Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

Marihuana versus Kanker

Recommended Posts

meestal gooien we de mannetjes weg, vraag me af of met het juicen of dat niet zonde is! Zelfs de wortel wordt geconsumeerd! Heel interessant, wel nadeel dat je steeds verse planten voor handen moet hebben, dat gaat niet werken vrees ik!

Iemand verstand van??

Polletje?? :vape:

 

bart.

 

ik vries kleinere toppen gewoon in en een vriezer, je doet er best lang mee dan en je perst nog geen halve liter en bewaar je in de koelkast.

ik mix t met zwarte bessen sap voor extra vitaminen en mineralen en de zoetere smaak.

1 shotglaasje per dag is voldoende.

 

mixen met een andere sap is aan te raden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het grappige is, dat pure olie bij mij minder psycho-actief dan verdunde.

 

 

 

Oraal gebruikt dan...

 

 

oke, ja mijn pa had nog nooit een joint of zo gerookt daardoor te heftig voor hem ( puur dan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is jouw ervaring met pure versus verdunde olie Polletje?

 

Het grappige is, dat pure olie bij mij minder psycho-actief dan verdunde.

 

 

 

Oraal gebruikt dan...

 

 

oke, ja pijn pa had nog nooit een joint of zo gerookt daardoor te heftig voor hem ( puur dan)

 

Is wel belangrijk Gobru, het spul staat als hard drugs te boek, terwijl het het meest medicinaal is.

 

IG Farben kleurt onze regenbogen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 canasmoker, zou echt eens mailen met wernard bruining! mediwiet.nl.

Heftig hoor! sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@polletje.

Ik heb een bosje verse mannenfanleafs geplukt en in de maggimix gedaan met een halve doos verse aardbeien twee theelepels rietsuiker en een glas spa lemoncactus. dat smaakt best goed moet ik zeggen, de vezels van de bladseren echter gaan niet helemaal aan gort , dus er zitten stukjes in het sap, beetje kauwen is noodzakelijk, maar ik vind het toch een goed sapje!

@ mitsz, hoi, wat denk jij ervan? heb je ook ervaring met de rawjuice??

Zijn mannenplanten wel of niet geschikt, heb wel gehoord dat juist de bladren van mannenplanten meer thc zouden bevatten dan vrouwenplanten, heb t niet over de toppen uiteraard.

 

groetjes bart, alvast bedankt! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat weet ik niet groenefingers, maar er zal vast iets over te vinden zijn.

 

Rawjuice wordt hier in de toekomst wel gedaan ja. Ik heb me er echter nog niet geheel in verdiept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rawjuice...lijkt mij ook heel interessant :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh mooi topic dit! Als mannetjes ook werken als raw juice, dan kan je mss. heel je tuin er mee vol zetten, aangezien je daar tóch niet stoned van wordt? Of mag je ook maar 5 mannetjes hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites


dank mitsz!
Vindt het ook erg interessant.
Deze dr weill, heeft veel te vertellen over canabis als medicijn! Check de vids on you tube !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ roachclip.

Zou toch niet graag mn, manntjes laten staan , in de buurt van de vrouwtjes vanwege bestuiving, maar voor een man tot bestuiven instaat is, en ze dan oogsten, en als polletje invriezen voor rawjuice, lijkt me waardevol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zag dat er al twee topics over rawjuice canabis zijn, in deze rubriek! Even voor de goede orde! :)

 

http://www.bovendien.com/gezondheid/cannab...-dit-al-36-jaar

 

mannelijke planten, de thc in de bladeren wordt algemeen verwaarloosbaar geacht, in vergelijk met de vrouwelijke plant, sommige mannelijke planten hebben echter ook zichtbare huismondjes, dat als indicator duidt op de aanwezigheid van thc, maar nergens halleluja berichten.

bovenstaand nog een link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit vandaag gelezen op website van Het Laatste Nieuws (Belgische krant)

 

HLN

 

Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo gek is het niet meer: vrij duidelijk, ze houden de mensheid aan de lijnband. Ze hebben geen enkel interes om de mensheid een beter leven te geven...zeker als hun fortuin naar beneden gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...