Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr. StOnEd A lOt

Secret Jardin T Neon 2x55W

Recommended Posts

Heee mr moooi tentje heb je :rolleyes:

 

k ga je zeker volgen met je zaden kweek ronde :verrygood

 

veeel suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeeeeeeeeeeeeeey jj !!!

 

haha volg me maar ! doe het ! omdat het kan !

 

het word erg interessant jj , we gaan allerlei dingen doen in een tent met planten enzo !!!!

soms gaat het licht zijn en soms gaat het donker zijn en dat vinden ze heel erg fijn !

 

:verrygood we gaan zaadjes maken !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr gaat gruwelijk revange nemen in 2013 :rolleyes:

 

categorie 1..... in de afdeling GG......Gruwelijke Guerilla :verrygood

 

i'm armed and dangerous !

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel suc6 met je zadenkweek ik schuif ook aan :verrygood

 

Groetjes Shiningsilverhaze :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hellow ! nu ik tijd gehad heb om men tentje in elkaar te puzzelen heb ik natuurlijk wat foto's genomen ;)

 

sommige mensen vroegen zichzelf af wat er nu vernieuwd is aan de dp 90 rs 1,5 ten opzichte van de dp 90

omdat ik de vorige versie niet heb of heb gehad kan ik daar moeilijk op antwoorden .... daarom heb ik extra men best gedaan om mooie foto's van alle hoeken van het tentje te nemen .

 

gallery_34583_14045_1564799.jpg

 

gallery_34583_14045_2755159.jpg

 

gallery_34583_14045_262439.jpg

 

gallery_34583_14045_325080.jpg

 

gallery_34583_14045_1290950.jpg

 

gallery_34583_14045_1787950.jpg

 

gallery_34583_14045_1678887.jpg

 

gallery_34583_14045_564299.jpg

 

gallery_34583_14045_2271694.jpg

 

gallery_34583_14045_592083.jpg

 

gallery_34583_14045_1517594.jpg

 

gallery_34583_14045_1875586.jpg

 

gallery_34583_14045_1509781.jpg

 

gallery_34583_14045_554976.jpg

 

gallery_34583_14045_1517108.jpg

 

gallery_34583_14045_1953754.jpg

 

zo dat waren ze :)

 

ik heb enkel nog een ventilator nodig voor tussen de lamp en de planten te blazen , een ketting om de lamp hoger of lager te hangen , en euh... een aardebak , en een lv en temp meter .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mister!

 

Leuk tentje is dat man! Gebruik hem zelf ook als voorgroei en droog hokje, met precies dezelfde filter en vent, alleen de T-Neon 2x75watt versie.

Al met al een leuk tentje om mee te beginnen en met scroggen maak je ook de goede keuze als je gaat afbloeien met TL :innocent:

 

Succes met het maken van je eigen zaden! Ik hou je in de gaten :)

 

Peace MJ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er nog zo`n lampje bijhangen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb helemaal de zelfde setje...als je in zo iets kunt kweken dan zou je overal kunnen kweken.....echt een leuk tentje om er van alles mee te kunnen doen.

 

Geniet er van

 

El Faraon :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, de plastic stukken waar je de buizen instopt zijn veranderd en de 2 plafondbuizen in de vorm van een plus hebben plastic stukken erop, dat heeft de oude revisie niet.

Voor de rest zie ik geen verschil, terwijl een extra buis-inlaat wel welkom zou zijn geweest, maarja.

 

Ben benieuwd naar je gebruik van de set :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
het pakje is goed aangekomen , het was een mooie levering , wel moet ik zeggen dat het absoluut niet discreet geleverd word .

daarmee bedoel ik dat het geen ''blanco'' verpakking is maar dat er in koeien van letters SECRET JARDIN DP 90 op staat <_<

op de tweede doos staat dan weer in supersize 55WATT

en op de derde doos staat dan een afbeelding van de ventilator <_< dus ja... niet echt subtiel denk ik dan :wacko:

 

maar goed alles zat mooi verpakt en is onbeschadigd toegekomen !

 

 

:j Schandalig :) !!!....3X :o

 

JE hebt ze vast wel gemaild....wat zeiden ze :j ?

 

In NL worden postbodes tegenwoordig schandalig onder betaald...dus dit is uitlokking :j

Dit klinkt mij in de oren als Desjop 250 watt set werd in tumble pro trimmer doos geleverd

En had bij op merking gevraagd om blanco doos

Vind het alsnog een goede shop alden een volgende keer rij ik wel gewoon even langs en laat ik het niet meer bezorgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

het luchtfilter wat erbij zit .....

