Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wainlet

Buitensoortjes to the test 2012

Recommended Posts

Klote AMS bloeid hier in de tuin ook nog niet... Laatste keer dat ik die zooi haal voor outdoor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

die schieten de lucht in en zijn al mooi dik aan het worden :D

En ze kunnen nog geniet van het uitzicht :D

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bastet:

Groot gelijk heb je. Dit wordt niks. Misschien gewoon helemaal Iceolatore van maken x)

 

@REal11smoker: Zeker weten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oogst Deense planten 14 september 2012:

 

De lange Danish Gold:

gallery_27899_14014_121995.jpg

gallery_27899_14014_70436.jpg

gallery_27899_14014_21257.jpg

 

 

De normale Danish Gold:

gallery_27899_14014_96779.jpg

gallery_27899_14014_75348.jpg

gallery_27899_14014_47909.jpg

 

Danish Gold:

Op zich wel veel wiet per plant, maar de topjes zijn superklein. Als ik ze knip blijft er niks over. Ruikt wel heel lekker en niet supersterk. Al met al vind ik dat ze de perfecte bloeitijd hebben, alleen mogen ze an mij wat dikkere toppen hebben.

 

 

 

Royal Dane x Typhoon

Helaas vergeten een foto te maken voordat ik 'm heb neergehaald. Bijzonder aan deze plant was dat ze volledig paars werd. Bladeren, stelen, toppen, helemaal paars. Verder geldt hetzelfde als wat ik over de Danish Gold heb gezegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oogst Heribei's 22 September 2012:

gallery_27899_14014_5440.jpg

gallery_27899_14014_92314.jpg

gallery_27899_14014_77725.jpg

gallery_27899_14014_27868.jpg

 

Heerlijke, keiharde toppen! Bijna perfecte bloeitijd! Heerlijke geur! Dit is de beste outdoor plant die er is B)

 

 

Update van de Himalaya Gold en AMS komen waarschijnlijk als ik ze oogst. Dat duurt nog wel ff want ze hebben nog maar heel weinig gewicht.

 

Laterrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

heribei heeft als een van de ouder de ierdbei

deze maakt het voor buiten zo'n mooie vroege bloeier met keihard ballen

netjes kerel!

ziet er smakelijk uit!

suc6 met knippen B)

 

Greetz Skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel Highlife! Echt props aan Sannie! Hij heeft er een heel mooi plantje van gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat heb je dan maar weer mooi binnen zeg ! (Y)

alleen nog ffe iets over je Royal Dane x Typhoon..

het lijkt op de 2e foto van je upload op 24aug. of die aan het

reveggen is...

kun je daar nog wat nieuwe foto's van uploaden?

 

Merinhos

 

ooh kut zie nu dat je hem hebt omgehaalt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merinhos:

 

Wat is reveggen? Ik zag iig wel iets heel raars bij die plant. Alsof er bloemetjes uit sommige toppen kwamen :s

 

Ik hoor graag van je B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knutsel moet je bedanken voor de Heribei :).

Bij mij is de Heribei helaas begin september al gaan rotten, is de hele tijd doorgegaan dus ik heb veel minder te oogsten, maarja... B)

 

Reveggen is dat een bloeiende plant weer naar de groeifase gaat, komt doordat bijvoorbeeld in de nacht steeds een lamp aanstaat en er dus niet 12 uur donker of meer is in de nacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met je geoogste planten hopelijk kan je er lekker van roken en smaakt die goed ,

 

even iets anders die royal dane x typhoon ziet er op foto heel erg fluffy uit klopt dat ? ...

 

Groetjes ssh

Share this post


Link to post
Share on other sites

aller eerst gefeliciteerd.met je oogst.

 

ik.meen op je 2de foto van 24 september boven in je top bloemen te zien die neigen naar opgeklapte mannelijke bloemen. mensen die dit ook zien... ik heb zelfs de bril op gezet en ben bang voor je dat ze herma trekjes had. goed kijken naar zaadjes t zo zobde wezen man . ik hoop t ook noet voor je maar denk zeg t tog.ff

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude bij je laatste update is duidelijk je gezicht te zien in de weerspiegeling van de ruit :P

echt bizar dat dit me opvalt nu ik zo stoned/dronken ben :D

 

als jij die foto verwijderd verwijder ik dit berichtje

 

<_<

 

weet niet of je erg parra moet zijn met ditsoort dingen maar ik probeer er zelf wel een beetje mee uit te kijken

 

greetz SKunkie

 

 

ps, tijd voor een kapper?;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik niet begrijp is dat die planten er nog staan terwijl ze in die drukke straat open en bloot te zien zijn. Of lijkt dat maar zo?

