Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zonde dat je de boel al omgehaald hebt. Ik had het laten staan tot meer dan de helft van het blad eraf gevallen was en de eerste rot er in zit. Beter wat minder goede vette toppen dan veel magere jongens.

Paniek is een slechte raadgever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes netjes

tuurlijk geef ik mr weed gelijk

maar denk dat sharky uiteindelijk minder had overgehouden qua grammen

dan als hij de rot iner zou laten slaan.. de plant heeft het nu al erg moeilijk zo te zien

super fit is ie niet, het is de keuze die je maakt.. 80% iets mindere wiet

of 40% iets betere buitenwiet

 

rekeninghoudende met de hoge LV buiten

de temratuur die balachelijk laag begint te worden snachts

de uren licht gaan hard achteruit (meer in het donker nat vochtich etc)

en dan niet te vergeten de licht sterkte die hard achteruit gaat

 

 

 

hoop dat je er tevreden mee bent, ziet er goed uit in iedergeval

misschien moet ik mn woorden: white widdow is geen buitenplant maar terug gaan nemen

had niet verwacht dat het er nog zo potent uit zou zien eind van de rit

op de gele bladeren na, je toppen zien er TOP uit

 

knip knip..here we go!

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het is een keuze die je moet maken. Bij mij speelt een rol mee dat ik vorig jaar te vroeg heb geoogst om dezelfde redenen, kweekmaatje durfde het ook niet meer aan.

En ik heb ook binnenkweek liggen dus een beetje weg gooien door rot vind ik niet erg.

 

Nouja als je er knetter van wordt is het goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt, voor alle belangstelling!

 

Nou... Paniek is een groot woord.

Ik doe dit al wat jaartjes, met een paar soortjes, maar die WW staat niet lekker in de regen. Ik zag dat haartjes op een kleffe wijze aan de sompige topjes gingen kleven. Heel anders dan bij pp's die er naast staan.

 

Wat het roken betreft, het hoeft van mij niet de sterkste weed te worden, bij tekorten draai ik er gewoon nog één. :P

En, inderdaad, de plant had haar sterkste tijd gehad. Ik had nog nooit zo'n grote zaadplant gehad. Ik heb duidelijk de voeding onderschat. De leverancier geeft maatstaven aan maar ik heb die omslag naar een grote buitenplant onderschat. Ik heb er dus veel van geleerd. Op veel gebieden trouwens.

 

Het was een leerzaam project, de WW in de Kliko.

Daar komen we van de week nog op terug. Even alle feiten op een rij zetten...

 

Nu gaat de aandacht even naar de PP. Maar dat is technisch gezien, off-topic.

 

 

Mr. Weed, dat trauma ken ik ook. Heb ik ook gehad in dezelfde periode. Maar deze plant trek ik niet zo makkelijk er door heen als andere planten zoals beschreven.

 

Als het nou 10 dagen blijft miezeren, had ik toch gelijk. Komt de zon door had ik ongelijk. Jij wel, haha. Bij deze hobby weten we achteraf wat wijsheid is.

 

Maar als de zon komt, heb ik nog vier planten die daar wel van profiteren, dusssss.... <_<

 

Groet,

Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe ja achteraf praten is heeeel makkelijk <_<

Maar je bent op je eigen gevoel afgegaan en dat is het beste. Beter dan al die wijsneuzen hier (incl. mijzelf :P ) Belangrijkste is dat je elke keer weer bijleert en het de volgende keer beter doet.

 

Dit jaar ben ik weer alleen gaan kweken en heb ook binnen wat neergezet, dat was mijn leergeld van vorig jaar haha.

Ook weer genoeg stof tot nadenken gekregen en volgend seizoen weer 2 binnen en 1 buiten ronde die nog beter gaan. Hoop ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals belooft een tussenstand wat gewicht betreft.

 

Vannacht heeft de fan over de toppen heen geblazen om de regen te verdampen.

Dit is succesvol gebleken. De toppen hebben een uitstekende aroma en vast uiterlijk.

 

Om 12 uur had ik twijfels of het wel goed was te oogsten, buiten was ik er overheen. De PP staat lekkerrrr te zonnen!

De toppen die nog aan de WW zitten waren nog doorweekt nat, het lijkt wel of ze het water vasthouden.

 

Goed het gewicht....

 

Het tarra gewicht van meetschalen is:

 

gallery_31486_14002_261759.jpg

 

860 gram

 

Met de weed is het:

 

gallery_31486_14002_1081721.jpg

 

1705 gram

 

Nou is dit volgens mij niet de meest preciese weegschaal, maar het geeft ons een indruk van ongeveer 845 gram. Ik zal eens vergelijken met andere schalen die zeker kloppen.

 

Meestal pak ik 20 a 25 % droog. Dan kan het alleen nog maar meevallen bij hardere toppen. Deze zijn stevig, niet keihard. dat geeft ons een resultaat van 169 tot 211 gram.

 

Niet al te veel voor zo'n monster, maar we hebben nog niet alles geoogst natuurlijk!

Wel ben ik er zeker van dat ze lekker wordt. :P

 

Ga nu druk zijn met andere dingen.

 

Suggestie aan Mr Weed, maak ook eens een verslagje! Best leuk om te doen hoor!

 

Ik hou u op de hoogte!

 

Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shark attack

Ben al 3x in gedachte begonnen met een verslag :P En de eerste 3 weken maak ik keurig fotos en daarna wordt het minder . Ook omdat ik voornamelijk buiten heb gekweekt en niet altijd een fototoestel meehad.

