Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
falco

Mijn NLX

Recommended Posts

:blink: Kut voor je!!!

Kun je nog proberen stekjes te maken?? ;)

neeej... duurt nog 2 weken voor dat ze beetje wortels hebben en dan nog wennen hebben ze maar 1 maandje groei ongeveer.. 1 plant weet ik cker dat ie overleeft de ander hangt helemaal maar zitten tog nog beetje wortels aan ..

 

iig bedankt voor medeleven :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gvd rob waarom snijdt je pa die dingen dan ook door>> :blink:

 

hij had ze beter ff weg kunnen zetten ! ik hoop dat je crystals het nog halen !

ze zien er zo lekker uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fucked up man.. is die nlx oogst van buiten?? zoja hoe heb je het nu ]al klaar kunnen krijgen..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
fucked up man.. is die nlx oogst van buiten?? zoja hoe heb je het nu ]al klaar kunnen krijgen..?

ja kweet het de 2 chrystals hebben t ook niet egt meer naar hun zin na al die regen.. ik zie wel wat het word ( ze hangen iig )

 

en ja nlx kijk naar plaatjes daarboven :whistling... het ligt nu te drogen heb zelf nog wat ice o lator gemaakt van bladafval zon 6 gram :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel te jong gestorven....zonder ook maar 1 levensdoel te halen.....mogen ze rusten in vrede......

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAT IS PAS BALEN :P :D :) je was zo goed bezig en dan zo een ongelukkig incident :D B) :whistling :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maja... dat gebeurt nou eenmaal dat er van die domme lui zijn die gaan inbreken zal wel een of andere heroine junk zijn geweest...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim
maja... dat gebeurt nou eenmaal dat er van die domme lui zijn die gaan inbreken zal wel een of andere heroine junk zijn geweest...

??

 

Wat bedoel je hiermee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
??

 

Wat bedoel je hiermee?

lees hoe t kwam? bij onze buren was ingebroken en de wouten waren daar aan t rond snuffelen en natuurlijk ook bij ons vragen... t rook nogal naar wiet in ons huis, dusja komt door zon triest figuur die niet op een fatsoenlijke manier geld kan verdienen :whistling

 

To kwekeling : nee als er niet was ingebroken had mn pa niks gedaan buren kunne we t goed mee vinden namelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...