Daar zou ik nu al een andere voor bestellen

want die erbijzit gaat niet zo lang mee .

 

verder ziet het tentje er zelf er goed uit

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Elmo zecht idd zie ineens dat het prima klima is dacht dat het een phres was in eerste instantie

Pas met prima heel erg op met je lv anders gaan ze binnen 3 maanden lekken(geurtjes doorlaten. )

 

En wat voor afzuiger is het de traploze met temp sensor of de 4 standen?

Heb nu voor de 2e Keer een prima 300mh3 traploos

 

Eerste Begon na een maand of 5 lawaai te maken door de slechte regelaar die er inzit moter bromde op 30% en later stopte hij niet eens met op 100%

Nu een SMS controler er tussen, hoor voorlopig nog niks

Share this post


Link to post
Share on other sites

@grow weed : het is inderdaad de prima klima filter :) , aangezien ik uit zaad kweek en niet met stekjes werk zal het wel mogelijk zijn om de lv goed laag te houden .

ik kan de buisventilator niet in snelheid regelen , er werd geen regelaar meegeleverd met de set . na wat opzoekwerk kwam ik tot het besluit dat het in mijn tentje niet echt nodig is om de buisventilator in snelheid te regelen zolang de temperatuur maar op peil blijft ... voorlopig maakt de ventilator geen enkel geluid , behalve dan de luchtverplaatsing :)

 

@ elmo : ik denk dat er niets erger is dan een tent die vol toppen zit en begint te stinken dus ik wil zoizo voorzien zijn , de vraag is enkel ... hoe lang zal ie bij mij meegaan ?

ik hoor mensen spreken over een rhino filter die jarenlang meegaat ? is dit aan te raden ? ook lees ik dat sommige mensen hun actieve kool zelf vervangen ....

jij zou er nog een lampje bijhangen hé , ik misschien ook :) maar dan later :wtf: er is zoizo plaats voor .... we zien nog wel misschien vind ik het allemaal wel zo leuk dat ik een grotere tent bij koop ofzo.... we gaan in iedergeval starten met 1 lamp ;)

 

@ mark Z : jah inderdaad ... een actieve luchtinlaat zou zeer interessant zijn ! ik denk wel dat ik hier een oplossing voor heb maar daar moet ik nog wat aan knutselen dat zie je later wel verschijnen :j

 

@ faraon : wat wil je zeggen ? dat kweken in deze tent extra moeilijk is ? plezier zal ik wel hebben ! ;)

 

@ MJ : bedankt ! hopelijk word het dikke fun in men tentje !

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren terug gekomen van vakantie en als een fervent kweker direct gestart aan de opbouw van men eerste ronde :)

het tentje heeft een plaatsje gekregen in de garage

 

gallery_34583_14045_59774.jpg

 

de buis van de afzuiging ligt gewoon op het tentje en de ventilator zit op het eindpunt van de buis .

 

gallery_34583_14045_352501.jpg

 

Mark z vertelde me dat het tentje best op een verhoogje staat omdat je anders pijn in je rug krijgt als je wat lang in je tentje moet werken

zogezegd zogedaan :

gallery_34583_14045_273809.jpg

 

dit is de opstelling , ik ontbreek nog een ventilator voor het laten circuleren van lucht tussen de lamp en de plantjes , een lv / temp meter en eventueel een tensio meter en groei en bloei voeding .

gallery_34583_14045_173054.jpg

 

deze plantjes zijn de adh47 deze heb ik laten voorgroeien op het balkon terwijl ik op vakantie was , ze hebben het goed gedaan !

 

gallery_34583_14045_1441205.jpg

 

ik heb mijn eerste aardebakje gemaakt , het is simpelweg een plastic bak waar een tuinslang in S vorm op de bodem ligt , deze tuinslang is over de gehele lengte vol met gaatjes geprikt , langs de ene kant vul ik ze met water en als het water langs de andere kant in het flesje loopt weet ik dat de buis vol zit :) hoe goed of slecht dit is zal ik moeten ondervinden .... hoeveel water ik moet geven daar ben ik nog niet helemaal uit .... in de bak zit gewone goedkope aarde die ik verrijkt heb met allerlei meststoffen en goed veel stikstof . het is ongeveer 23 liter aarde , de toplaag heb ik wat afgedekt met een reflecterende issolatie folie (ondervloer van laminaat)

 

gallery_34583_14045_639739.jpg

 

de filter heb ik ook geinstalleerd , hoewel ik denk dat dit in deze fase in principe nog niet nodig is .... er is geen geur ....

