Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
OuweStijl

Weet niet welke voeding!

Recommended Posts

Dag mensen,

 

zoals ik de voorstelsectie van het forum even snel uitgelegd ben ik na een tussenstop van 2½ jaar weer eens aan het bouwen.

Heb wel geruime tijd ervaring op zowel steenwol als op aarde. Het aarde verhaal laten we even links liggen, ik ben nu bezig een hokje te bouwen op steenwol.

Betreft een hokje van 4x 600w, 22 libra bakken (matten liggen om en om 4-5-4-5), vat van 250ltr (eigenlijk te groot, maargoed,.. had deze nog staan), 2500m³ uit, 1500m³ in + airsock aangesloten op een 16amp controler.

 

Zoals ik al zei heb ik wel redelijk ervaring. Om even terug te komen op het verleden, verschillende rondjes op aarde gedraaid met Canna en Plagron, nog meer rondjes hydro op Exelent en Canna. Aarde ligt mij niet (anderzijds heb ik er wel ooit mijn beste rondjes op gedraaid, maar dat ter zijde), ik hou van schoon werken en het kweken op slabs is gewoon helemaal mijn ding.

 

Voordat ik 2½ jaar geleden stopte, draaide ik dus mijn hydro rondjes op Exelent en Canna

Als ik nu terug denk aan de rondjes is Exelent toch niet wat ik wil, en ik wil me nieuwe hokje een nieuwe lijn gaan proberen.

Vraag is alleen welke.

 

Op aarde heb ik mijn beste rondje ooit gedraaid op de Plagron. Toen was er naar mijn weten nog helemaal geen hydro-lijn van hun.

Is dit een nieuwe lijn inderdaad en is hier al wat meer over bekend, zijn er al aantoonbaar goede resultaten mee behaald?

 

Ook viel mijn oog (ok, ik heb er inmiddels ook e.e.a. over gehoord), op Advenced Nutrients.

Ik heb even hun schema bekeken, maar dan blijf ik toch met een paar vragen zitten (t.o.v. het schema van Plagron)

- Aangezien ik het plantje inmiddels wel ken zou ik het wel aandurven om bij AN voor Grand Master Grow level te gaan. Maar begijp ik het schema dan goed, dat ik naast de pH-EC Perfect Grow-Micro-Bloom, alleen maar de Bud Ignitor, Rhino Skin en de Bud Factor X hoef aan te schaffen. Of moet ik ook de producten uit de "lagere" levels erbij aanschaffen? (lijk mij sterk want dan zou je op 11 toevoegingen uitkomen in de eerste bloeiweken, en zou AN een hele dure voedingslijn zijn)

http://www.an-europe.com/nl/BYFS_Dutch_A4_web.pdf

- Het merk beweert Ph stabiel te zijn en men de Ph niet hoeft te corrigeren, maar als ik naar het schema Grand Master Grow kijk blijft de hoeveelheid die je meegeeft gelijk de gehele bloeiperiode. Wat AN dus met dit schema zegt is dat de pH en EC de gehele periode, op de 2e bloeiweek na, gelijk zou blijven? :wave: (wat mij dus zeer onwaarschijlijk lijkt)

- Zijn er aantoonbaar goede resultaten bekend met AN op Hydro.

 

Zoals jullie wellicht merken aan het aantal vragen neig ik toch wel naar AN, dit mede doordat ik er verhalen over heb gehoord.

Ik hoop dat ik hier wat feedback vandaan kan halen.

Alvast bedankt voor de moeite...

Share this post


Link to post
Share on other sites

An is zeker wel duur maar je gebruikt er minder van want het is geconcentreerd.

Ik zou beginnen met het starterpakket.

Ze doen veel onderzoek en gebruiken alleen het beste voor in hun voeding.

