Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

scopexx

hulp gevraagt

Recommended Posts

Ik kwam vandaag sinds een lange tijd op mijn spot. en kwam er achter. dat ik een man over het hoofd gezien he. ik heb de man gelijk verwijdert. maar het zit mij toch niet lekker. toen ik hem uit de grond trok zat er duidelijk stuifmeel aan mijn handen. en bij nader inspectie thuis. bleek zeker twintig % van de zaad balletjes geopend te zijn. er staan in totaal nog tien vrouwtjes. verspreid langs de sloot het mannetje stond ong in het midden. nu is mijn vraag. krijg ik nu extreem veel zaad. of is er een kans dat ik toch nog een redelijke opbrengst heb. heeft iemand ervaring. of een soort gelijk senario mee gemaakt. graag jullie reactie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt er vergif op innemen dat je in ieder geval zaad zult hebben, want je man was al behoorlijk aan het stuiven zo te horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nouja lekker veel zaad voor volgendjaar is ook niet verkeerd tog :o wat voor soortjes heb je staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hangt af hoever je dames in de bloei zaten, een vrouw raakt ook eerder zwanger tijdens eisprong ('bloei') dan andere momenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al vast bedankt voor jullie reacties. de soortjes die ik heb staan zijn henkes loland royal dane09 en hollands hope. ik weet alleen niet meer zeker. welke plant wat is. want heb ze in het donker bij het plaatsen.per ongeluk door elkaar geplant..het is :o namelijk nog al een camicase plek..dus moest snel zijn met het planten. toch erg spannend dat geurilla. ik vermoed dat de vrouwen zon twee weken aan het bloeien zijn. dat is pas het begin. dus ik hoop dat de rest van de top vorming nog mooi door gaat. en dat iig niet heel mijn toppen vol met zaad zitten. gelukkig heb ik nog een andere plek waar wel alles goed gegaan is. :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaadrun is mooi toch? leuke soortjes dus denk dat je daar niet echt slechter van wordt :o

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is waar. dan heb ik in ieder geval genoeg zaad voor volgend jaar. leuke kruising royaldane x hollands hope En hollands hope x henkes loland en henkes loland x royaldane,

 

Ik weet niet wat wat bestoven heeft dus word een verassing. Het word in ieder geval een vroeg soortje het mannetje was paars trouwens. weet iemand mischien welke soort dit vaak heeft?? Het zal wel vet zijn als de nakomenlingen ook paars zijn :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk je Hollands Hope. Het was de laatste man, toch?

 

Heb je geen foto's? Mischien kunnen we dan ook raden wat de dames zijn. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan helaas geen fotos plaatsen van de planten ik kan alleen in het donker op de spot komen. anders word ik geheid gezien

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...