 

gallery_34583_14045_825917.jpg

 

commentaar is steeds welkom , maakt het me niet te moeilijk hé manne :)

 

ik weet dat er nog wel wat ontbreekt , daar zoek ik wel een oplossing voor ...

er liggen nog tien auto ak47 zaden te ontkiemen , deze zouden in een dezelfde aardebak nog in de tent komen . dan staat het lekker vol en kan er een groot scrog net over .

oh ja de timer staat nu op 18/6 voor de lamp en de ventilator afzuiging gaat constant draaien .

 

greets mister !

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien ik regelmatig verhalen hoor van mensen die 'gepakt' worden , ben ik van plan om alles een beetje meer te verstoppen en extra maatregelen te nemen tegen 'geur'

 

zoals jullie kunnen zien staat men tentje in een soort van doodlopend gangetje . nu wil ik de ingang van dit klein gangetje dicht maken dmv een 'geheime deur'

zo komt de tent in een volledig geïsoleerd gedeelte te staan . deze 'geheime ruimte' wil ik volledig voorzien van een aparte afzuiging met filter .

 

dit heeft volgens mij vele voordelen :

 

1 : aangezien ik in een garagebox kweek en geen aandacht wil trekken van de buren kan ik als ik deze 'geheime ingang' heb af en toe de poort gewoon wagenwijd open laten staan . zo kan er af en toe eens een buurman binnenkijken terwijl ik wat klusjes doe in de garagebox en moet ik niet meteen de poort sluiten nadat ik in de garage binnenga .

 

2 : elmo is 'gepakt' omdat hij zen tentje wss net iets te lang had laten open staan . Door mijn 'geheime ruimte ' kan ik eerst de afzuiging + filter van de 'geheime ruimte' opzetten alvorens ik de tent open . zo zal er nooit een luchtje kunnen ontsnappen .

 

 

3 : dan kan ik weer met men auto in de box rijden en eventueel zakken potgrond en dergelijke ongemerkt 'binnensmokkelen' .

 

4 : ik kan later eventueel een groter tentje aankopen die nog steeds in deze ruimte past en kan lekker ongemerkt doorgaan !

 

als jullie nog tips hebben of commentaar dan hoor ik dat graag :P

 

mvg . Mister !

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou ik als eerste een Rhino pro filter kopen.. link --> http://www.rhinofilter.com/

daar heb ik in de nano 2 jaar plezier van gehad. zonder geurtjes..

 

hier te koop :P

 

--> http://www.dutch-headshop.com/nl/luchtfilt...00m3-p-636.html

 

als je jaren wil kweken zijn die een goede investering

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klinkt goed ! , maar dan zal ik wel eens zelf naar een growshop rijden in breda of roosendaal of bergen op zoom .

want 23 euro verzendingskosten daar ben ik niet mee akkoord :huh:

 

het mag wel wat kosten .... gepakt worden kost meer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello !

 

vandaag een ventilatortje gekocht voor in men tentje !

het is een klein onregelbaar volledig uit metaal gefabriceerd bureau ventilatortje :huh: het draait op de perfecte snelheid zodat de plantjes een lichte bries krijgen :vape:

deze ventilator zie je later wel op nieuwe foto's verschijnen :P

hieronder zie je een foto van deze morgen , ze zien er gelukkig uit en ik hoor ze niet klagen :vape:

teveel water krijgen ze niet , en te weinig .... ja volgens mij ook niet :huh: als ik onder de reflecterende folie mijn vinger in het zand steekt voelt de aarde erg koel en zeer licht vochtig :vape:

het plan van de 'geheime ruimte' krijgt stillaan vorm in die grijze hersenmassa van me !

wanneer ik deze ga maken weet ik nog niet (meestal duren zulke dingen niet lang bij mij )

 

zo zagen ze er drie dagen geleden uit

gallery_34583_14045_1441205.jpg

en zo zien ze er vandaag uit :D

gallery_34583_14045_1155442.jpg

 

greets Mister !

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zijn lekker gegroeid :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee Mr leuk hooor je bent goed bezich :P ik blijf je zeker volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ elmo : dat zijn ze zeker !

 

@ jj : ja gaat goed ! leuk dat je af en toe komt kijken !

 

 

ik had nog 10 auto ak 47 zaadjes te kiemen gelegd en deze zijn alle tien boven grond !

mijn kieming skills zijn super scherp :P en het gesponserd zaad is van top kwaliteit :huh:

 

ik zou deze graag mee in het tentje plaatsen maar ze hebben natuurlijk wel twee weken achterstand op de adh47 plantjes ....

