Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

publiciteit in het belang van legalisering

Recommended Posts

Dit is een ingezonden stukje naar de Leeuwarder Courant.

 

Ingezonden stukken.

 

 

.

 

Het valt mij tegen, dat jullie twee, alom in den lande gewaardeerde stukjes betreffende marihuana, niet plaatsen. Het gaat m.i. om. twee ‘’ adequate reacties’’op artikelen in deze krant betreffende Peter Rehwikel, burgervader van Groningen en een politie actie bij de veerboot naar Terschelling.

Beide reacties zijn te lezen op ‘’wietforum(extra-laatste nieuws).

Misschien is het jullie ontgaan,maar er wonen in Fryslan ook nog mensen, die naast koeien het recht op zelfbeschikking en het respectloos tegemoet treden van 1 miljoen cannabisgenieters ook belangrijk vinden .Hun stem is ook ,in het kader van bezuinigingen en de naderende verkiezingen niet onbelangrijk.

Legalisering betekent, dat 50 % van de politie capaciteit aan nuttiger zaken kan worden besteedt en levert twee miljard euro en een vrijere en blijere samenleving op. Wat is er in godsnaam op tegen om hier aan mee te werken? Ik zou zeggen; tel uit je winst!

Als Fries had ik gedacht,dat een Friese krant eerder in de geest van ‘’leaver dea as slaaf’’,dan als een lakei van de macht, zou opereren .Controversieel zijn is voor een progressieve krant ‘’een must’’!

Beter is het dan ook om de vele goede eigenschappen van cannabis,zowel op recreatief als op medicinaal gebied te onderkennen en er je voordeel mee doen.

Het voeden van je geest!

 

Doede J. de Jong Appelscha

Biologische wietkweker en V.O.C. medewerker.

 

 

Je zult op een gegeven moment wel denken; daar heb je hem weer .Wel een beetje een narcistisch type. Ik zoek inderdaad de publiciteit, in ons en mijn belang en wel om een aantal redenen. Openheid is nl. de kracht van mijn optreden. Zou ik dit niet doen, dan werd ik door de autoriteiten van en onder het tapijt geveegd. Ik doe dit met oprechte intenties, vanuit m,n hart en de overtuiging dat ik, met jullie hulp,een doorbraak zal weten te forceren in de wiettragedie. Voor een vrijere en een blijere samenleving, waarin het recht op zelfbeschikking wordt gerespecteerd.

p.s. Driekwart van de ing.stukken in de L.C. gaat over koeien en de bio-industie,vandaar.

 

Het ga jullie goed.

Blows against the empire!

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed geschreven doede,

je bent maar lekker bezig de laatste tijd,

respect!

 

Het wordt echt tijd voor een canna TV chanel

dan kan de boodschap zo de lucht in.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben misschien iets te voorbarig geweest. Ik kreeg net bericht ,dat mijn artikeltjes geparkeerd stonden. Ze worden waarschijnkijk volgende week gepubliceerd.Gezien de actualteit wel laat.Maar better let as net.

Even afwachten dus.

Heb een prettig weekend.

 

Doede.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

It ken net so let, L.C. beschiet niks :rolleyes:

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

geachte heer Doede,

uw artikel staat geparkeerd op P3.

(da's lang parkeren, he)

 

In een wereld van stilstand en leegte,

waarbij belangrijke gesprekken via een tweet worden gepleegd

Wachten de "gekken" in stilte

totdat hun bus wordt geleegd.

 

--------------------------------------------------------

 

zomerreces?

wacht u ff met strijden, makkers op de bres?

 

--------------------------------------------------------

 

Het is juist heel goed dat je deze laatste brief hebt geschreven,

zoals dronkers ook al wees op de tekortkomingen van de nederlandse journalistiek.

Het is heel goed mogelijk dat men het parkeervak vrijgemaakt heeft

nadat dit schrijven de deur is uitgegaan.

 

Oftewel: blijf om je recht vragen

blijf de ander op zijn plicht wijzen.

Dus volgens mij, ging 't psies goed zo.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat ons weten als het gepubliceerd is :rolleyes:

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede... Ongelofelijk veel respect!

 

Ik heb die docu twee maal bekeken en heb gezien dat je tot het aller uiterste gaat voor jouw (en ons) recht!

20.000.000 maal dank!!!!! :verrygood

 

En ik ben van mening dat jij de eer moet krijgen om als eerste legale kwekerij officieel te worden!!

 

---

HTQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...