Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Frikandel_Speciaal

Sugar Punch: Knocking your socks off!

Recommended Posts

Tiptop conditie in je planten, mooei kleur, ze doen allen evenredig mee in de groei ook :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

interessant plantje he die sugar punch. Denk dat ik ze in mijn volgende ronde ook maar neer ga zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi, alle credits aan het medium tot nu toe. Ik heb niets hoeven toevoegen en alles ging nagenoeg vanzelf.

 

@Greenstein, zoals ik al overal zo'n beetje gelezen had, een zeer potente groeier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooo, toch maar even wat foto's posten. Ik vind het wel lekker zo...niet teveel updates knallen maar gewoon af en toe wat posten.

 

Ik weet niet precies wat ik aan het doen ben maar ik heb mijn scrognetje opgehangen en ben wat uitschieters vast gaan ketenen. Ik probeer wel wat ruimte te creëren maar echt scroggen wil ik het nou ook weer niet noemen.

Op het moment heb ik niet veel te klagen. Ze zien er wat mij betreft goed uit. Ik ben iig best wel verrast over de conditie. Misschien begin ik het een beetje onder de knie te krijgen.... B)?

 

Vandaag ga ik beginnen met wat bacto toe te voegen aan het water. Ook spuit ik eenmaal per week wat Canna Cure over de bladeren.

 

Details:

  • Begin Bloei W4
  • Licht uren: 12
  • Temp lamp aan/uit: 27/20
  • LV lamp aan/uit: 44/63

 

gallery_31744_14100_241209.jpg

 

gallery_31744_14100_477826.jpg

 

gallery_31744_14100_403462.jpg

 

gallery_31744_14100_327407.jpg

 

gallery_31744_14100_79030.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat prima toch!B)

 

 

-Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking good Frika, is de groei er al uit? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een aardig stukje groter was wel fijn geweest denk ik, voorgroei met scrog is essentieel om alles mooi te vullen met dikke toppen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en weer hebben we hetzelfde soortje staan lol, en weer zit je een weekje of 2 verder of ik. leuk voor mij om te vergelijken B)

succes ermee, alles ziet er goed uit voor een goeie kweek. we blijven stiekem meekijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola,

 

Ik begrijp waarom jullie de vraag stellen of de groei er al uit is of niet. Ik zie nu dat mijn veldje een beetje voller had mogen zijn wat me eerder niet echt op viel. Met de foto's zie je dit ook wat beter, als ik er zo voor sta valt me dat niet zo op.

Hoe dan ook ben ik zeer tevreden over hoe ze er bij staan....eerlijk gezegd een beetje verrast :vape:.

 

Gister heb ik voor het eerst wat Plagron Green Sensation en BAC bloei toegevoegd. Verder heb ik niet echt veel toe te voegen, sorry :D.

 

Ik heb wel nog een vraag.

Het irriteert me mateloos dat ik met een scrognet niet overal fatsoenlijk bij kan. Mijn grootste reden dat ik een scrognet heb hangen is dat de toppen minder kans hebben op rot (dat is mijn gedachte tenminste) en dat alles zo goed als op een gelijke hoogte zit. Nu kan ik helaas met een net niet overal meer bij en met het controleren van de planten is dat niet prettig. Ook het bijhouden van het diefwerk is niet gemakkelijk met zo'n net in je tent als ook het water geven het er niet gemakkelijker op maakt. Nu is mijn vraag of iemand nog tips heeft om dit te vergemakkelijken? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik de volgende ronde nog wel door wil gaan met scroggen.

 

Details:

  • Begin Bloei W5
  • Licht uren: 12
  • Temp lamp aan/uit: 28/21
  • LV lamp aan/uit: 42/71
     
  • BAC Bloei (1ml:1ltr)
  • Plagron Green Sensation (1(ml:1ltr)

 

gallery_31744_14100_539951.jpg

 

gallery_31744_14100_281483.jpg

 

gallery_31744_14100_625660.jpg

 

gallery_31744_14100_348637.jpg

 

Mvg,

 

F_S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is heel makkelijk: Langer voorgroeien.

Er zitten zijkanten in je tent die open kunnen, als het goed is kan je overal goed bij mits je scrognetje hoog genoeg is. Je kan je potten ophogen of gewoon de boel langer voor laten groeien, dan weet je ook zeker dat het goed vol zit (zoals je gemerkt hebt is 9 planten niet per definitie beter dan 5, zolang je maar goed voorgroeit).

 

Ik denk dat alles een stuk makkelijker is voor je als je netje 10cm hoger hangt, dat werkt gewoon veel fijner en onderin heb je alle ruimte voor het dieven en wateren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey friek speciaal,

 

 

Ik heb dat ook hoor, en ik ken amper mijn reet keren in die ruimte dus dat is nog erger....

Het dieven doet mijn vrouwtje in 1 keer want die vindt het ook niet zo erg om te doen in tegerstelling vaan mezelf :vape:

Maar met die watergiften liep ik ook echt altijd te kloten..... Ik heb toendertijd een goeie tip gekregen van stikkie 2.0 en tot de dag van vandaag gebruik ik die nog steeds.....

