Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fritzl

De sterke arm der wet...

Recommended Posts

Net gelezen.... Wat een vertoning zeg. Te belachelijk voor woorden.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik ergens ZWAAAR agressief van word, is dit het wel. als je me vraagt waar ik niet tegen kan.. dan is dit het wel. en dit valt opzich nog mee, laatst werd m'n overbuurman opgelajen.. ik kon mooi zien wat er allemaal gebeurde.. ik zeg niet dat hij echt goed meewerkte.. maar met 4 agenten kun je iemand gewoon normaal inrekenen, toen hij handboeien om had en krom stond gooide ze 'm met z'n kop tegen een hekwerk aan, heel z'n kop zat direct onder het bloed. en toen die de auto in moest liep het een beetje uit de hand.. hij wilde de auto niet in, en toen hij erin zat hebben ze met 2 man op 'm in staan trappen.. WAAROM? hij zit in de auto, handboeien om, gooi die focking deur dicht en rij aan.. nee nog ff je frustraties op een arrestant botvieren. ik ben direct naar het politiebureau gereden, ik was RAZEND, bij de balie wisten ze van niks, ze konden er ook niks aan doen etc etc.. ik had desbetreffende agent echt niet moeten treffen want bij mij was de knop allang omgegaan en ik had m'n handen niet thuis kunnen houden als ik 1 van hun zag.

 

wel ff een HEEL groot contrast met het bike team ja haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap ook niet dat die lui dr omheen alleen maar filmen en 'heey' roepen.

 

Als ik het gene doe wat in me opkomt zit ik zeker vast..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filmen is het beste wat je kan doen denk ik.

Bewijs verzamelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik diegene was die zich niet kon verweren en zinloos in mekaar getrapt werd zou ik meer hebben aan een omstander die ingrijpt dan een omstander die filmt en het op dumpert of youtube zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet dat Fucking uniform niet Amnees veel Nederlanders geilen dr op welk kind hoor je niet zeggen ik wil late bij de politie.

Het uniform is een machtssymbool en een hoop mensen zullen iets hebben van laat maar gaan als ze het zien, ze gaan er immers vanuit dat de politie hun " vrienden" zijn en/of wel weten wat ze doen.

 

Veder wil ik geen worden vuilmaken aan die blauweratten brigade

Share this post


Link to post
Share on other sites

De sterke arm der wet... is niet sterk.

Agressie is een zwaktebod.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De beelden op het filmpje kan je vergelijken met die van Rodney King, die van de week overleed.Politie gaat hier ver over de schreef & dat is zeker geen goeie reclame voor de Rotterdamse politie & Aboutaleb.Dit is de zoveelste op hun kerfstok.

Voor dezelfde geld maakte die man een dronken indruk door iets medisch.Nee, mevrouw moest waarschijnlijk haar agressie ff kwijt.Stadswachten in Rotterdam hebben tegenwoordig ook extra bevoegdheden.Die pakjes die ze aan hebben doet me ook ergens aan denken.

 

Namaste :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben erg voorzichtig met mn oordeel. Door die hele Rodney King affaire toen heb ik wel geleerd om eerst te wachten met een oordeel tot ik alles op tafel zie.

Vaak wordt nieuws erg eenzijdig gebracht om de meningen te beinvloeden.

 

Neemt niet weg dat een agent zich dient te gedragen natuurlijk, als ze zich buitensporig hebben gedragen, moet dat worden aangepakt.

Maar het komt zoals altijd van 2 kanten, ook de persoon die wordt staandegehouden door de politie dient zich hiernaar te gedragen.

 

Laten we eerst het onderzoek nou maar even afwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we er nou eens van uitgaan dat het volkomen onterecht en onnodig gebruik van geweld was.

En laten we er nou gigantisch veel herrie om schoppen.

Als we dit als nederland groot genoeg nieuws maken kunnen we misschien er voor zorgen dat deze agent een tik op de vingers krijgt.

 

Netjes betaald verlof bijvoorbeeld.

Of misschien een leuke promotie naar een andere afdeling, zodat ze 'van hem af' zijn.

 

Blij dat we niet in amerika wonen dit stelt nog niks voor echt NIKS hoe triest ook

Maarja we zijn natuurlijk wel die weg ingeslagen maarja het gaat gelukkig nog best langzaam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou trouwens wel mensen ontraden zich fysiek in dit soort situaties te mengen is het achterlijkste wat je kunt doen.

Filmen is inderdaad het beste.

Je kwaad maken haalt zowieso niks uit

Bij al het andere is er grote kans dat alle betrokenen er nog slechter af komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee vrolijk staan toekijken met je mobieltje in je hand is de oplossing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wilt voorkomen dat je zelf ook opgepakt wordt, denk het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het liefst op dat moment dat iedereen erop afrent en die wouten helemaal kapot schoppen.

Dan al hun shit pikken en ook uniform altijd handig :yummy: .

En dan mag die blije filmer dat op youtube zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg handig ja...zon jassie als je aan het oogsten ben :yummy: ....niemand die vragen steld... ;)

 

gallery_22925_8424_13716.jpg

 

foto gejat van internet... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had waarschijnlijk als ik het had zien gebeuren nu vast gezeten,..wat een dom misselijk mens zeg,..en niet eens geschorst joh,..het is toch maar een zwerver,..godverdomme kan me hier weer zo kwaad over maken ,..thuis waarschijnlijk niets te vertellen en buiten de bitch uit hangen,..echt dit moet vervolgt worden. Stel stinkende blauwe vliegen en mierenneukers !!! :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is teletekst?

 

mare zag het net op tv.. agenten worden niet vervolgd, is geen reden voor.. nouja gevalletje kan gebeuren, nu verder met de orde van de dag.

 

@ aguar, sommige dingen zijn het waard evt opgepakt te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je hebt dronkelappen die helemaal doordraaien, meestal diegene die alcohol met rohypnol ophebben of iets dergelijks, maar zo op het filmpje te zien was deze zo mak als een lammetje, dus om dan te keer te gaan als een karatekid is strontbezopen.Die mannelijke collega stond er ook als een strontzak bij en keek er naar.Schijnbaar teveel Amerikaanse films gekeken. :yummy:

Omstanders hadden natuurlijk deze agente kunnen aanpakken, alleen het risico is heel erg groot zeker in Rotterdam, dat er binnen no time dat er 12 man op hun staan in te hakken.

Als je ze nodig hebt zoals toen met die jongen die in het huis werd doodgeslagen, duurde het een kalenderjaar voordat er versterking aanwezig was.Toen durfde ze ook niet naar binnen.Te zot voor woorden dit.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ aguar, sommige dingen zijn het waard evt opgepakt te worden.

Mee eens, alleen niet in dit geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

emotie bepaalt :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...