Ik zou even contact opnemen met twindaddy op het forum dat is de vertegenwoordiger van an in nederland en super aardig en behulpzaam.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet dat mensen beweren dat we duur zijn.Leg de fles Sensi maar naast een ander merk.Houd er even rekening mee dat je bij ons max 2ml toevoegd en geen 4 zoals op de fles.Die 4ml ga je nooit redden.Met 2ml voeg je al voldoende toe.Ga dan maar eens rekenen wat je voor ons kwijt ben aan je basisvoeding en wat je bij ander merk kwijt ben.En er zullen vast goedkopere zijn,dat ontken ik niet.Het verschil moet ergens zitten he :wave:

 

De boosters vind ik kwa prijs ook hard meevallen.De meeste gebruik je maar tijdelijk dus dan is het vaak raadzaam om een kleinere fles te nemen.Zo bespaar je weer kosten.

 

Ph perfect garanderen wij op osmose water.Uit de ervaringen die er ondertussen zijn met kwekers uit het hele land kan ik constateren dat het weinig problemen op levert in nederland als je je water niet meer corrigeert.De voeding is gewoon volledig opneembaar voor de plant.Er zijn wel wat plekken waar ik me twijfels heb,maar als ik dan de wietjes rook die er gekweekt worden met onze voeding zonder te meten zeg ik,het gaat gewoon goed.Een ph meter als controlemiddel aanschaffen kan uiteraard geen kwaad.Als beginnende kweker mag een redelijke Ph meter eigenlijk niet ontbreken.Puur uit controle,maar zonder kan je helemaal niks checken.

 

Het idee van de pakketten is dat je er mee gaat leren kweken.ik zelf vind dat hobbiest beter basic had kunnen heten,dat had veel onduidelijkheid weggenomen.Dat is ook het pakket wat ik iedereen aanraad om mee te beginnen.Hierin zit je wortelstimulator(Voodoo Juice),je bloeistimulator(Big Bud),de booster(Overdrive)en een vitaminesupplement/bladspray(B52).Bij dat pakketje kies je je basisvoeding,Sensi,Connoisseur of grow-Micro-Bloom.Dat zijn de Ph-perfect basisvoedingen.Daarnaast hebben we nog basisvoeding waarbij jijzelf de Ph moet corrigeren indien nodig en dat is Jungle Juice.Deze is momenteel in een 3-component te verkrijgen en er word hard gewerkt aan een 2component groei en 2component bloei.Je kan dus alle kanten op kwa basis voeding samen met heb hobbiest pakket.

 

Voorbeelden zijn er genoeg van AN met hydro.kijk eens door de filmpjes van Urbangrower op youtube.Hij bezoekt de meest bizarre ruimtes en vast wel een hydro ruimte.Ook staat er een verslag op van Tim met slabs.Die heeft ongeveer gebruikt wat ik net adviseerde,samen met Liquid Piranha en Liquid Tarantula.

 

Mocht je vragen hebben kan je me altijd een pm sturen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey twindaddy, bedankt voor je snelle reactie :tu

 

Wat meer geld uitgeven aan een voeding vind ik ook helemaal niet erg hoor, laat dat duidelijk zijn, echter moet het zichzelf dan wel terug betalen natuurlijk :o

Klopt het dus wel dat hoe hoger jij in je level zit bij AN, des te meer producten je gaat toevoegen (dan zou je dus op Grand Master op 11 toevoegingen uitkomen in de eerste bloeiweken).

 

Als ik op Hobbyist een calculatie op jullie site er op los laat kom ik op de volgende kosten (prijzen willekeurig van internet afgetrokken);

Connoisseur A/B (ph Perfect) 6000mL (=4 liter + 2 ltr) --> €340

VooDoo Juice - 1000 mL -->€65

Big Bud - - 1500 mL --> €47

B-52 - 2000 mL --> €61

Overdrive - 1000 mL --> €20

 

Het is inderdaad iets duurder dan de gemiddelde lijn, het zij zo toch.

Deze calculatie heb ik zoals gezegd van de site van AN, echter krijg ik net ook een berichtje van Nighthaunter dat het water van amerikanen een andere hardheid heeft. Wat voor een effect heeft dat voor mij op bovenstaande berekening (aantal mL)

Hoe weet ik dat welke hoeveelheid ik moet toevoegen? Gewoon n.a.v. mijn EC? Houdt het in dat AN hier eerder de gewenste EC bereikt dan in Amerika?

 

En dan had ik nog 1 klein vraagje.

Iemand die ik ken had het over een poeder van AN die echt voor reuzachtige toppen zorgde.

