Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
OmeDries

(Verhaal) Door het oog van de naald..

Recommended Posts

Heeeyhoi,

 

Ik ben gisteren echt door het oog van de naald gekropen. Wat een verhaal. Ik hoop dat het jullie zal amuseren.

 

 

Ik heb 3 autoflowers plantjes. Ze zijn al aan het bloeien en ze ruiken redelijk sterk. Ze staan in 3 potten in de tuin. Gewoon tussen de andere groenten in de moestuin. Ze vallen best goed op. Ze staan niet verstopt ofzo, maar omdat ik in een chille buurt woon maakt dat mij niet zoveel uit.

Morgen gaan we op vakantie naar turkije. 2 weekjes. Lekker ff weg uit het regenachtige Nederland naar het zonovergoten Turkije. Als het mocht zou ik mijn plantjes mooi meenemen en ze een fotosynthese boost geven, maar helaas gaat dat niet. Daarom heb ik ze gister meegenomen naar mijn opa en oma terwijl we daar afscheid gingen nemen. Ik vroeg of ze daar in hun tuin 2 weekjes mogen bivakkeren. Mijn opa zei: "meh, *knor* Nou da mot dan moar." Ze zijn ook zo lief!

 

Dus mijn plantjes hadden daar hun eerste nacht.

En toen:

 

Ik hoorde vanochtend van de buurvrouw dat er vannacht een politie busje en een politie auto op ons plein had gestaan en dat het hele huizen blok waar wij wonen was afgezet omdat zij 112 hadden gebeld nadat ze iemand in onze tuin hadden zien lopen 's nachts. Dat was om half vier. Dus wij 's ochtends bellen naar de politie of dat verhaal waar was. En wat bleek nou: Het was waar! Ze waren inderdaad met 10 man naar ons huis geracet of te kijken of ze die eventuele inbreker in de kraag zouden kunnen vatten. Ze hebben er zelfs politie-honden bijgehad. Ik zie namelijk voetsporen van een grote herder of iets dergelijks en mijn buurman zei ook dat er honden bijwaren.

 

Honden die misschien ook wel getrained zijn om wiet op te sporen. Nou, nou, nou, mijn wietplantjes stonden mooi bij opa en oma! 1 dagje later wegbrengen en ik had gerotzooi met de politie gehad. Dank u, karma!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :D

als je er niet meer dan 5 hebt dan mogen ze ze alleen afnemen

geluk :vape: dat je ze bij oma en opa had staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucky break !!

 

Was het de dief om de planten te doen denk je ? of echt om in te breken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee heb jij ff geluk gehad een nacht weg en meteen al rippers die miss wel voor je plantjes kwamen!

 

gelukkig heb je je vrouwjtes nog:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En toch was het beter geweest als je ze mee had genomen naar turkije.

Maar serieus, je hebt goed geluk gehad :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik ook wat plantjes bij je opa en oma neer zetten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucky break !!

 

Was het de dief om de planten te doen denk je ? of echt om in te breken?

 

Nee, ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk dat het gewoon iemand was die kijkt of er wat te halen valt in huizen van mensen die nu op vakantie gaan. Eigenlijk een best beangstigend gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjonge, ben je mooi goed vanaf gekomen dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...