Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Magnefiek

Magnefiek, Guerilla 2012 !

Recommended Posts

Na Overleg met een mod een nieuw topic ! :P

 

Mijn vorige topic ging helemaal verkeerd ik kwam gelijk met een hele horde vragen zonder eerst goed te lezen, na zelf alles in mijn topic goed door te lezen vond ik mijzelf irritant :P en mijn foto's ook op een verkeerde manier gepost.

 

Dus bij deze Mijn nieuwe topic Guerilla 2012 met Magnefiek! ;)

 

Ik ben elke dag der wel minimaal 1-2 uur op uit geweest opzoek naar een geschikte Guerilla spot met genoeg teleurstelling, maarrrrrr uiteindelijk !

 

Ik heb mijn spot gevonden voor dit jaar ! :wOOt

 

Ik moet nog een klein veldje bewerken en wat harken en dan is de voorbereiding grond done!

 

Het zijn 2 spots op 5m afstand van elkaar , midden in een soort mini doornstruik takken bos :D

 

 

 

Wat heb ik aan de grond gedaan:

 

Alle onkruid weggehaald.

 

De grond goed doorgeharkt zodat echt de laatse wortel van de struiken deruit is.

 

Potgrond van de intra tuin derover heen: Moet trouwens nog wel wat bij maar ik heb het echt zwaar met dat sjouwen meer als 40 l per keer red ik niet als ik eerlijk ben in een sporttas dan ben ik al verzekerd van enige spierpijn de volgende dag miss heeft iemand een handige tip hierover

 

En een x aantal handjes met koeiemest korrels dit ga ik tevens ook doen bij mijn 2e spot..

 

Ik zal hier vanavond met foto's komen van de 2 plekken bij elkaar en met 2 dagen ga ik beginnen om de zaden te ontkiemen.

 

Wat gaat der de grond in.

 

20x royal dane

 

20x henkes lolland

 

en 40-45 x Auto ak 47 zaadjes. :D

 

 

Het ene veldje gaan alleen maar ak af zaadjes op en het andere veldje een mix van henkes lolland en royal dane, dan heb ik nog 1 reserve spot waar ik nog een paar kuilen moet vullen (ZWARE KLEIGROND OP DE RESERVE SPOT ) ;) en daar zullen ook een x aantal hl en rd komen te staan.

 

Ga lekker achterover zitten kijk geniet en lach :bier

 

Zou sowieso de nodige tips kunnen gebruiken ik ga niet alles vragen en ik zie wel wat der binnekomt aan reacties op de foto's ;)

 

Ik zou geen flauw idee hebben wat ik kan verwachten op het end, maar 1 ding weet ik zeker ik zal zeker een hoop kennis opdoen van me groenerakkers en elke gram is der 1 ik weet ook niet of me spot ondekt word ik zou niet durven zeggen dat dat onmogelijk is der word best veel gewandeld in de omgeving als iemand het spoor bijster is miss een lekkere haze opheeft en denkt he laat ik eens 10 meter van het pad afwijken en door de prikkelbosjes gaan rollen is het afgelopen.

 

hahaha maar we zullen het meemaken :P

 

Tot vanavond !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er veel belovend uit

Ben benieuwd hoe de RD en HL het doen op de guerilla want ik wil die zelf ook guerilla gaan zetten!

ik kom zeker nog wel eventjes kijken.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze de eerste 2 fotos van mijn guerilla spot :wOOt

 

Dit veldje heb ik omgewoekerd en bemest met koeiemestkorrels der zit nu 1 zak potgrond doorheen gemeng hier komen nog 3 zakken van 20L bovenop hoop dat het voldoende zo is.

 

Dit veldje wordt trouwens mijn veldje met 40x ak47 autoflowers :D

 

 

Dit is de foto van de spot met heel klein beetje omgeving.

 

gallery_34003_13866_140334.jpg

 

 

 

 

Dit is de grond van de spot van hierboven met de korrels erop ik wil hier nog een paar zakken pot grond overheen dumpen de grond is wel lekker luchtig en alle wortels heb ik der uit getrokken :bier

 

gallery_34003_13866_488862.jpg

 

 

 

 

 

Dit zijn 2 fotos van mijn 1e spot, binnen 2 dagen komen de fotos van spot 2 zit der 5 meter naast en word ook zon veldje maar dan effe wat groter en daar komen de denen te staan, stuk of 10 dan heb ik ook nog een 3e spot met zware kleigrond ik moet nog even kijken of ik het kan opbrengen om die kuilen op te vullen met potgrond :P

 

hoop dat jullie een beetje een beeld dervan kunnen krijgen en de zaadjes gaan deze week nog ter ontkieming :D

 

Alle tips zijn van harte welkom.

 

Steek der eentje op!

En ga alles nog is rustig lezen of doe wat anders ;)

Begin weer slap te lullen ben ook behoorlijk onder de indruk van men haze pitje ;)

 

mazzel growers kom binnen 2 dagen weer met een update.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry vergat helemaal antwoord te geven :D

 

@ Monti: Bedankt man.

 

@ Koekje040: Ik ben zelf ook heel benieuwd dit word mijn eerste guerilla dus ook mijn eerste soortje gelijk die denen ;)

We zullen het meemaken leuk dat je meekijkt.

 

 

Net voor werk nog heel even langs me spot wat gedropt ;)

 

Kon net wel 1 teek vinden in me auto zit nu steeds met de kriebels als ik in men auto stap kut teken :bier

 

Foto's worden vanmiddag gemaakt voor de nieuwe update.

 

keep em green :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt je spotje zeker mooi schoongemaakt :bier Ben benieuwd.

 

Wat teken betreft. Zomers gewoon elke dag checken.. punt.. zoals je zegt, ze kunnen overal blijven hangen, en je de volgende dag (paar dagen) alsnog te grazen nemen...

 

Be carefull :D succes met dit nieuwe topic. Zal zo nu en dan even langs komen wippe

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Magnefiek, heb je vorige topic gesloten en verwezen naar dit topic, zoals overlegd ;)

 

Je hebt een paar mooie plekjes gevonden, dat het zijn vruchten af mag werpen.

 

Veel Outdoorplezier dit jaar en fijn weekend

 

:D :bier :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeee moooi veldje heb jij daaar !!!

gaan ze het zeker wel lekker op doen.

moooie soortjes ook ga je zeker volgen

veeel suc6 met je kweeek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi grondje man, dat waarderen de planten wel, succes met je avontuur :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

waneeer wil jij je planten in de volle grond gaan zetten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, en leuk verteld!

 

Dat je volgend jaar trots op je verslag van 2012 mag zijn!

 

Ik heb een aantal keren gelezen dat kippenmestkorrles beter zijn als koemest voor wiet, je kan het er nog een beetje doormixen.

 

Maar vooral succes! Ik ga je volgen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...