Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

Marihuana versus Kanker

Recommended Posts

Guest elmanito

Dankzij de beschikbare uitkomsten van een onderzoek uit 2006 waaruit blijkt dat cannabis feitelijk het aantal kankercellen reduceert kunnen medische marihuana gebruikers zich nu nog beter voelen over de brede pijnverminderende stof die in plant gevonden is.

 

De relatie tussen marihuana en kanker is altijd al ter discussie geweest, maar met het gebruik van een speciaal vervaardigde olie gemaakt van de knoppen van de Cannabis Sativa plant bevestigen wetenschappers dat de primaire psychoactieve chemische stof van de plant, tetrahydrocannabinol (THC), alle kwaadaardige kankercellengroei vernietigt bij diverse patiënten.

 

Details over de banden van marihuana en preventie van kanker zijn niet precies bekend, maar verdere, uitgebreidere testen zal onthullen wat mogelijk de oorzaak is van deze schijnbaar wonderbaarlijke genezingen.

 

Enige toelichting over de relatie marihuana en kanker

 

In 2006 werd het onderzoek uitgevoerd door een team van medische onderzoekers aan het Virginia Commonwealth University’s Pharmacology and Toxicology department on leukemia patients. De onderzoekers gaven hoofdzakelijk in grote lijnen aan dat indien dagelijks voor een langere periode van tijd ingenomen cannabisolie feitelijk de groei van kanker omkeert en mogelijk leidt tot remissie bij de patiënt, met geen toegevoegde bijwerkingen.

 

Gebruikelijk is, wanneer een leukemiepatiënt het ziekenhuis ingaat voor opname en behandeling, ze de zeer uitgebreide behandeling met chemotherapie krijgen, meestal gepaard gaande met radiologische behandeling. In plaats van een mogelijke behandeling te overwegen van marihuana tegen kanker, gebruiken artsen deze niet alleen ineffectieve maar ook gevaarlijk behandelingen. Cannabis anderzijds, zoals uit het onderzoek is gebleken, heeft nagenoeg geen bijwerkingen. Het is met name veilig en effectief wanneer het wordt toegediend in een schone en oordeelkundige medische omgeving en in de vorm van olie.

 

Andere onderzoeken zijn in de afgelopen decennia uitgevoerd en lijken veel op deze: Manuel Guzman, locatie Madrid, Spanje, ontdekte dat cannabinoïden de groei van tumoren in een verscheidenheid van proefdieren substantieel afremde. In het onderzoek ontdekte hij ook dat niet één van deze geteste dieren welke vorm van bijwerkingen dan ook ondergingen die in veel soortgelijke behandelingen met chemotherapie gezien worden.

 

In toenemende mate wordt steeds duidelijker dat je iedere narigheid die geassocieerd met traditionele kankerbehandelingen kunt vermijden en de krachtige, effectieve genezende krachten van THC kunt omarmen, en vergeet niet de positieve eigenschappen van de "andere primaire cannabinoïde, cannabidiol (CBD) van cannabis.

 

Als de resultaten geen beroep doen op je gezonde verstand, dan zullen misschien de in totaal 2.500 bestudeerde patiënten in deze 37 gecontroleerde onderzoeken de mythe ontkrachten dat cannabis alleen gebruikt kan worden als een "gevaarlijke" drug. Geen van de patiënten rapporteerde enige vorm van bijwerkingen van het gebruik van medicatie op basis van THC, wat meer bijdraagt aan de voordelen van medische marihuana en de versterking van het positieve verband tussen marihuana en kanker.

 

De echte ironie in deze situatie? De gecombineerde regeringen van de wereld zijn door de jaren de primaire autoriteiten achter meer dan 30 afgeronde onderzoeken zoals deze en hielden ze geheim voor het grote publiek. Het zou niet erg bevorderlijk voor onze regering zijn als bekend werd dat drug die als gevaarlijk is geclassificeerd in werkelijkheid mensen kan helpen.

 

Door, Patrick Gallagher.

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi elmanito, interssant stuk heb je hier weer neergezet :rofl .

 

De echte ironie in deze situatie? De gecombineerde regeringen van de wereld zijn door de jaren de primaire autoriteiten achter meer dan 30 afgeronde onderzoeken zoals deze en hielden ze geheim voor het grote publiek. Het zou niet erg bevorderlijk voor onze regering zijn als bekend werd dat drug die als gevaarlijk is geclassificeerd in werkelijkheid mensen kan helpen.

