Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gobru

Limburgse Meeting Chatbox

Recommended Posts

wouw..een hele cake blik vol Blowsterke..kan je even mee vooruit wha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een grindertje vol Gobru :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd G. Kost geen drol... € 35 per kwartaal en idd dikke en snelle diesel .

Met 5 zitplaatsen en... 1op14 met 125 pk..leukleuk.

 

Maare ... Wel eens een ford custom bekeken ? Met 200 pk ?

 

En hoop dat ik nog 500 km mag rijden ... Overal geld incasseren hihihi

 

 

Fijne aaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

truste allen, morgen weer gezond op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Truste GR, ik zal voorlopig ook weer goed slapen

 

gallery_6979_201_287944.jpg

 

Werk ze morgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol dat geloof ik je blowsterke als ik dat zo zie :P

 

goedemorgen nl en be, maak er weer iets moois van vandaag....en positief denken, bijna weekend ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moggel Allemaal

 

leek even zo een cake blik ..lol

 

Ja ben dan meer voor de Vito 120CDI met 3.0 v6 dieselmotor met 204 pk of de 3.5 benzine met 280 pk...zal wel diesel worden...beter voor de beurs..

 

lekker kleurtje indeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede morgen,

 

Heb heerlijk geslapen.

 

Fijne week allemaal.

 

We beginnen vandaag met gallery_6979_201_95815.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft al gesneeuwd bij jou zo te zien...kristalletjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Amnees ziet er inderdaad heel lekker uit!

 

Ik ben de dag begonnen met een lekker guerilla gold buitenwietje en een lekkere grote mok koffie.

 

hmmm dat is lekker wakker worden. Zo verder met hokje in elkaar timmeren.

 

Fijne dag allemaal.

 

 

Groet'n ut het noord'n

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is de dag begonnen met een belasting aanslag en een beker melk.... :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed Johnny..

 

Dat is minder 3.0...ik krijg nog een berg terug...paar jaar wat vergeten op te geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol dat geloof ik je blowsterke als ik dat zo zie :P

 

goedemorgen nl en be, maak er weer iets moois van vandaag....en positief denken, bijna weekend ! ;)

je heb helemaal gelijk, bijna weekend, vanavond werken dan weer weekend

 

mag ik gewoon weer ergens een contract voor 45 tot 70 uur inde week, kga kapot van het "niks" doen.... maargoed, volgend jaar maar weer eens kijken want nog meer van dit soort mailtjes waar niet eens de naam ( beste was blanco en mvg/kind regards ook ) voorkomt kan ik dit jaar ff niet meer handelen, heb er nu een 250+ :thumbsdown:

 

Beste,

Inmiddels hebben wij diverse kandidaten benaderd voor een kennismakingsgesprek. U behoort helaas niet tot deze groep.

Wij wensen u veel succes bij uw verdere sollicitaties, en bedanken u voor de genomen moeite

Met vriendelijke groet

kind regards,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen man...maar je hoort er nog wat van de meeste laten helemaal niks horen

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat valt opzich wel mee, als ze niks laten horen(binnen 3 maanden), kan je naar bond stappen die dan weer een boete op kan leggen, ze zijn wetelijk verplicht iedere solicitant te beantwoorden, maar is altijd de standaard onpersoonlijke template, deze heren waren zelfs zo netjes geweest het niet als cc te versturen, ik heb nu de mail adresen van 75 andere solicitanten bij dat bedrijf en andersom, maar goed volgend jaar beter

 

en owja belasting aangifte. krijg dit jaar de hoofdprijs, door me niet werk hebbende kom ik ineens in aanmerking voor voledige huur subsidie, krijg een sordige 200 euro per maand terug :P boven op de 700 die ik al jaarlijks terug krijg vanwege wajong

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit in de ziektewet met een koophuis, voor mij alleen nadelen dus.. :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij is het niet hebben van een baan een groot nadeel, als ik werk smoke ik niks tot ik weer thuis ben, en dan rook ik rustig aan 2 gram weg en ga daarna naar bed, nu rook ik rustig aan 8 gram wiet op de dag, en savonds 0.3 ice voor het slapen

