Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Baekelandt

Lowriders bloeien niet

Recommended Posts

Hoi allen,

 

ik heb 4x lowryder 1 feminised van Vision Seeds onder 4x18 watt tl staan.

Nu is het vandaag op de dag dag 22 na ontkieming en bij mijn vorige kweken kon ik nu al duidelijk zien wie man of vrouw is. Nu tonen ze niets, zelfs geen hint van voorbloei...

 

wat info:

 

staan op 5 liter elk, temp is 25-27 °c (constant), lichtregime is nog steeds 24/0 op 4x18 watt TL coolwhite (ik gebruik pas rood licht vanaf de bloei erin zit omdat ze anders durven strekken en ik heb maar 90 centimeter plafond)

 

Moet ik mij zorgen beginnen maken dat het geen ruderalis is? Wat zijn jullie gemiddelde tijden om bloei te zien?

 

thx,

 

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt vrouwelijk zaad en je vraagt je af wanneer je kan zien of het een man of vrouw is..... hij is goed :huh: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou dat alle feminised seed daadwerkelijk 100% vrouwtjes waren maar dat is nu eenmaal niet het geval. Je hebt herma's, er kan foute sortering bij de zaadboer zijn of gewoon k*tzaad.

 

Ik herinner mij dat de forumfilosofen en wetenschappers een hele lijst met voor en tegen argumenten hadden of planten hun genetica of de omgeving het meest doorweegt:

 

http://www.wietforum.nl/Geslacht-Voorbestemt-Of--t12540.html

 

http://www.wietforum.nl/Haal-Meer-Vrouwen-...aad-t13643.html

 

Maar dit is duss volledig terzijde B)

 

Ik heb nog nooit zaad van Vision Seeds gebruikt en de planten groeien te snel om geen ruderalis te zijn en ik zal wel wat ongeduldig zijn. Enkel is het nog nooit zo laat gebeurd, meestal begint bloei bij mij op 15-18 dagen... maar dat waren wel lowriders van Joint Doctor....

 

ze blijven wel enorm hard groeien. nu hopen dat het plafond hoog genoeg is anders wordt het knakken :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOWriders raken 't plafond ?? :huh:

 

Staan ze op een trapladdertje dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

18/6 regime vinden ze ook best fijn hoor, hebben ze 6 uur voor een power nap.

 

Ik ben ook bezig met regulaire autoflowers verschillende soorten maar geslacht allemaal te zien binnen drie weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bobje: nee, ze raken het plafond nog niet. De grootste is 25 cm en die verdubbelen bijna in lengte in de bloei, koolstoffilter neemt 18 centimeter hoogte weg, lampen 5: 23 centimeter eraf. dat wil zeggen ik heb 67 centimeter dat de plant mag worden eer ik moet knakken...

 

@sopranos: Ik zat ook te denken dat als ik ze terugschakel ze mss vlugger gaan bloeien. Moet ff langs de zelfbouw, want mijn schakelklokken zijn op vakantie.

 

Ik laat het wel weten!

 

EN nog 1 (domme) vraag: als je langs onder water geeft, kan je dan te veel geven? Onder in de bodem ligt 5 centimeter hydrokorrels, kan ik de plant zo verzuipen?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij lowrider zou ik altijd voor normaal zaad gaan ze laten snel genoeg hun geslacht zien.

 

Ik heb ook een keer tussen lr 1 zaad een doorschieter gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo herrhaccccrrrriillll

 

tipje

zet ze effe 3 a 4 dagen op 12 /12 daarna weer op 18 /6 en ik beloof je volgende week haartjes te bespeuren

 

succes

( heb zelf al meerdere malen het zelfde meegemaakt )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...