Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
real11smoker

echte meeldauw

Recommended Posts

Beste wf'ers,

 

Ik heb op 1 van men 3 autoflowers last van echt meeldauw.

Toen ik nog niet echt wist wat het was heb ik het gewoon weggewreven met men vinger en wat water.

Erna gebruikte ik het makkelijke middeltje van 1/10 melk en 9/10 water, en spoot ik dit op de bladeren wat ook wel hielp.

 

Ik heb er nu nog steeds wat last van en sommige knopjes zien zelfs goed wit door de meeldauw.

 

Ik wil er nu niet meer opspuiten aangezien ik ze binnen een week wil oogsten.

Dus weet iemand of het kwaad kan dat je de knopjes met meeldauw erop ook laat drogen en gewoon oprookt erna?

Of hoe ik er toch nog iets aan kan doen?

 

Grts :lol:

Edited by blowsterke
topic titel aangepast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, is een schimmel, overleeft in vochtige condities.

Niet oproken als je meeldauw in je toppen hebt.

 

Desnoods kun je watercuren, maar dan verdwijnt wel de smaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdens het roken zal de schimmel misschien wel dood gaan maar de toxische stoffen (en sporen?) die deze heeft geproduceerd zuig je wel mooi je longen in. Niet doen dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic titel aangepast, smijt niet met vleeswaren, die je niet hebt :lol:

 

Meeldauw is niet tof, vooral niet als het ook al in je toppen zit. Dan valt er niks meer aan te doen. Ik zou het niet meer consumeren :lol:

 

Je hebt geen preventieve middelen gebruikt, zoals PVP....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is de reden dat er in america mensen worden afgekeurd voor een nier ! zelfs met medice verklaring...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt voor het wijzigen van de titel want dat vlees heb ik inderdaad niet in de kuip :rofl

 

en nee ik heb niets preventief gebruikt want ik wist niet eens dat het bestond, en erna dat melkwater.

 

ik zal dat gewoon deze beschimmelde topjes eruithalen en hopen dat ik niet te veel kwijtspeel :blink:

 

want ik heb vanonderaan de plant de jongste scheuten afgeknipt omdat deze echt al last hadden van meeldauw maar als ik het goed heb kan dat geen kwaad omdat ze dan meer energie steken in de andere toppen en dat noemen ze dieven, juist?

 

grts :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...