Diegene hoeft alleen niet te weten dat ik ook weer aan het knutselen ben, dus ga ik er hem niet naar vragen, maar welk poeder bedoeld hij.

 

Ik heb nog wel een paar vraagjes omtrent deze lijn, alleen heb ik de pech nu ff dat het vrouwtje naar de Ikea wil (arme ik :wave: ), dus kom ik er later ff op terug

Alvast bedankt wederom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraagje tussendoor de hoeveelheid voeding blijft gelijk, en is afgestemd op osmose water, maar de ph waarde uit de kraan is nogal ongelijk over Nederland.

Wat is dan de ph waarde als je bijv, 8.5 uit de kraan krijgt en je voegt AN toe?

En sommige stukken van Nederland zit je op 7 hoe krijg je daar n mooi gemiddelde van? 1.5 punt verschil is vrij veel zeker op hydro.

 

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey osmose .

 

mag ik je even dit filmpje laten zien :

 

Advanced nutrients ph perfect

 

hier zie je 3 verschillende ph waardes van water die op het einde allemaal het zelfde gekregen te hebben , gelijk staan.

wel een wijs filmke :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken het filmpje ja, enige tijd geleden al eens gezien. Its fucking impressive isn't it :wave: '

Hoop eerlijk gezegd dat twindaddy er nog ff kan reageren.

Moet voor dinsdag me keuze gemaakt hebben.

 

Ligt het nou aan mij of is van de basis voeding de Grow Micro Bloom lijn niet te krijgen in NL?

De Sensi A/B en de Connoiseur is wel te krijgen... de GMB kan ik online nergens vinden, laat staan dat ik m in een shop ga vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grow Micro Bloom is gewoon te krijgen.Even er naar vragen bij de growshop zou voldoende moeten wezen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

twin, het is dus niet aan te raden om met Connoisseur af te zuren? kan het kwaad als je het wel doet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal ff in me ouwe shoppie vragen of ze de GMB kunnen bestellen voor me dan...

Zou jij nog ff antwoord willen geven op onderstaande Twindaddy?

 

Hey twindaddy, bedankt voor je snelle reactie :tu

 

Wat meer geld uitgeven aan een voeding vind ik ook helemaal niet erg hoor, laat dat duidelijk zijn, echter moet het zichzelf dan wel terug betalen natuurlijk :o

Klopt het dus wel dat hoe hoger jij in je level zit bij AN, des te meer producten je gaat toevoegen (dan zou je dus op Grand Master op 11 toevoegingen uitkomen in de eerste bloeiweken).

 

Als ik op Hobbyist een calculatie op jullie site er op los laat kom ik op de volgende kosten (prijzen willekeurig van internet afgetrokken);

Connoisseur A/B (ph Perfect) 6000mL (=4 liter + 2 ltr) --> €340

VooDoo Juice - 1000 mL -->€65

Big Bud - - 1500 mL --> €47

B-52 - 2000 mL --> €61

Overdrive - 1000 mL --> €20

 

Het is inderdaad iets duurder dan de gemiddelde lijn, het zij zo toch.

Deze calculatie heb ik zoals gezegd van de site van AN, echter krijg ik net ook een berichtje van Nighthaunter dat het water van amerikanen een andere hardheid heeft. Wat voor een effect heeft dat voor mij op bovenstaande berekening (aantal mL)

Hoe weet ik dat welke hoeveelheid ik moet toevoegen? Gewoon n.a.v. mijn EC? Houdt het in dat AN hier eerder de gewenste EC bereikt dan in Amerika?

 

En dan had ik nog 1 klein vraagje.

Iemand die ik ken had het over een poeder van AN die echt voor reuzachtige toppen zorgde.

Diegene hoeft alleen niet te weten dat ik ook weer aan het knutselen ben, dus ga ik er hem niet naar vragen, maar welk poeder bedoeld hij.

 

Ik heb nog wel een paar vraagjes omtrent deze lijn, alleen heb ik de pech nu ff dat het vrouwtje naar de Ikea wil (arme ik :wave: ), dus kom ik er later ff op terug

Alvast bedankt wederom!

 

@ DonBone;

ik zou ondanks AN beweert dat zij pH-corigerend is, toch altijd de pH wel blijven meten, en zo nodig wel iets bijsturen.