 

Anyway mooi resultaat gehaald hoor, dat wordt lekker smoke :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markzz:

Oh ik dacht Sannie:p nja props aan Knutsel dan^^. Balen van je oogst man. Ze rot bij mij ook altijd als eerste van alle... Dit jaar precies op tijd. Ik denk dat ie niet aan t reveggen was want het leek echt op bloemetjes...

 

@shiningsilverhaze:

Heel erg bedankt x) Ja de Danish Gold is niet zo lekker en hele kleine topjes, maar de semi-droge Heribei is al een stuk beter. Nog ff een weekje wachten. Alle deense planten waren super fluffy met heel weinig vruchtjes per top zeg maar.

 

@hemprenaissance:

Ja ik had het nog nooit gezien dus ik wist niet goed wat het was maar inderdaad bloemetjes. Maar de bloemetjes kwamen pas echt toen ie helemaal was afgebloeid dus denk niet dat er veel zaad bij zit.

 

@skunkmonster:

Hahah ja ik wist 't wel maar fok 't. Ik zou niet weten hoe dat bij de verkeerde mensen terecht zou kunnen komen, dus ik ben daar niet zo para in:p Maar goed dat je het zegt en inderdaad moet ik binnekort ff een kappertje nemen haha:P

 

@AntonAusTirol:

Nee dat is de binnenkant van het blok, dus daar beneden zijn tuinen enzo. Me pa maakt zich er wel af en toe druk over of me buren 't niet zien enzo maar dr zijn maar een paar buren die 't zien en ik denk niet dat die ze gaan stelen:p Thanks! Ik ga dr zeker van genieten^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Markzz:

Oh ik dacht Sannie:p nja props aan Knutsel dan^^. Balen van je oogst man. Ze rot bij mij ook altijd als eerste van alle... Dit jaar precies op tijd. Ik denk dat ie niet aan t reveggen was want het leek echt op bloemetjes...

 

@shiningsilverhaze:

Heel erg bedankt x) Ja de Danish Gold is niet zo lekker en hele kleine topjes, maar de semi-droge Heribei is al een stuk beter. Nog ff een weekje wachten. Alle deense planten waren super fluffy met heel weinig vruchtjes per top zeg maar.

 

@hemprenaissance:

Ja ik had het nog nooit gezien dus ik wist niet goed wat het was maar inderdaad bloemetjes. Maar de bloemetjes kwamen pas echt toen ie helemaal was afgebloeid dus denk niet dat er veel zaad bij zit.

 

@skunkmonster:

Hahah ja ik wist 't wel maar fok 't. Ik zou niet weten hoe dat bij de verkeerde mensen terecht zou kunnen komen, dus ik ben daar niet zo para in:p Maar goed dat je het zegt en inderdaad moet ik binnekort ff een kappertje nemen haha:P

 

@AntonAusTirol:

Nee dat is de binnenkant van het blok, dus daar beneden zijn tuinen enzo. Me pa maakt zich er wel af en toe druk over of me buren 't niet zien enzo maar dr zijn maar een paar buren die 't zien en ik denk niet dat die ze gaan stelen:p Thanks! Ik ga dr zeker van genieten^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oogst AMS en Himalaya Gold 8 Oktober

 

Ik was vergeten een foto te maken voordat ik ze omhakte dus dan maar zo (zo droog ik ze de eerste paar dagen ivm stank):

 

AMS:

gallery_27899_14014_57139.jpg

 

 

Rechts Himalaya, links AMS

gallery_27899_14014_99591.jpg

 

Himalaya Gold:

gallery_27899_14014_57350.jpg

 

AMS:

gallery_27899_14014_13482.jpg

 

Excuses voor de slechte foto's.

 

Ze ruiken beide heerlijk maar de toppen zijn echt te klein. Ik hou de hoofdtoppen om te roken maar de rest gaat in de Ice-O-Lator^^.

 

Dat was het einde van het verslag denk ik dan. Misschien nog een rookverslagje later.

 

Tot ziens en bedankt voor het meekijken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijke oogst!!

Mijn deel van de oogst is 1 Heribei, 1 AMS en 1 Himalaya Gold en het is veel meer dan genoeg x)

Heribei alleen al: 170gram geknipt

 

Van de AMS en Himalaya heb ik de bovenste toppen eraf gehaald en de rest gaat in de ice-o-lator. Niet geknipt dus.

Maar heb nog wel wat toppen te roken:

150 gram ongeknipte toppen AMS

Ook 150 ongeknipte Himalaya Gold.

 

De Himalaya Gold is een heel licht en high soortje. AMS is wat meer stoned maar vergelijkbare sterkte.

 

 

Is dat een mooie oogst of wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...