeft het dus niet gelegen.

Wat voor melding? 99,9991% van onze leden kan gewoon inloggen hoor :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp dat zo goed als alle leden kunnen inloggen en met mijn account gaat het ook prima, bij me maat gaf die aan dat username of ww niet klopt, terwijl deze op zijn phone wel ok waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat me raden :vape:

 

Dubbel inloggen proberen vanaf ander IP mag/kan niet want dat betekent account hack mogelijk en dat willen we niet :lol:

Schijnbaar kan dat wel. Ik ben standaard zowel via m'n fone als via m'n pc ingelogd. En heb het net ff getest. Zowel op m'n fone als via pc tegelijk de nieuws-sectie bezocht. Bij beide browsers blijf ik ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zijn de mods als je ze nodig hebt? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tot op heden is het probleem nog niet opgelost wilde een foto uploaden van een sugar punch met een roze paarse pheno waar vele een harde van zouden kunnen krijgen... echter ken ik nogsteeds nie op de computer inloggen.

 

 

de mods zullen met vakantie zijn of druk met andere dingen. ik geef toe ik ben een enorme kneus met computers maar me maatje bltsmoker heeft EGT kaas gegeten van computer ( jaja denk je misschien hoor die noob is maar vele in my en zyn omgeving kunnen da bevestigen helaas hebben die op een forum als deze weinig te zoeken :) ).

 

 

ik opzoek naar een oplossing ANYONE!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je het WF cookie op die computer al verwijderd?

 

Wat ook nog kan (om browser of keyboard gedoe te voorkomen):

 

type je wachtwoord in een tekstbestandje oid, wat jij wil, selecteer en kopieer en plak dan in ww veldje WF inlog en zet vinkje bij ingelogd blijven uit.

 

zo laat je de site een nieuw cookie zetten met de juiste gegevens (kan ook zijn dat een cookieblokker actief is ergens), wil dat niet na doen van deze stappen dan is er wat anders aan de hand.

 

Zoiets vaags als dit kun je alleen stapsgewijs vanaf gebruikerskant gaan benaderen omdat er geen massale inlog problemen spelen.

 

Probeer ook eens een andere browser :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wat ook kan is dat de computer iets anders neerzet dan wat jij intikt als ww.:D

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...