Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nesta

Juridisch team Greenhouse wint zaak tegen wietpas?

Recommended Posts

Dit las ik net op UK420, ik kan het niet vinden op de Greenhouse site maar evengoed:

 

Just saw this over on the GHS website.

¨On the 18th of April Arjan and a legal team of 4 lawyers were in court claiming the new legislation proposed by the Dutch State, that would ban tourists/foreigners from entering cannabis coffee shops, is a violation of the Dutch constitution After a couple days of waiting on a verdict, we were informed this evening (420) Friday the 20th of April 2012, that Arjan's team had a ruling made in the favor of the coffee shops. The weed pass and coffeeshops ban for foreigners will not happen in Amsterdam. We'll post a full translation of the verdict online tomorrow. Once again Arjan has fought for our right and your right to have safe access to marijuana in Amsterdam. What were they thinking?¨

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu moeten we allemaal arjan eren??

 

Kan ie nog eens hoog van de toren blazen op de hightimes cup dat hij the king of canabis is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is goed dat iemand er wat aan doet.

Maar hij handelt grotendeels in eigen belang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twinny, arjan heeft iig de kloten om het te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Twinny, arjan heeft iig de kloten om het te doen

 

precies deden dat maar meer mensen.....samen sta je sterk he

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij snapt het gobru, tuurlijk doet arjan het in eerste instantie voor zichzelf, jullie zouden toch ook als eerste voor jullie bedrijf strijden. Erg kortzichtig om te zeggen hij doet het alleen voor zichzelf, hij legt wel de weg open voor anderen om hetzelfde te doen, enige dat ze nodig hebben is een paar ballen, maar ja de meeste blowers/coffeeshophouders hebben daar wat zacht gekookte eieren zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is goed dat iemand er wat aan doet.

Maar hij handelt grotendeels in eigen belang.

 

Ik ben het helemaal met Nighthaunter eens.Als hij het voor alle blowers deed deed ie het landelijk niet in amsterdam.

 

@Donbone en Gobru

 

Kom eens keer kijken zodat je weet waar je over praat.Als je op een podium staat te roepen dat jij de enige ben die wat kan veranderen in cannabis wereld mogen ze je van mij meteen waterpas van dat podium afdragen.Vooral als je weet dat er menig organisatie bezig is.Dat hij zichzelf meer voelt dan jij,ik of elk ander normaal mens kan ik niet helpen.Zodra die verkeerd gegeten heb is ook gewoon aan de diaree hoor.

 

Dat hij volledig uit eigen belang handelt is hier weer een mooi stukje bewijs van.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zou jij dan niet uit eigen belang handelen als ze je bedrijf bedreigen met een wietpas? Ik snap dat arjan niet je grote vriend is, maar kom op man, hij legt wel de basis voor andere coffeshophouders en growshop houders en wat niet meer om ook rechtzaken aan te spannen tegen die kut pas.

 

Overigens is hij volgens mij de enige die ook daadwerkelijk iets gedaan heeft om zijn tokos te redden, ik heb van nog maar weinig andere rechtzaken tegen die pas gehoord, ja wel dat mensen graag proefprocessen willen beginnen tegen die kut pas, maar dat ze ook daadwerkelijk iets gedaan hebben, nee niet echt.

 

Die smoke out had voor een iedere coffeeshop houder de gouden mogelijk moeten zijn om te handelen, hellaas is dat niet gebeurd. Arjan heeft tenminste nog zijn stem laten horen en zo te zien dat nog goed gedaan ook. Dat ie hoog van de toren afblaast is zijn ding en daar is tie bekend mee geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan ie nog eens hoog van de toren blazen op de hightimes cup dat hij the king of canabis is.
IMO

Ik ben geen fan van Greenhouse maar ik weet wel: Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.

Als jij niet zelf roept dat je de beste bent wie gaat dat dan doen...marketing technisch zit GHS gewoon ijzersterk in elkaar.

De kenner weet gelukkig wel beter en het geld wordt verdient aan de gewone man die houdt van gekleurde zaden :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ twindaddy wie zegt dat wij nog nooit voor het podium hebben gestaan!!!!..iedereen zijn eigen mening.....maar hij is tenminste goed bezig...je moet ergens beginnen he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij legt noch basis,noch zekerheid voor andere coffeeshops.

 

Volgens mij lees je niet goed Donbone.Hij is naar de rechter gegaan voor de shops in Amsterdam.

 

Dat duurt nog tot 1jan 2013.Het zuiden is eerst aan de beurt.