Maar als het dus goed is zal je vat nooit veel mogen af wijken. Als dat wel zo is zal ik iig eerst even kijken of je meet apparatuur wel goed ge-eikt is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al de tijd dat ik met Connoisseur heb gewerkt heb ik geen druppel ph- of ph+ gebruikt.Ook Torsti gebruikt geen ph correctiemiddelen.Door de chelaten is het opneembaar op een zeer ruime ph range.

 

Het klopt dat als je grand Master wil draaien dat je alle 4 de pakketten aanschaft.Daarom dat ik je ook aanraad om eerst met hobbiest te beginnen.Dat is gewoon de basis.Daarna kan je gaan uitbreiden zover als je wil.

 

De ec kan je gewoon meten hoor.Begin met laag en bouw op naar 2ml/liter ongeveer.je zal zien dat de ec dan hoog genoeg is voor onze manier van kweken.Op aarde is het zelfs aan te raden een keer schoon water tussen door te geven.

 

Het poeder wat hij bedoelt is denk ik Bud Blaster.Dat heeft een bizar hoog pk gehalte en maakt de toppen keihard.ikzelf raad overdrive aan omdat ik niet van hoge pk gehaltes houd.Dat is vaak waar je van gaat hoesten,daarnaast is het moeilijk weg te krijgen als je niet spoelt.In grote hokken is het een ander verhaal.Daar gaat het meer om gewicht en is er een drain of er word elke ronde nieuwe aarde genomen.Dan kan het erg goed werken als vervanger van hun booster op dat moment.

 

Succes.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouwestijl op je vraag is niet echt een antwoord ik weet wat je bedoeld zoek het maar op er zijn maar een paar poeders en het heet carboload maar staat nu in flesvorm op hun site.

Maar het zorgt echt niet voor reusachtige toppen dat moet je zelf doen ;0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je voor je uitleg.

Ik zeg eerlijk,... ik rook (pak em beet) 2K niet weg in 10wkn :wave:

Het is mij dus ook te doen om de harde toppen.

Voor het beetje wat ik wel zelf weg rook en ik moet er wat van hoesten, so be it.

Hoe harder ik hoest des te meer stoned ik meestal wordt :o

 

Vanaf welke week geef je Bud Blaster (of Carbload zoals Nighthaunter zegt) mee dan? Ik zie hem niet terug in jullie schema namelijk.

Vervang je hem voor Overdrive, gift naar rato de gebruiksaanwijzing? (of hier ook weer rekening houdend met de hardheid van ons water?)

 

Ik ga jullie lijn opzeker gebruiken, maar denk dat ik voor nu me eerste rondje even voor de Plagron kies.

Reden is niet het kostenplaatje van jullie lijn, zoals ik al zei boeit me dat niet.

Het ligt er meer aan dat ik nog maar tot woensdag heb, en ik denk dat het mij niet gaat lukken een mooi AN voedings schema op papier te zetten en dit voor woensdag in huis te hebben. Ik ben er namelijk ook achter dat jullie lijn niet in alle shops te krijgen is (zeker niet in mijn regio > 030), en ik echt naar een shop op zoek moet die dit verkoopt.

(de winkelzoeker op de site van AN is namelijk niet up 2 date ben ik achter gekomen :tu)

 

Tenzij jij nog een tip voor mij hebt, ik zat als lijn zelf te denken aan Hobbyist level, en dan aanvullend met de Bud Blaster.

 

(p.s. wat is het verschil tussen Connoiseur en Grow-Micro-Bloom, of is het vrijwel gelijk? Ik las namelijk op de Amerikaanse site dat de GMB naar eigen wens is aan te passen --> 1:1:1 of 3:2:1 bijv.. )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar het zorgt echt niet voor reusachtige toppen dat moeten de planten doen

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tu Vanzelfsprekend!!

 

Ok, ik zal hem letterlijk quoten

"ik heb dat spul gebruikt. Ik heb nog nooit eerder zulke grote toppen gezien. Echt top spul"...

