Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
urbangrower

zelfs in de buitenlucht al niet meer

Recommended Posts

Actie hennepteam met Staatsbosbeheer tegen buitenteelt

 

Almere/Lelystad, 01-08-2012 •

 

Rechercheurs van het Regionaal Coördinatiepunt Aanpak Hennepteelt hebben dinsdagmiddag een gerichte actie gehouden met medewerkers van Staatsbosbeheer en de boswachterij. In twee bospercelen langs de A-6 werden drie buitenkwekerijen ontdekt, ontmanteld en geruimd. Circa 200 hennepplanten werden vernietigd. Er werden geen aanhoudingen verricht. Het onderzoek loopt nog.

 

 

Rechercheurs en medewerkers van Staatsbosbeheer en de boswachterij deden dinsdagmiddag onderzoek naar enkele verdachte locaties in bospercelen langs de A-6 nabij de Trekweg. Hierbij werden, verscholen in de natuur, drie kleine buitenkwekerijen ontdekt. De kwekerijen waren opgezet in nagenoeg onbereikbaar gebied en met als natuurlijke barrière veel brandnetels. Na enige inspanningen konden de buitenplantages worden bereikt en direct geruimd en vernietigd. Staatsbosbeheer heeft aangifte gedaan van vernieling. Er is veel natuurlijk groen vernield bij het inrichten en opbouwen van deze illegale buitenplantages. In het Wilgenbos werden drie locaties ontdekt waar men bezig was met het opbouwen en inrichting van een buitenkweek. Hier stonden nog geen wietplantjes. Ook hier hebben de verdachten veel natuur vernield. Het RCAH heeft de kwekerijen en locaties in onderzoek. De controles van de boswachterij hebben de verschillende locaties in beeld gebracht waarna nader onderzoek volgde.

 

BRON POLITIE.NL

 

GroeneGroet,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaren terug toen ik wat plantjes neer wou zetten in de polder ben ik langs de trekweg al +10 plekjes van anderen tegen gekomen.

 

Ik wens ze veel succes, hun strijd is een gebed zonder eind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch wel grappig dat je in de hollandse bossen je nek breekt over de wietplanten :verrygood:)

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen ze geen ontspannende wietplantage tocht opzetten? Wel met rookpauze's ;)

Mij lijkt het wel wat.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

opbouwen en inrichten, het klinkt haast alsof je een blokhut bouwt om vol te hangen met lampen...

en ik vraag me ook af hoe groot die shade nou daadwerkelijk is tussen brandnetels en wilgen, ik denk dat je met het voorkomen van de aanleg van 1 weg/snelweg al meer natuur redt dan 10 jaar op guerilaspots jagen

Share this post


Link to post
Share on other sites
werden drie locaties ontdekt waar men bezig was met het opbouwen en inrichting van een buitenkweek. Hier stonden nog geen wietplantjes. Ook hier hebben de verdachten veel natuur vernield.

 

 

lol....wie wil er nu.... nog wat buiten zetten dan..... ;)

 

kgloof dr niks van :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben dat gewoon al een tijdje geleden aangetroffen en het stil gehouden in de hoop dat de kwekertjes terug kwamen.

 

Hangen ze wat cammetjes op en bewegingssensoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee joh ....

als agentjes plantjes zien

moeten ze gelijk uit de grond getrokken worden

 

duivelse plant toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hangen ze wat cammetjes op en bewegingssensoren.

 

 

yep....tword link in de jungle :verrygood ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanaf eind februari gewoon elke maand een paar plantjes her en der neer zetten.. leuke afjes.. blijft er elke maand wel wat te roken over.. kun je tot augustus mee doorgaan.. wie doet je wat.. beter dan al die grote opvallende plantage`s..

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk... cammetjes in het bos. Kan ik er met m'n dinnetje heen en kijken of we op youtube komen :o (wel 18+ dan hè )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...