 

Vergeet ook niet, dat ze veel minder tot geen winst meer kunnen maken op kankerpatiënten als deze worden behandeld met cannabis i.p.v. al die chemische troep :) .

Het grootste gedeelte van de medische wereld is er (in mijn ogen) niet om de mensen te helpen, maar om ook zoveel mogelijk winst te maken :rofl .

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig met de vrije markt werking helemaal ja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op advies van mij heeft een goede vriend van mij, 39 jaar, opgegeven wegens darmkanker, wietolie gebruikt.

 

Hij is volledig herstellende kreeg ik zojuist te horen, het beste nieuws in tijden voor mij. Hij lag een maand of twee geleden als een skelet in bed en nu loopt hij zelfs al weer rond :lol:

 

Zijn broer die slaapziekte heeft en altijd depressief was, zweert er ook bij, is er zelfs fitter van geworden en gaat weer vrolijk door het leven.

 

Dit moest ik even kwijt.

 

Fijne dag. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is idd goed nieuws

 

Over welke slaapziekte heb je het Blowsterke?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is idd goed nieuws

 

Over welke slaapziekte heb je het Blowsterke?

Narcolepsie, helaas heeft hij dit gekregen omdat hij jarenlang in een lachgas fabriek heeft gewerkt, tevens heeft zijn dochter hier een hazenlip aan overgehouden.

Desalniettemin is hij heel blij dat zijn jongere broer weer op de been is, al zal hij voor de rest van zijn leven met een stoma moeten leven.

 

De volgende patient die ik ken, begint vandaag met een behandeling met Wietolie.

 

Hou jullie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te weten....goed bezig Blowsterke :lol:

 

Olie van sativa of indica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ blowsterkte, dit is mooi te horen. Hoelang heeft hij de olie gebruikt en op welke

manier werd het toegepast?

 

@elmanito, een interresant stukje leesvoer

 

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga het tor netwerk eens afzoekken waar anon zich me bezig houd momenteel dacht dat een aantal van hunook bezig waren geheimen omtremt canabis van overheden te ontfutselen

Share this post


Link to post
Share on other sites

toevallig maak ik ook koude persings, dus sappen, uit mijn afval/kleine toppen voor kankerpatienten....

 

als er interesse is kan ik wel laten zien hoe en wat..

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof best in de helende kracht van olie maar....

je hebt hier iemand op forum die er aan lijd en zijn beetje halve theorien

adhd add hoofdpijn enz geloof ik heilig in

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal gooien we de mannetjes weg, vraag me af of met het juicen of dat niet zonde is! Zelfs de wortel wordt geconsumeerd! Heel interessant, wel nadeel dat je steeds verse planten voor handen moet hebben, dat gaat niet werken vrees ik!

Iemand verstand van??

Polletje?? :vape:

 

bart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik geloof best in de helende kracht van olie maar....

je hebt hier iemand op forum die er aan lijd en zijn beetje halve theorien

adhd add hoofdpijn enz geloof ik heilig in

 

Het lijkt me wenselijk om geloof -in dezen- uit te sluiten en wetenschappelijk te werk te gaan.

 

Kun je stoppen met weesgegroetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou t ook werken bij de ziekte van kahler ( beenmergkanker )? Mijn pa lijdt hieraan vvor de 2e keer. 1e keer kankervrij maar helemaal kapot door chemo, dus wil ie nou geen behandeling meer. Mijn hoop ligt dus ook een beetje bij olie, maar ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de bijwerkingen van de chemo te bestrijden kan je ook verdunde olie gebruiken, is nog beter zelfs, je wil niet dat je pa roze olifanten tegen de muur ziet kruipen als hij geen cannabis ervaring heeft :vape:

 

(had mijn pa last van)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dan, ga toch eens kijken of ik dat ook niet zou kunnen maken....... Er zijn zeker geen shops die olie hebben?? En gobru, werkte het voor jouw pa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee geen shops , is makkelijk zelf te maken....voor zijn misselijk ed werkte het goed hoor...

 

hier maar er zijn nog meer topics over

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...