Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Beaker

Interview met Opstelten over de wietpas

Recommended Posts

Ik maak er verder geen woorden aan vuil :lol:

 

Zie hier het interview met Opstelten

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel strakke aktie van de mensen buiten NL om aangifte wegens discriminatie te doen !!

 

gelijk hebben ze ... anders kunnen we Europa wel in de vullisbak doen ..grenzen dicht gooien

en het ijzeren gordijn weer dicht trekken ....

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coffeeshop Easy Going in Maastricht heeft dinsdagochtend enkele buitenlanders de toegang geweigerd. De afgewezen buitenlanders gingen naar het politiebureau om aangifte te doen van discriminatie.

Ze zijn woedend over het Nederlandse wietbeleid dat ze ''discriminerend'' vinden. Toen een Belg dinsdag door coffeeshophouder Marc Josemans de toegang ontzegd werd, riep hij boos dat ''dit lijkt op toestanden van ruim 50 jaar geleden.''

 

Wat bedoelt die vent met:

Over de protesterende coffeeshophouders zegt hij: "Ik luister naar iedereen, maar ik ben het niet altijd eens met de kritiek. Het zou wijs zijn als de coffeeshophouders, die ook ondernemers zijn, inspelen op wijzigend beleid."

 

:lol: Inspelen op wijzigend beleid, wat moeten ze dan doen, een café openen? Of bedoelt hij dat als ze verder met cannabis willen gaan ze helemaal de illegaliteit in moeten? Tjongejonge, olie op het vuur gooien dat die kerel kan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een gore tyfushond die Opstelten. echt de vieste smerigste grootste hond die we in Nederland hebben rondlopen. En meneer heeft zelf nog NOOIT een jointje gerookt. WTF!!!!!

 

DUS JIJ MET JE GORE ZIEKE KOP BEPAALT VOOR HEEL BLOWEND NEDERLAND DE RICHTING TERWIJL JE NIET WEET WAT HET IS, WAT HET DOET, HOE HET SMAAKT, OF JE ER AGRESSIEF VAN WORD, OF JE ER BALDADIG VAN WORD, OF JE OVERLAST BEZORGT ALS JE EEN BLOWTJE ROOKT :lol:

 

ze moeten je executeren meneer Opstelten, gewoon je kop eraf hakken, in een vulkaan flikkeren en elke regel die jij bedacht hebt direct afschaffen.

Edited by elmanito
gelieve geen bepaalde ziektes als scheldwoord gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb je mooi verwoord amnees :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Denk om je bloeddruk Amnees :lol: , maar wat de politiek nu gedaan heeft is handel op straat opengooien.Opstelten kan wel zeggen van dat men aan de regels moet houden, maar de samenleving in het zuiden is nu van god los door die k*tpas.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou er haast een psychose van krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rustig Amnees, dat is die man niet waard.

Het is mooi weer en na de verkiezingen in September komt het wel goed.

 

Ivo weet niet goed waar die het over heeft omtrent wiet,

aangezien hij nog nooit zon''Dingetje''heeft gerookt en het nooit zou willen.

 

Video:

http://www.zie.nl/video/ingezonden/Vraagt-...an/m1fzbawfubxe

 

De drankpas die niet ingevoerd word omdat we eerst de focus op de wiet leggen:

http://www.zie.nl/video/ingezonden/Komt-er...as/m1fzbaxfkfxc

 

Het is allemaal een beetje een rare tijd die we nu mee maken maar ik zelf heb wel hoop voor na de verkiezingen.

Het komt wel goed.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees :lol: ben het helemaal met je eens

 

misselijkmakend ventje die Ivo Opstelten.

 

Kan me met alle drama hier in Maastricht niet voorstellen dat de wietpas erg lang gaat blijven, het is gewoon niet te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De drankpas die niet ingevoerd word omdat we eerst de focus op de wiet leggen:

http://www.zie.nl/video/ingezonden/Komt-er...as/m1fzbaxfkfxc

 

 

ik citeer:

 

Meneer Opstelten, komt er dan ook een drankpas?