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ik wou dat ik dat luxe probleem onderging.... ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

met werken vroeger rookte ik zo veel,dat was ook niet goed...met 40 ton op de Duitse autoweg...niet goed maar ja :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zo;n baan tja, is tog al niks voor mij al heb ik het wel een tijd gewild, ben bang dat ik me door me adhd niet genoeg kan concentreren op veelal rechte wegen, ( uitgaande dat ik nuchter werk) maar gewoon orderpicken, vrachtwagens laden, containers leeg/vol stapelen, of iets in de techniek zie ik ook wel zitten, heb aleen altijd intern geleerd voor dat soort dingen na me afkeur voor dienst 6 jaar terug (knie kapot+ deels reden voor 90-100% afkeur voor wajong adhd+pdds nos+dislexy zijn de andere) heb ik dus buiten warehouse geen daadwerkelijke diploma;s wel 2 certificaten voor las werk, maar houtbewerking en andere staal/metaal bewerking heb ik wel onder de knie,

 

en me pa een oud gediende van de genie heeft me sinds me 11e of 12e al alles geleerd van auto's wat ik ooit nodig zou kunnen hebben om een auto tot 2000 ( overname cpu motoren) veelal probleem loos te repareren, dus daar kan ik nog een versnelde opleiding in volgen, maar dan komen de leskosten int geding, op het moment dat ik een stufie aanvraag, halveert mijn wajong en is de huur +alles er omheen niet meer bibob te betalen, drama's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja erg in Nl , wil je zelf wat gaan leren kloten ze je op die manier gaat nergens meer over hier...kumt goot Gw jou baantje komt nog wel...maak van een hobby je beroep als dat gaat...lassen en metaal bewerken!!...ga dry loop systemen maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet wanneer je in de Wajong bent gekomen maar mensen die het voor een bepaalde hadden kunnen (of konden) naast hun wajong ook gewoon stufi krijgen omdat dat niet gezien werd als belastbaar inkomen. Je mocht toen iets van 12K bijverdienen naast je stufi, je wajong waren je "bijverdiensten" dus je mocht in een jaar niet meer dan die 12 K aan wajong krijgen.

 

Beetje rare regeling maar toen had ik er geen moeite mee om 1800 euro in de maand van de overheid te vangen. Als ze het toch willen weggeven. :innocent:

 

Dit was 2 jaar geleden, weet niet hoe het nu is. Ik heb officieel nog wel de wajong status maar krijg niets meer, een tijd gewerkt en nu vind ik het voor mezelf onzin om weer aan te vragen. En ik denk dat iedereen met ook maar een beetje werk of school ervaring wordt er straks na die herkeuringen toch wel uitgegooid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aanvragen man. is weer 5 jaar geldig en kost je 1 telefoontje geen gehele keuring,

ik hab er al 6 jaar recht op, maar pas 1 jaar gebruik van gemaakt, had altijd wel baan of recht op ww,

ik val dus nog onder de regeling van 6 jaar terug, zodra ik 1 maand werk heb heb ik weer recht op 5 jaar wajong voor ik voor herkeuring opgeroepen zou gaan worden,

 

als ik een stufie aanvraag voor basis beurs+ov jaarkaart word dat als bijverdienst voor me wajong gezien en word ik dubbel gekort op me wajong echt krom,

 

beste zou een leerwerk traject zijn, maar zijn maar wijnig werkgevers denk ik zo die een leerjongen die ze normaal van een school krijgen ipv 650 euro ineens 1100 neto gaan betalen,

 

maar ik heb andere lijnen lopen, paar "rijke" amerikaanse vrienden zijn samen met een daarwonende neef aan het zoekken naar een stuk land in washington/calafornia dus ben waarschijnlijk met een jaar of wat hier weg, en kan dan daar leuk met de planten buiten bezig gaan (me hobby me beroep maken)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...