Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ian

Wiet opsturen naar Duitsland

Recommended Posts

Ik heb dus een vriendin wonen in Duitsland en die is binnenkort jarig. Vorig jaar was ze met een aantal vrienden een dagje in Amsterdam en vond onze wiet echt heel goed ivm het spul uit Duitsland. Nu is ze volgende week jarig en nu wilde ik haar 2 gram wiet opsturen, maar ik heb geen idee hoe strafbaar dit is en hoe zeer ik mijzelf en zelfs haar hier mee in de problemen kan brengen. Ze woont trouwens in Köln (Nordrhein-Westfalen dus). Volgens mij wordt het echter toch dan via airmail verstuurd wat zou betekenen dat er van die redelijk goed getrainde snuffelhonden rondlopen op zo'n vliegveld.

 

Do or don't? Ik heb namelijk geen apparaatje in huis waarmee ik vacuüm kan verpakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou t niet doen voor die 2 gram..

 

Maarja wie ben ik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nja ik stuur haar dus sowieso al een kaartje, dus dit kan er natuurlijk makkelijk bij, maar hoe 'gevaarlijk' is het?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwn doen en achteraan je naam niet schrijven van de enveloppe ,dan weten ze niet dat het van jou komt moest de enveloppe dan bij haar aankomen kan ze nog altijd ontkennen dat die niet van haar is en er ook geen afzender op staat van waar de brief komt dus eigenlijk iedereen kan die brief naar haar gestuurt hebben ..

 

Groetjes Shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen in strijkzak zou ik doen....en niet haar naam erop maar...A. MERKEL :verrygood ... wel correct adres... :rolleyes:

 

mja... zelf wil ik niks via de post...ook geen extra met zaden ruil ofzo :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou dat niet doen als verrassing, enkel als ze er van weet en er mee in stemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waar zijn die strijkzakken te fixen? Want op internet zie ik ze alleen maar in enorme formaten.

 

zou dat niet doen als verrassing, enkel als ze er van weet en er mee in stemt.

 

Hmm, goed punt.

 

Edit Aad :

En op dat punt eindigen we maar gelijk met dit topic. :verrygood :dope:

:rolleyes:

Edited by Aad
Zie boven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...