 

Als je dan the king of cannabis bent,dan bescherm je hun ook zoals een koning vroeger deed.Enige wat hij van ze koningschap wil is de troon,waar al enkele jaren Derry van Barneys opzit.Ik snap best dat hi9j iets wil doen,maar ga dan naar het europees hof en ga voor het hele land,niet alleen je eigen plekje.Dat is je eigen hagje redden,en de rest laten stikken.Ook jou laat ie stikken hoor Donbone aangezien je niet in Amsterdam woon.Dus jouw stad krijgt gewoon ze pasje net als de rest van het land.

 

Heb Arjan dan toch weer goed geregeld he.

 

Chapeau

 

@ twindaddy wie zegt dat wij nog nooit voor het podium hebben gestaan!!!!..iedereen zijn eigen mening.....maar hij is tenminste goed bezig...je moet ergens beginnen he

 

Als je ergens wil beginnen dan doe je dat door de handen in 1 te sluiten en niet als rambo 1 man amry te vormen.Alleen in films kan je dan overwinnen.In de realiteit zal je het met ze allen moeten doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
In de realiteit zal je het met ze allen moeten doen.
en dat is dus precies waar het probleem ligt, niemand slaat de handen ineen. En het lijkt er op dat elke initiatief dat genomen wordt al bij voorbaat dood bloed. Tenminste, dit is de eerste keer dat ik uberhaupt hoor dat er iets gedaan is tegen die pas.

 

Roepen als maastrichtse coffeeshops dat je iets wil doen en het ook daadwerkelijk uitvoeren schijnt ver uit elkaar te liggen, anders hadden de houders uit maastricht al lang en breed een uitspraak van desnoods de hoge raad gehad.

 

Ik ben het ook niet eens met arjan, laad daar geen misverstand over bestaan, heb zijn filmpjes met een grote smile op mijn gezicht bekeken als tie weer blaat dat ie de king is. Feit blijft dat het idd marketing technisch erg sterk in elkaar zit, en dat ie iig zijn stem heeft laten horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

28 april komt er uitspraak toch van 19 coffeeshops die zaak aangespannen hebben ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 april komt er uitspraak toch van 19 coffeeshops die zaak aangespannen hebben ?

 

Precies..... :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

die boys van greenhouse flikken het toch allemaal maar.

strainhunters is echt hilarisch had een jiskefetsketch kunnen zijn .

en altijd met zn bek in de media .

hij steekt zeker ook boven het maaiveld uit maar moet zn kop er hier dan af ?

iedere breeder zaadhandelaar schreeuwt dat ie de beste genetica heeft dat is de biznizz .

hulde en respect voor arjan roskam en greenhouse ze hebben goeie en bovendien betaalbare zaden .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar kon als 20ste coffeeshop greenhouse niet bij??

 

Dit is precies wat ik bedoelde.Eigen belang.Maargoed,marketing technisch pakt ie het idd slim aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, dan naam valt vaak nu....mooi gratis reclame :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@macarror

ze zijn wel goed maar niet stabiel, dus naar mijn mening is het leuk voor in de tuin maar daarna houdt het op (mijn ervaring)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil wel eerst even de uitspraak lezen, want ik snap het niet.

Artikel 120 van de Grondwet zegt het volgende: De rechter treedt niet in de beoordeling van de grondwettigheid van wetten en verdragen

 

Dus de uitspraak zou op iest anders betrekking moeten hebben dan de hele "wietpaswet". Misschien gaat het om een toets aan een gemeentelijke regel of bevoegdheid.

 

Maar ik ben nog steeds niet te oud om te leren, dus wie een link vindt naar de originele uitspraak, graag hier neer planten. Wellicht hebben die 4 advocaten een omweggetje gevonden, en misschien is dat ook weer te gebruiken door anderen in andere plaatsen van het land.

 

groeitjes,

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas maar op Arjen, afgunst gaat nooit met vakantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu hebben ze dit alvast voor elkaar

 

als ze dit in amsterdam voor elkaar krijgen kunnen advocaten hierop dan juist geen beroep doen ?

misschien was alles in 1 keer niet gelukt en is het juridisch gezien wel een goede stap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zie ik het ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig hoe de rest van Nederland hier dan niks over weet.

Ben nog steeds aan het spitten naar de eigenlijke uitspraak maar kan niets vinden.

GHS 'under maintenance'

Klinkt als lulverhaal.

Maar laat gerust zien dat ik het fout heb.

 

Zie ook nergens genoemd dat de zaak gewonnen zou zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Uitspraak van de rechter is de 27ste, dus wat Arjan & co nu verkondigen is gelul.

 

Namaste :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...