 

http://static.fonq.nl/data/producten/36675-groot.jpg

 

Ik had wel eerst een oude dr120 waar ik de zijkanten niet kon openen maar sinds ik de nieuwe heb wordt ik lui en gebruik ik weer een gietertje :D

Maar als ik tijd genoeg heb dan gebruik ik gewoon lekker de drukspuit!

 

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook, je planten geven een gezonde indruk weer, CW en Twitchy hebben je voor de rest al geantwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola,

 

We zijn weer een weekje verder. Het is een beetje een saaie week geweest...

 

Hoogtepunt is dat ik een top had gezien die een beetje verstopt zat achter een andere top en dus nu niet helemaal in topvorm is. Ik heb haar van het scrognet los gemaakt en ik hoop dat ze de komende weken nog een beetje bij kan komen. Ze is te zien op de achtergrond op een van de foto's. Ze komt overal bovenuit en hangt er een beetje suf bij.

 

Details:

 

  • Begin Bloei 6
  • Licht uren: 12
  • Temp lamp aan/uit: 27/19
  • LV lamp aan/uit: 42/75
  • BAC Bloei (3ml:1ltr)
  • Plagron Green Sensation (1ml:1ltr)

 

En nog wat foto's:

 

gallery_31744_14100_684516.jpg

 

gallery_31744_14100_188162.jpg

 

gallery_31744_14100_31460.jpg

 

gallery_31744_14100_79767.jpg

 

gallery_31744_14100_220940.jpg

 

gallery_31744_14100_192826.jpg

 

Gr,

 

F_S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere suikerspinnen,staat die ene plant niet te nat ,bladeren lijken ook geler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy frikandeel :dope: ziet er mooi uit hoor :verrygood zal ook wel goed ruiken in je tentje niet??

groeten en succes pac :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks dudes!

 

@Art, Ik zal het eens in de gaten houden Art, wist niet dat dat ook een van de oorzaken kan zijn.

 

@pacman83, Het ruikt heeeerlijk Pac :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bah bah..... hier ziet het er ook al lekker uit :rolleyes:

Gaat ook helemaal goed komen hier F-S :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, drie wat weekjes geleden mijn laptopje kapot gegaan. Ik had gelukkig recht op vervanging omdat het een hardware probleem was (garantie is al verlopen). Vanmorgen mijn laptopje eindelijk terug gekregen en maar meteen wat posten.

Ik ga gewoon verder met wat er momenteel aan de hand is. Dus geen recap met pics van de afgelopen weken.

 

gallery_31744_14100_4293507.jpg

 

Zo ziet het er dus op het moment uit. Een rommelig boeltje.... :P

Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is met de rechts achterste twee dames. Eerst dacht ik dat ze teveel voeding kregen waardoor ik dus begon met minderen. Daar werden ze niet echt vrolijk van dus ben ik weer verder gegaan met een beetje voeding toe te voegen. Maar ze hebben zich nooit echt happy gevoelt. De bladeren hangen er altijd slapjes bij en ik heb al heel wat dode bladeren kunnen verwijderen. Vandaar de grote lege plekken. Sommige toppen van deze dames zijn wel lekker dik en staan een beetje scheef door de slechte staat van de plant en het gewicht wat het moet ondersteunen.

 

gallery_31744_14100_5426.jpg

 

gallery_31744_14100_3122625.jpg

 

gallery_31744_14100_3889610.jpg

 

Tot mijn verbazing zag ik nogal een verandering in de toppen. Er zijn 'uitschieters' in de toppen zelf zichtbaar. Dit heb ik zelf nog nooit gezien en proberen op te zoeken maar omdat ik niet weet hoe men dit noemt is dat best lastig. Kan iemand mij uitleggen waarom dit is? Ik vind het niet erg want ik krijg alleen maar dikkere toppen :huh:.

 

gallery_31744_14100_749495.jpg

 

gallery_31744_14100_1163388.jpg

 

Week 9 is bijna ten einde. Morgen begint week tien. Kijkend naar de trichomen mogen ze nog zeker een week staan waarvan sommige misschien nog wel twee. Op het moment krijgt een paar procent van de trichomen een karamel kleurtje.

 

Ook heb ik mijn nieuwe SJ Propagator gevuld met 5 fem extrema's. Ik had gehoopt met een gloednieuwe batch extrema's van Sannie dat ze allemaal wel uit zouden komen maar helaas werkt het niet zo en zijn er daar maar 4 van uitgekomen. Ik ben aan het twijfelen met deze 4 door te gaan of er nog een 5e bij te zetten, ik heb immers nog een smartpot over. Ik had er in een latere fase nog drie freebees bij gedaan, waarvan er maar eentje uitkwam. Deze loopt nu wel een beetje achter op de 4 extrema´s.

 

De groeten,

 

F_S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van je laptop :P

 

Mooie planten kerel!

 

-Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...