Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The-Predator

Buffertabs voor een goede prijs

Recommended Posts

Sommige reacties hier vind ik ook wel wat overdreven, net alsof Sannie de uber-God is van heel Wietforum en je zondigt door niet gewoon álles bij hem te kopen ongeacht de veel hogere prijzen.

We blijven Nederlanders (en een paar Belgen :yummy: ), als je echt 500 stuks kan gebruiken is de leverancier gewoon handig, maar voor die 20 stuks die ik zou gebruiken haal ik ze wel bij Sannie samen met de zaadjes.

 

Zo'n probleem hoeven we er toch niet van te maken ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik de tabs van Xardin.

Zijn niet zo goedkoop als PHC maar wel voor iedereen verkrijgbaar. (dus niet alleen bij de groothandel)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sommige reacties hier vind ik ook wel wat overdreven, net alsof Sannie de uber-God is van heel Wietforum en je zondigt door niet gewoon álles bij hem te kopen ongeacht de veel hogere prijzen.

 

Zo denk ik er dus ook over..

 

@ polletje, als er iemand terug moet naar de basisschool ben jij het wel, of heb je soms aandelen gekocht bij Sannie?!

 

Droeftoeter!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige reacties hier vind ik ook wel wat overdreven, net alsof Sannie de uber-God is van heel Wietforum en je zondigt door niet gewoon álles bij hem te kopen ongeacht de veel hogere prijzen.

We blijven Nederlanders (en een paar Belgen :lol: ), als je echt 500 stuks kan gebruiken is de leverancier gewoon handig, maar voor die 20 stuks die ik zou gebruiken haal ik ze wel bij Sannie samen met de zaadjes.

 

Zo'n probleem hoeven we er toch niet van te maken ;).

 

 

hihihi ik lees dit net allemaal..jaja 2 jaar te laat hahaha.(kom net uit me bloweroes)......maar ik moest enorm lachen gewoon.om de meeste uitingen hier......

 

sinds ik sannie's spullen gebruik gaat alles beter..waarom zou je dan overstappen...ik gun die man en die mensen die paar euros...en je krijgt toch ook spaarpunten..misschien was da vroeger niet..maar ik heb nu toch wel ff 40 tabs voor nietrs gekregen....en ja verzendkosten zijn altijd kut maar wat is 25eu op een hele goede oogst

....de kosten zijn veel hoger als oogst mislukt......

 

No Ec en Ph..meten...alleen dat al is me 50eu waard p oogst..Gogo Sannie mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn inderdaad dezelfde producten en als je de grootverpakkingen koopt bij bioplantenvoeding is het inderdaad een stuk voordeliger. Misschien kan Sannie ook grootverpakkingen gaan leveren? Dan hoeven ook de grotere/regelmatige kwekers niet over te stappen naar de 'concurrent' maar is het ook niet nodig om zo veel te betalen! Wel is het waar wat Polletje zegt mbt de research. De doseringen zijn anders in onze hobby dan de doseringen van PHC. Dit omdat PHC niet voor binnenteelt bedoeld is. Daarom moet je wel de Sannie doseringen aanhouden als je iets van PHC bestelt.

 

Biovin=Perfect start

Healty Start= Buffertab

Flower Saver= Symbiose

Colozine AG= Bacto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...