Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

debat op 2...

Recommended Posts

Hallo iedereen,In zo,n debat krijg je totaal de gelegenheid niet om je uit te spreken.Zeer frustrerend.

Wat ik in het begin van het debat wilde stellen ; nl.dat je praat over het invoeren van een wietpas in een besloten club,om wiet te kunnen kopen ,waarvan de verbouw verboden is .Dit noem ik complete waanzin.Je debateert over iets wat er niet mag zijn.

Iedere logica ontbreekt.M.i. is dit punt essentieel voor het debat.Niemand stelde dit ter discussie.Jammer.

Maar toch vond ik het ook wel lachen.

Blows against the empire!!

Doede.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo iedereen,In zo,n debat krijg je totaal de gelegenheid niet om je uit te spreken.Zeer frustrerend.

Wat ik in het begin van het debat wilde stellen ; nl.dat je praat over het invoeren van een wietpas in een besloten club,om wiet te kunnen kopen ,waarvan de verbouw verboden is .Dit noem ik complete waanzin.Je debateert over iets wat er niet mag zijn.

Iedere logica ontbreekt.M.i. is dit punt essentieel voor het debat.Niemand stelde dit ter discussie.Jammer.

Maar toch vond ik het ook wel lachen.

Blows against the empire!!

Doede.

 

Duidelijk..

 

Ze gaan een wetsbeleid maken op iets wat onwettelijk is, en zelf ook nog medeplichtig worden door medewerking met een coffieshop als overheid zijnde.

 

Dat kan gewoon helemaal niet.. want we hebben het over een gedoogde situatie, en een coffieshop mag officeel geen wiet verkopen.

Het wordt gedoogd.. en daar kan dus geen wettelijke eisenpakket aan vast kleven.

 

Als het een besloten club is kunnen ze beter de teelt er ook bijdoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen...

 

DE OORLOG IS BEGONNEN, WIJ LATEN ONS NIET DE GROND INSTOPPEN.

PLANT MAAR EEN ZAADJE IN DE GROND.

IK BEN AL ZOVER EN VOORBEREID ... KOMT U MAAR WEETJE..

SLUIT AAN MENSEN, FIGHT !

 

ANNUIT COEPTIS <------ Kansloos

 

BLESS JAH, IS STRONGER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste doede,

Het geeft helemaal niet , maar t was gewoon een kutprogramma!

Wat mij betreft dan , hoor!

Hoop van harte dat er, eens echte programmamakers er zich over zullen buigen, de komende tijd!

Vroeger deed Frans bromet dat soort docu,s uitstekend!

Maar we zijn pas op weg met de invoering van de pas, dus t is al erg vroeg voor een discussie over de gevolgen, terwijl die dagelijks zichtbaar worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zo is t maar net, groenefingers,

misschien moeten we het gewoon zelf gaan doen....

Ik ben bezig om te kijken of zoiets van de grond kan komen.

en 1 van de eerste genodigden is Doede.

 

Een ontmoeting van ratio en emotie omtrend een cannabis onderwerp.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook niet te doen om dit topic in een discussieprogramma van 45 minuten te maken.

Er is zoveel aan de hand en er gaat zoveel niet goed dat het niet meer dan logisch is dat niemand

helemaal heeft kunnen zeggen wat hij/zij wilde.

Jarenlang worden de shops gefrustreerd door de overheid en nooit konden zij zich goed ventileren,

maak er maar geen programma over, dan wordt ook niemand wakker als de waarheid boven tafel

komt. En de politiek kijkt niet naar de feiten zoals ze er liggen. Dat weten we allemaal al jaren en

dus is er veel te zeggen door iedereen.... het zou fijn zijn als er een keer een goed programma

kwam, met een kundige presentator dit keer graag. Een programma waarin iedereen goed kan zeggen

wat hij wil en dat ook kan onderbouwen. Nu wordt men afgekapt voor men uit kan leggen waarom men

die mening heeft. Jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje het zelfde idee als het drugsdebat in de 2e kamer.. eens in de 4 jaar een debat voeren.. een hoop over en weer schreeuwen.. een achterlijk beleid voeren.. en over 4 jaar weer verder zien? de regering faalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij was die docu met doede wel een bom die insloeg, als je een discussie wilt voeren dan heb je na het zien daarvan al toch genoeg voor een avondvullend programma; terecht ook als die docu de gouden tegel krijgt of hoe dat heet!

Het gaat ook om verhalen , meningen zijn ok , maar van verhalen valt je bek open , of val je van je stoel!

En die zijn nodig, dat bewijst elke emancipatore beweging of hoe je t noemen wilt!

De verbijstering en verontwaardiging, die terecht leeft bij iedereen die t betreft; blower of kweker, of shophouder! t grijpt allemaal wel in elkaar, ergens!

Het is de toon die de muziek maakt!. en die toon is al jaren zoek in nederland!

Het gebrek aan vertrouwen en verdraagzaamheid!

Een afrekencultuur! Bah!

En verwacht maar niet , dat iemand sorry zegt , na afloop!, als ze t toch mis hadden!!

 

Voer t gesprek eerst maar eens in eigen land, en dat geldt wat mij beterft ook voor de andere europese landen, dat is de aanbeveling die ik aan de neferlandse regering zou meegeven

, ipv je eigen burgers de stuipen op t lijf te jagen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...