 

Dus dat neem ik maar voor lief aan :wave:

 

(is een aardig doorgewinterde grower, vandaar...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap niet dat mensen beweren dat we duur zijn.Leg de fles Sensi maar naast een ander merk.Houd er even rekening mee dat je bij ons max 2ml toevoegd en geen 4 zoals op de fles.Die 4ml ga je nooit redden.Met 2ml voeg je al voldoende toe.Ga dan maar eens rekenen wat je voor ons kwijt ben aan je basisvoeding en wat je bij ander merk kwijt ben.En er zullen vast goedkopere zijn,dat ontken ik niet.Het verschil moet ergens zitten he :wave:

 

De boosters vind ik kwa prijs ook hard meevallen.De meeste gebruik je maar tijdelijk dus dan is het vaak raadzaam om een kleinere fles te nemen.Zo bespaar je weer kosten.

 

Ph perfect garanderen wij op osmose water.Uit de ervaringen die er ondertussen zijn met kwekers uit het hele land kan ik constateren dat het weinig problemen op levert in nederland als je je water niet meer corrigeert.De voeding is gewoon volledig opneembaar voor de plant.Er zijn wel wat plekken waar ik me twijfels heb,maar als ik dan de wietjes rook die er gekweekt worden met onze voeding zonder te meten zeg ik,het gaat gewoon goed.Een ph meter als controlemiddel aanschaffen kan uiteraard geen kwaad.Als beginnende kweker mag een redelijke Ph meter eigenlijk niet ontbreken.Puur uit controle,maar zonder kan je helemaal niks checken.

 

Het idee van de pakketten is dat je er mee gaat leren kweken.ik zelf vind dat hobbiest beter basic had kunnen heten,dat had veel onduidelijkheid weggenomen.Dat is ook het pakket wat ik iedereen aanraad om mee te beginnen.Hierin zit je wortelstimulator(Voodoo Juice),je bloeistimulator(Big Bud),de booster(Overdrive)en een vitaminesupplement/bladspray(B52).Bij dat pakketje kies je je basisvoeding,Sensi,Connoisseur of grow-Micro-Bloom.Dat zijn de Ph-perfect basisvoedingen.Daarnaast hebben we nog basisvoeding waarbij jijzelf de Ph moet corrigeren indien nodig en dat is Jungle Juice.Deze is momenteel in een 3-component te verkrijgen en er word hard gewerkt aan een 2component groei en 2component bloei.Je kan dus alle kanten op kwa basis voeding samen met heb hobbiest pakket.

 

Voorbeelden zijn er genoeg van AN met hydro.kijk eens door de filmpjes van Urbangrower op youtube.Hij bezoekt de meest bizarre ruimtes en vast wel een hydro ruimte.Ook staat er een verslag op van Tim met slabs.Die heeft ongeveer gebruikt wat ik net adviseerde,samen met Liquid Piranha en Liquid Tarantula.

 

Mocht je vragen hebben kan je me altijd een pm sturen.

 

Grtz twin

 

Beste Twin,

 

Zie dat jij iets met AN hebt. Wat mij opvalt bij AN is dat de voeding nog steeds gemaakt wordt van oplosmeststoffen. Niet een beetje ouderwets? Zoals bekend zitten er in oplosmeststoffen veel meer verontreinigingen dan in vloeibare meststoffen, de componenten die dus vloeibaar gemaakt worden! Dus mijn vraag, waarom niet van vloeibare componenten gemaakt? Is iets duurder, maar een zuiverder grondstof kun je niet hebben.

 

gr, Noharm

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk is op ferro.nu .

deze voeding kan je op je leiding water laten afstemmen.(voor de meeste steden hebben ze al afgestemde voeding zonder dat je watermonster hoeft in te leveren)

Is in mijn ogen een voordeel omdat je voeding meer op maat is bliiven er minder onopgenomen voedingsstoffen in medium achter.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is voor mij deze ronde Plagron geworden. Zoals ik al zei is er in mijn regio moeilijk (tot niet) aan AN te komen.

Ik denk trouwens ook dat ik 1 van de eerste (of weinige...) ben die plagron gebruikt op hydro. Want het kostte me namelijk ook moeite om aan Hydro A en B van Plagron te komen (moesten ze apart bestellen, ben er 4 shops voor afgeweest, shopje in H'sum heeft het voor me besteld)

 

Plagron heeft hun hele lijn vernieuwd. Met name ook de samenstelling van hun hydro lijn.

