Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Baekelandt

Beestig Bloeien met den Baekelandt!

Recommended Posts

Hehe ;)

 

En het kweekvirus nu te pakken?

, zitten de volgende zaden al in de grond ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEY HALLO GEGROET BESTE MEDEKWEKERS!

 

Baekie wil even duidelijk maken dat 'ie niet te stoned is/was om te reageren :D Ik ben niet een van die mensen die hier een kweekje plaatsen en dan definitief verdwijnt vanaf 'ie rookwaar heeft ;)

 

Neen, Baekie was in het buitenland! En geloof het of niet, er zijn dorpen in bergen ver ver van hier die 1500 meter hoog liggen en waar men geen internet heeft, slechts 2 televisiekanalen en 1 telefoon per 10 huizen. Op het forum komen was dus onmogelijk

 

Ik had wel ergens vermeld dat ik op verlof ging maar blijkbaar niet in mijn eigen topic :lol:

 

GOED IK BEN DUS TERUG IN MIJN BOSDORP!!!

 

Alleszins bedankt voor de felicitaties! Er gaat inderdaad niets boven eigen, lekker rookwaar!

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

De Hericules is een krachtig wietje! Ik rol ze dun en toch heb ik halverwege de joint zware oogjes. Lekker!

Het is een stevige stoned die lang aanhoudt en daarmee bedoel ik dat ik niet na 30 minuten meteen weer een nieuwe wil rollen. Maar langs de andere kant heb je toch een lichte waarnemingsverandering, een buzz in je geest, en de combinatie van die twee is hilarisch eerlijk gezegd:

 

Je hebt meteen energie en zin om vanalles te doen en dan begin je je hut op te ruimen. Terwijl je opruimt krijg je het geweldige idee om muziek te spelen. Eer je 5 akkoorden op je gitaar hebt gespeeld herinner je je plots dat je liever videogames zou spelen. Terwijl de intro van het spel nog moet laden lig je al languit op de bank naar animal channel te gapen. EN als je eenmaal op die bank ligt blijf je er plakken. De bank en Baekelandt zijn nu "Baekebank, Eerste Klasse Zombie" :D :D

 

Die stoned houdt lang aan, 2-3 uur, en je bent blij, kalm en hebt meer gemeen met een zak intellectuele aardappelen als met een mens maar dat geeft niet! De reclame begint op TV en je sluit je ogen voor 2 minuten, denkende "als de bewegende prentjes en zinnen als 'to impress potential partners, the hummingbird makes intricate flight movements' opnieuw beginnen open ik mijn ogen wel weer!"...

 

Vergeet het Ludo! Jij doet je ogen dicht en jij wordt pas wakker om 04h30 omdat een of andere reclame veel luider als de rest klinkt. ;)

 

1 ding moet ik wel kwijt, het is geen rokertje voor overdag, althans voor mij toch niet!

 

Soms ben ik zo high als een vlaamse papegaai maar dan kan je dat niet zien. Van deze Hericules krijg ik paarse ogen tot zelfs nadat ik mij terug nuchter voel. Ik weet niet of dat gewoon mijn reactie is op de sterkte of of de plant een idee had van "Ik paars, Baekelandt paars! Meh!" maar het feit is dat ik moeilijk met zo'n kop over straat kan :) :D

 

Smaakt en ruikt niet overdreven MAAR het mag nog wat langer curen. Er zou volgens sommigen geroosterde koffie moeten in zitten maar daar krijg ik enkel kleine hints van op het moment.

 

We laten die handel dus nog wat rijpen en wenden ons tot de koelkast, waar er zaden nietsvermoedend liggen te slapen...

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Tot zover mijn rookverslag!

 

NIEUW ZAAD zal geselecteerd worden, ontkiemd worden en geplant in de loop van volgende week :D elke dag dat de lampen niet branden is een verloren dag!

 

Ik ga deze keer van het begin af 12/12, in een mini-sog experiment. Daar komt een verslag van en ik zal hier de link plaatsen.

 

Ik hoop dat jullie allemaal een goed 2013 zullen hebben, met vruchtvolle kweekjes en de afwezigheid van blauwe petten, spint en overstromingen, en ik hoop jullie allemaal in mijn volgend verslag terug te zien! Deze is tot een einde gekomen maar het kweken gaat gewoon voort!

 

Dankuwel!

 

BaekeBank de Zombie

Share this post


Link to post
Share on other sites

HIJ IS TERUG!!

 

mooi verslag en nu ook echt officieel afgerond.

 

op naar de volgende, dan kijk ik weer vrolijk mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslagje, dat het moge smaken!

 

Op naar de volgende, veel suc6 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig rookverslag ;) erg benieuwd naar je volgende kweekje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag en ja die hericules is echt een lekker sterk wietje geniet ervan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ho medekwekers en plaatjeskijkers!

 

Baekie is net terug van een heerlijke dag werk dus ff vlug jullie op de hoogte houden:

 

Mijn 12/12 kweekje zal om praktische redenen pas beginnen half Februari, tegen valentijn.Ik kom dan hier een link zetten naar het nieuwe verslag.

 

Ik wou eigenlijk al begonnen zijn maar wegens een enorm productief (lees: druk!) werkschema kan ik de plantjes niet beloven dat ik hen tijdens hun lichturen kan verzorgen of de lamp hoger hangen. Dus daarmee kan ik pas half februari beginnen.

 

Grtz, Baekie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: .."een zak intellectuele aardappelen.." haha. Fijn rookverslag.

 

kweek ze,

 

 

Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...