 

En nu kweek ik alleen nog maar voor mijzelf dus veel valt er niet te posten, ik rook een half grammetje per dag en dat is 150-200 gram op jaarbasis. Waarvan de eerste 120 gram al binnen is uit de binnenkweek en dan heb ik nog een 1m70 plant op balkon.

 

 

Heb wel toegang tot 2 andere kweek lokaties, zal eens vragen of ik daar volgend seizoen een verslag van mag maken. Daar staan momenteel 9x 2meter bomen.

Deze is van vorig jaar:

 

gallery_1370_14223_191554.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop nog een Mr. Weed verslag mee te maken!

 

Even voor de info, het wegen van de ww klopt niet, het zal iets meer zijn.

Zoals je op de tarra weging kunt zien staat er een instelling niet precies.

Dat geeft dus een verkeerd beeld, helaas kan ik dat niet overdoen, het zal later een verslag van het drooggewicht worden.

 

Nu heb ik geen batterijen om de gesnoeide ww op de foto te zetten.

Ze ziet er armoeiig uit, wel lekker aan het zonnen, dat wel.

 

Spoedig weer een update!

 

Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de liefhebers een paar foto's met de micro webcam van de, nog te drogen WW.

Het ruikt en voelt zoals het er uit ziet! :P

 

gallery_31486_14002_194246.jpg

 

gallery_31486_14002_52521.jpg

 

Deze plaatjes maak ik over 14 dagen nog een keer, en na de cure voor de laatste keer. Ter vergelijking.

 

Fijn weekend!

 

Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat het met mijn medekwekers?

 

Zijn jullie een beetje tevreden?

Ik tot nu toe wel! :P

 

De WW is duidelijk te heet gewassen en verkleurd, hoewel de toppen bij een beetje zon groeien.

Ik heb er wel wat rot uit moeten knippen, gelukkig waren de grote toppen al in de droger gegaan.

gallery_31486_14002_1211987.jpg

 

gallery_31486_14002_1052594.jpg

 

gallery_31486_14002_457495.jpg

 

En wat kan deze dame wit stralen, zeg!

 

gallery_31486_14002_354085.jpg

 

gallery_31486_14002_1100405.jpg

 

De andere dames genieten ook volop met dit weer!

 

gallery_31486_14002_13633.jpg

 

gallery_31486_14002_862139.jpg

 

Vanavond zal ik weer wat micro foto´s maken van de curende WW...

 

Laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cureplaatjes.

Eerst even wat er gebeurt is...

Ze hebben 3 dagen in droogcabine gelegen op karton. 8 uur de afzuiger aan 16 uur uit. Daarna gelijk de curepotten in, ze zitten nog steeds aan de stengels.

Ze zitten nu de zesde dag in de pot. Iedere dag een half uurtje open om te ventileren.

 

gallery_31486_14002_206572.jpg

 

gallery_31486_14002_7644.jpg

 

gallery_31486_14002_11865.jpg

 

Ik ben benieuwd wat de opbrengst is...... :P

 

 

Allen een fijne knip gewenst!

Groet Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige foto's !

 

vind die laatste foto's er wel wat grijzig uitzien xD zijn het zwart wit foto's ? , ik vind de bladeren zeer mooi dat rood en groen geel paars

veel suc6 nog dude !

 

en hoeveel grammetjes je gaat oogsten daar moet je nog even geduld voor hebben =D net zoals ik haha maar ik kan al 1 plant oogsten binnen 6 dagen :P :wub:

 

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat grijse komt denk ik door het ledje wat ingebouwd zit.

Bij deze foto is iets meer kleur te zien...

 

gallery_31486_14002_102979.jpg

 

Ik zag je planning op je verslag, met de vooruitzichten gaat jou dat lukken ook! Of, de zon blijft langer, en jouw plantje ook?

 

Laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo medegrowers, en voor de meeste... medesmokers,

 

Door omstandigheden was het forum niet bijgewerkt.

 

Ik zou de eindstand van de oogst nog laten weten, de eerste oogst was 156 gram, daarna heb ik er nog zo'n 35 gram overrijpe wiet af gehaald. Dus 191 gram, ik ben er blij mee!

 

Over een rookverslag denk ik nog ff na. (op originele wijze presenteren lijkt me wel wat)

 

Dan nu de worteltjes... zoals belooft....

 

gallery_31486_14002_464792.jpg

 

Per ongeluk met de schep de waterslang een mep gegeven.

Ik heb het idee dat het watersysteem werkt. We kunnen dat later deze week zien met andere foto's voor vergelijk.

 

gallery_31486_14002_828635.jpg

 

Helaas heb ik geen penwortel kunnen vinden... Er zat geen echt duidelijk dikkere wortel tussen.

 

gallery_31486_14002_593441.jpg

 

Ook maak ik van de week een eindoverzicht van het kweek jaar. Voor de geinteresseerden, natuurlijk.

Er zijn dingen goed gegaan maar kunnen ook veel beter, voor zover ik zelf kan reflecteren zal ik jullie mijn gedachtengang laten lezen en laten becomentariëren.

 

Fijne avond voor nu!

 

Groet Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man spot je topic nu pas weer. erg leuk resultaat. en zeker je laatste foto van je wortels liegen er niet om.

 

volgend jaar een frisian dew in proppen. schik je je de tering !!! 4,5 meter hoog en 2,5 meter breed kennen die kregen worden :)

 

peace hempy

 

ps: volgend jaar zien we je tog weer :lol: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grotere kliko, is verduisteren ook simpel. Gewoon de klep dicht doen savonds! :lol: Ik ga dit even bookmarken want wil nu zelf ook een klikokweek doen van het voorjaar. Prachtig shark!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...