 

aangezien het allemaal auto's zijn hoef ik de klok niet om te schakelen naar 12/12 maar moet ik gewoon de bloeilampen insteken om de bloei te stimuleren .

nu is enkel de vraag wanneer ga ik dit doen .... thinking about it ....

 

sjonge dat kweken kruipt in je hoofd ! ik heb al veel moeten nadenken sinds ik met die planten bezig ben !

 

soms weet ik helemaal hoe ik het ga aanpakken , en vijf minuten later heb ik geen flauw idee hoe ik het moet doen ...

 

maar goed , tot nu toe ben ik goed bezig !

 

volgens mij moet ik een scrog net hangen over heel het tentje en moet ik de auto ak 47 plantjes lichtjes laten strekken zodat ze op gelijke hoogte komen met de adh47 plantjes

dan moet ik ze in bloei krijgen om te zien hoeveel mannetjes en hoeveel vrouwtjes ik in men tentje heb , en daarna begin ik alles neer te binden op het scrog net ... of ni ? ofwel ? ofwelofni ?

 

ik zou enkele topjes willen bevruchten en enkele topjes onbevrucht willen laten , zo kan ik enerzijds een zaadvoorraad opbouwen en anderzijds een klein centje bijverdienen om opnieuw te investeren in beter materiaal .

 

dit is natuurlijk wel weer gecompliceerden dan gewoon 100 procent voor een zadenkweek te gaan of 100 procent voor wiet , maar goed ik denk dat ik van moeilijke dingen hou?

 

ik zou dan 1 mooie man van elke soort moeten selecteren en die in een aparte ruimte plaatsen om het stuifmeel op te vangen , alle andere mannen zou ik moeten vernietigen . zodat ik achteraf met een penseel selectief enkele toppen kan bevruchten ? ofni ? ofwel ? ofwelofni ?

 

ik weet dat ik wat veel plantjes heb laten ontkiemen , maar ik moest maar is pech hebben en maar twee vrouwtjes over houden ?

 

greeeeeeeeeeeeeets Mister !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben net even naar men tentje gaan kijken ,

 

na een kwartier naar de plantjes te staren als een oude man die voor de raam zit merkte ik op dat alle planten op sommige bladeren donkerder groen beginnen te kleuren ,

voor zover ik er iets van begrijp is een gezonde plant volledig donkergroen met glanzende bladeren ?

dus ik ben onderweg naar iets goed dan :P

 

ook zijn ze weer aardig gegroeid tegenover gisteren ! in alle 'okseltjes' beginnen zich nu nieuwe zijtakjes te vormen .

zijn het deze takjes die je in een later stadium moet dieven ? maar een autoflower houd zoizo niet van dieven en toppen en al die zooi dus gewoon laten hangen die handel ?

 

alle apparatuur doet het goed zoals het moet ! in de garagebox is het lekker koel ! ik zou eigenlijk beter heel de dag daar gaan zitten !

ik heb nog geen lv / temperatuur meter dus ik weet niet exact hoeveel graden het daar is .... vroeger verkochten ze die handel in elke doe het zelf / blokker enzovoort .

nu kan je dat blijkbaar nergens meer vinden ... ik blijf in ieder geval men ogen open houden , mijn gevoel zegt in ieder geval dat zowel het water geven als de omgevingstemperatuur als de worteltemperatuur perfect is .

 

niet te veel zorgen maken en logisch verstand blijven gebruiken en dan komt het wel goed :huh:

 

 

 

greets Mister

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze morgen geconstateerd dat er witte minuscule wormpjes onder op men bladeren kruipen .... eerst dacht ik aan trips ... maar da kan niet dat ziet er anders uit , maar de beschadiging in het blad is net zoals trips , volgens mij is het net zoals bij men guerilla plantjes dat die kleine zwarte vliegjes weer eitjes in de aarde gelegd hebben en dat die eitjes nu zijn uitgekomen .... vorige keer gingen ze meteen weg met de spuitbus , dus ga ik dat ff opnieuw proberen .

 

ook ga ik men filter er even afhalen zodat ik wat kan sproeien met water , anders gaat men prima klima naar de kl....

 

dan zou ik men klok moeten verzetten , want de lamp is enkel uit wanneer ik slaap dus ik kan nooit water op de plant verstuiven als het licht uit is .... het licht zou dus moeten uitgaan in de vroege avond ofzo ... dan kan ik nog wat water verstuiven voor ik ga slapen .... ik ben er nog niet helemaal uit .

 

veel ongedierte slaat toe als je plant erg droog staat , maar volgens mij vinden deze fokkers het net fijn als het lekker vochtig is ....

