Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

nachtkijker

Recommended Posts

zoals ik al zei...kheb geen zwijnen in me gebied...maar dat ze hele spots omploegen hoor ik wel van anderen....en dat ze niet bang voor je zijn ook....en erger :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd ik had een belgiche buiten spot in de ardennen waar de helle spot was omgewoeld en ook schuur sporen van zwijnen tegen de bomen

hier en daar lag nog een complete plant tussen de modder her en der oudere sporen van herten en zwijnen

 

 

ik moet er niet aan denken er 1 in levende lijve tegen te komen in het gebied waar ik het probeerde hebben ze ook drijfjachten enhoor van de jagers dat ze regelmatig 150 killo zwijnen afschieten op die jaarlijkse jachten

 

http://www.verrekijker-expert.nl/atn-viper deze gebruik ik trouwens werkt super als je denkt wat te zien ff dat ding voor me oog en kijken daarna veder/haze pad ik denk er nog aan in de toekomst er een te halen met ir functie dat ik warmte beelden kan zien dan zou je namelijk ook door/tussen bomen door de warmte beelden zien schijnt ook goed bij mais velden te werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies, maar kon zijn dat je er in het verleden problemen mee had gehad.. Als je ze op discovery voorbij ziet komen wordt je ook niet gelukkig..., diegene die hier in de bossen zit is gelukkig iets kleiner..

Edited by Theo35

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie site hier voor......>>......KLIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt super leuk om te lezen die verhalen , wel echt erg trippend als je geritsel naast je hoort in een maisveld ( wat sowieso al niet pluis is s'nacht want ik vind de weg nooit denk ik ) en het komt weer steeds dichterbij en als je wegloopt ook.. :D creeepy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees, tuurlijk ben je gespannen, het zou niet gezond zijn als dat niet zo was dat is een teken dat je leeft en scherp bent.

En ik ken het in de binnenhokken, omdat je de heletijd in die verse wietlucht zit ga je malen op een gegeven moment en dan hoor je dingen etc.

wij gebruiken een draadloze deurbel die we in ons hok zetten, als de bel ook daadwerkelijk gaat dan weten we dat zeker. Zit ook een knipperend lampje op dus dan weet 't je wel als die gaat.

 

Maar nuchter in een scherpe bui in de nacht weet ik echt wel wat ik hoor en niet hoor of zie.

Er gebeuren veel rare onverklaarbare dingen, en er zijn meer gekken dan normale mensen geloof mij.

 

Als jij er in de nacht kan lopen moet je niet raar kijken als er nog iemand anders loopt.

 

Nog een verhaaltje dan haha :D

 

Ik en mijn maat midden in de nacht van de spot af maar we moeten iedere keer een takke-eind lopen om er te komen door hoog grasland. Wij inmiddels op de spot geweest ons ding gedaan en weer terug door dat grasland, maar dit keer via een andere route om de wandepaden niet dubbel plat te lopen, lopen, lopen, lopen.. en opeens uit het niets het was donker en stil we zeiden geen woord in camo kleding vloog er opeens een fazant de lucht in vlak naast ons. Die dingen blijven zitten tot je er ongeveer een meter vanaf bent en dan vliegen ze met niks anders dan gefladder en geschreeuw de lucht in de schrikt je echt letterlijk te pletter, je zou er een hartverzakking van krijgen. Je ziet ze ook niet zitten in het hoge gras en ze zijn bruin dus ookal zou je ze zien zou je er zo overheen kijken. Hetzelfde gold denk ik voor de fazant hij kreeg ons blijkbaar ook pas in de gaten tot we dichtbij waren en toen brak de pleuris uit. Dit is 2 keer gebeurd die nacht.

En ik ook naar de grond duiken en omlopen achter me maatje aan als guerilla-commando en hem van achteren scilent-killen haha :D hij wist ook niet wat hem overkwam maar wel even leuk :rofl kijk zo speel je modern warfare! :rofl

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...