Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leila

Hoe maak jij je knipschaar schoon?

Recommended Posts

meer schaartjes gebruiken! Zet ze in een glaasje olie, weekt daarmee goed los en dan kun je het er zo afvegen. Dikke brokken eerst er even afschrapen en opsparen voor het lekker bolletje knip-hash.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe precies het zelfde alleen dan met spiritus..

Alleen ik bewaar geen kniphasj of dergelijke, rook toch niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
tumbletrimmer gaat perfect schoon met terpetine en vervolgens door de vaatwasser

Dit meen je niet... in de vaatwasser??? :lol: Dan gaat het mechanisme toch roesten?

Ik huur m altijd, maar denk niet dat het me in dank wordt genomen als ik m in de vaatwasser zet.

Krijg altijd een spuitbus mee van de shop, volgens mij velgenreiniger weet niet zeker, krijg m iig superschoon.

 

Schaartje schoonmaken?... uuuhm maak m nooit schoon. Heb altijd een schaaltje olie erbij staan, en bij elke knipbeurt een nieuw schaartje

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou da's lekker zeg :D velgenreiniger in je tumbletrimmer :lol:

 

Ik gebruik olie ipv spiritus omdat

 

a ) je hele lekkere olie overhoudt op den duur :D

b ) het de schaartjes goed smeert en conserveert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krab zoals al gezegd eerst alles zoveel mogelijk proper, en dan poets ik meestal in een schaaltje met alcohol, wodka, rum, noem maar op. Daarna laat je de alcohol verdampen en wat overblijft...

Dit doe ik trouwens ook met mijn grinder, en er blijft zeker wel wat over in het schaaltje.

 

effe aansluitend een vraagje. Ik heb het ook al éénmaal met brandspiritus gedaan. Als je die volledig laat verdampen, zou dit dan slecht voor de gezondheid zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doe het maar eens met bakboter/ becel oid ,

dan haal je het er zo af, ja handen , schaar ect..., even insmeren met boter en je wast alles er zo af ,

 

Ik denk dat dit een van de beste manieren is ....

 

Greetz

 

Goed-navend :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn schaartje maak ik schoon met sla olie ........ ook mn handen! en gebruik het na t knippen onder de douche .

verwijdert niet alleen de thc maar ook de geur .

 

schaartje eerst schrapen en dan in een potje voor klein uurtje en tadaaaa..... schoon ..

 

enne .... gooi na t knippen t potje leeg .... niet bewaren voor de volgende keer .

 

GroeneGroet ,

 

UrbanGrower

 

p.s. met knippen draag je latex handschoentjes ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...