 

Nee komt er niet. gewoon 't uhh drankmisbruik uhh bijvoorbeeld bij jongeren om dat te bestrijden is natuurlijk ook heel belangrijk, daarvoor uhh hebben collega Schippers Edith Schippers minister van volksgezondheid en ik ook uhh de drank- en horecawet bijgesteld door de 2e kamer uhh krijgen MAAR het gaat hier om het ehh de coffeeshop aanpak en dat ehh daar leggen we nu de focus op.

 

Heb ik teveel geblowd? of heeft hij teveel gedronken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen, denk aan uw bloeddruk (amnees :lol: )

 

Hoewel, ik hoor hier gewoon iemand die in een waan leeft en bullshit loopt uit te kramen.

Hij gaf zelf al aan dat een beleid dat goed werkt in stand gehouden zal worden.

Dus aan ons om het tegenovergestelde effect te voorzien, wat zowiezo gebeurt 1+1=2

Die gast is gewoon nie lekker joh, ik heb wel wat beters te doen dan mij hieraan te irriteren aan de illusies van deze man.

Maar mensen, let eens op hoe benauwd hij is na een paar woorden uitgekraamt te hebben hoor hem snakken naar lucht, ik kan me mn opa nog herinneren dus ik hoop dat dit zijn laatste adem is.

 

Jah bless, Jah protects, ..

 

MRG

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat... valt er te vieren op 5 mei :lol: ?...dag van de vrijheid????????? :D

 

 

vvd= volks partij voor vrijheid en democratie....??

pvv = partij voor de vrijheid ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

kern van de zaak; terugbrengen van coffeeshops en gedoogbeleid voeren naar de oorspronkelijke

vorm of grootte. Hmm? ik weet het niet. Hoe groot was dat dan?

Wat is er in hoeverre uit de hand gelopen? Bij mij in de buurt hebben we ook coffeeshops genoeg,

en ik heb er zelden overlast van gemerkt. Geen idee waar die Opstelter die info vandaan heeft.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik hoop het , en denk, ook wat nederweerie zegt,

dat er na september de inzet zoals nu !,van het beleid zal veranderen. Dat gaat niet zo maar vanzelf, maar valt toch te voorspellen dat de komende maanden door alle verzet, tot meer media aandacht zal leiden, en dat zal wel eens heel gunstig kunnen zijn!

 

Is dit beleid er niet gewoon te snel doorgeramd, mr opstelten, op basis van misschien toch wel erg subjectieve en twijfelachtige argumenten??

Hoezo??

Nou bijvb uw coalitiegenoot, dhr Gorus, die de 0 optie wenst voor nederland, stoppen met gedogen, wat t gaat alleen maar om criminalitiet !

... nou ja vul nog maar een paar feiten in; zoals de verdwenen rapporten van Asser!

Waarom wilt U daar geen verdere inzage in geven?? Lag dat misschien juridisch te lastig?

Daar zijn wel kamervragen over gesteld door enkele oppositieleden, en U heeft hen daarin niet bedient, nietwaar??

 

Nu is dit beleid er gewoon doorheen geglipt, omdat er zoveel andere zaken de aandacht vroegen, ivm de val van het kabinet en de brusselse quota van 3 procent. het beleid staat en de minister is demissionair! dat is dan lekker geregeld, voorlopig!! Lekker liberaal, HOOR, HOOR, HOOR, HOOR etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

compleet gestoord

nederland

 

maarja

 

gewoon zelf kweken

heb je geen wietpas nodig ook :lol:

 

alleen een stroom aansluiting

hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg; laten we het stereotype beeld wat geschets word is echt waarmaken!

waarom er nog geen gek geweest is die bepaalde namen in de anti wiet beweging heeft uitgeschakeld begrijp ik nog niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

count me in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...