 

dunno....

 

beetje nadenken , klote beesten , doe is normaal joh ! leg even je eitjes ergens anders ! DESTROY THEM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ben ik weer met men insectenverhaal....

 

maar eerst nog iets anders IK BEN EEN L*L!

ik ben zo dom geweest !

 

het verhaal gaat als volgt , ik sta wat naar men plantjes te staren en dan begin je vanzelf wat alles te controleren .

ik dacht ik ga men tentje eens controleren op lichtlekken , aangezien mijn tent in een donkere garagebox staat is dat niet echt belangrijk maar goed /

plots zie ik een scheurtje naast de ritssluiting , KOMOP ! dit is een nieuwe tent ! als je dat ziet ga je vanzelf verder zoeken en eerlijk gezegd vind ik het maar een klote tent !

er zijn op verschillende plaatsen lichtlekken langs naden. ok het zijn maar kleine puntjes maar ze zijn er toch maar en dat is f*cked up en ik vind niet dat dat zou mogen voor een nieuwe tent ! ik zal dus 1 van de dagen aan de slag gaan met naald en draad om die k*t tent bij elkaar te naaien . ik vind ook dat er te weinig openingen zijn in die tent , er mag best een actieve inlaat en toestanden inkunnen , ofni ? ofwel ? ofwelofni ?

 

nu had ik al sinds de start de 'zijflapjes' die je met velcro kan sluiten een stukje open zodat er langs daar wat verse lucht binnen gezogen kan worden , om nog beter de 'lichtlekken' op te sporen dacht ik die velcro's is volledig af te sluiten , dus rits goed dicht , velro potdicht , en wat gebeurd er ?

 

ineens blaast men tent op ! ik denk godverd*mme K*T wat ben ik een F*cking Dumbass ! heb ik die ventilator verkeerd om in de afzuigdarm zitten !

man man man waar ben ik toch mee bezig ? plotseling kwam er een zware woedeuitbarsting los in de garage en alles vloog in het rond .

 

na dat ik terug rustig was heb ik die ventilator omgedraaid en heb ik vanaf nu een echte afzuiginstallatie in plaats van een inblaas installatie ...pffff on - ge - looflijk

nu heb ik dit dus als straf opgebiecht tegen al mijn volgers en jullie mogen me allemaal uitlachen :huh:

nee , de reden waarom ik dit 'even vermeld' is om beginners te waarschuwen voor zulke idiote fouten . als je een wc papiertje aan het einde van je afzuigbuis hangt en het papiertje blijft hangen dan ben jij even dom dan ik en moet ook jij die ventilator omdraaien ! laat dat duidelijk zijn !

 

oké dat ben ik even kwijt

 

dan voelde ik mezelf opgelucht en men tentje voelde zich afgelucht dus kon ik opnieuw opzoek naar beesjes om nog maar eens uit te zoeken wat je hebt .

 

het volgende is dan ook weer typisch iets voor Mister : ik heb niet 1 beesjessoort , niet 2 beesjessoorten , maar 3 beesjessoorten .

het feest kan niet op ! dus ik vond terug , de groene bladluis en zijn jonkies , trips en zijn jonkies , en de varenrouwmug !!! serieus !!!

nee echt ! SERIEUS !

 

en iun de aarde zitten kleine witachtige insectjes die springen als je er met je vinger tegen komt :P doe normaal !

 

de varenrouwmug vond ik spartelend terug in een plasje water dat naast de bak gelekt was .

 

vermoedelijk is al deze rotzooi in de bak gekomen toen hij op het dakterras stond , blijkbaar kan je daar niet op een normale manier een plantje in een bakje grond zetten .

de tweede bak die nu nog steeds op het daktrerras staat heeft ook van jan ...

 

of zat er al een gedeelte in de potgrond , god zal het weten , maar ik niet .

 

ik heb de bak uit de tent genomen en helemaal ingespoten met compo axoris quick spray , deze spray laten opdrogen en dan de planten terug onder de lamp ,

de bak op het terras heeft hetzelfde ondergaan en gaat morgen mee in de tent , dan krijgen ze tijd om beestjesvrij te worden .

 

ik ga eerst ff eten de rest komt later , ik heb nog foto's en sh*t

Share this post


Link to post
Share on other sites
en iun de aarde zitten kleine witachtige insectjes die springen als je er met je vinger tegen komt :huh: doe normaal !

 

je ben een echte dieren vriend!! :huh: ...eerst slakken...

 

nu....3 soorten beestjes.......en de 4e ....dat zijn springstaartjes :P ...

 

 

goede morgen ! :vape:

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...