Waar je (volgens het oude hydro schema van Plagron) eerst 1 deel A en 2 delen B gebruikte, is dit nu gewoon 1 op 1 geworden.

 

Ik ken de producten van Plagron, werkte er op aarde altijd mee.

Op hydro dus nog nooit mee gewerkt, dus heb me lijn nu gewoon heel basic gehouden. Alleen roots, A&B, Enzymen, en vanaf de 5e week Green Sensation.

Ik moet zeggen dat ik bij de eerste keer van het vat aanmaken me EC en me pH mooi stabiel bleef.

Bij bijv. de Exelent had ik altijd dat mijn EC schommelde als een malle. Als ik eerst me voedig had toegevoegd, en vervolgens ging afzuren schoot me EC ook weer omhoog.

Bij PLagron is dat niet zo. EC netjes naar 1,2 gebracht,... vervolgens afgezuurd naar 5,5... en de EC bleef netjes op 1,2 :lol:

 

Geef de eerste 4 weken als het licht aangaat wel bladvoeding van HyPro mee.

Wou eerst Phyt Amin mee geven, maar die jongen van de GS in H'sum vond die niet goed genoeg, en heb 500mL bladvoedig van HyPro (cadeau) gehad van hem.

("omdat je een nieuwe klant ben krijg je deze van mij.....":D) Goed bezig!!

 

Heb het gelijk ook gehad met hem over AN. Die kon hij ook leveren. Alleen wou hij even met me zitten om een goed schema'tje te maken.

Al wordt dit een toprondje, ga ik me volgende ronde zowiezo op de AN, ik wil vergelijkings materiaal hebben.

 

Iedereen bedankt voor de info in dit topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kan ze beter niet natsproeien als het licht aangaat dan krijg je verbrande bladeren.

je kan het beter doen voodat het licht uitgaat. dan verdampt het minder snel zodat de bladeren meer de kans hebben om het op te nemen en je hebt geen verbrande bladeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ouwe Stijl,

wees voorzichtig met Green Sensation.

Bij mij heeft dat spul regelmatig de blumaten dicht laten slibben.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was dat niet de oude Green Sensation ?

Die was namelijk dikker dan de huidige G.S.

 

Grtz.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt WAS echt dikke drap, nu wat vloeibaarder, maar het blijft een hoop geld voor wat booster.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Ouwe Stijl,

wees voorzichtig met Green Sensation.

Bij mij heeft dat spul regelmatig de blumaten dicht laten slibben.

 

Groetjes

Torsten

Is dat met de nieuwe Green Sensation of de oude? De nieuwe is idd wat dunner zoals No-Zem al aangeeft.

Daarbij verdun ik hem altijd eerst voordat hij het vat in gaat

Eerst 250mL in een cola fles, lauw water erbij, schudden.. en als ie goed opgelost is mijn vat in.

Vervolgens me basis voedig, en dan laat ik me pomp me vat een minuut of 5 á 10 mengen.

Misschien wel handig om drip cleaner toe te voegen om kalk aanzetting in me systeem te voorkomen tegen die tijd.

 

klopt WAS echt dikke drap, nu wat vloeibaarder, maar het blijft een hoop geld voor wat booster.

Tja, wat is duur in vergelijking tot wat je er voor terug krijgt.

De topbooster van Exelent (Explosief) is ook €100 per liter, de topboester van Aptus idem.

Zo zijn er mog legio merken waarbij hij tussen de €70 en €100 zit

Denk dat als je een knal-pakket van AN er tegenaan gooit je er ook niet ve van af zult zitten.

Alleen pk 13-14 is niet meer van deze tijd naar mijn mening, ik heb wel vertrouwen dat een top booster net dat ene beetje extra geeft (zeker Green Sensation overigiens)

25 gram extra op t end en je hebt t eruit :lol:

Jij bouwt toch ook een Opticlimate in op een hokje van "maar" 6 lampjes,... kan dat boostertje er ook wel bij Amnees :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

GROOT nadeel van (alle) boosters,het verknOkt je medium!(disbalans bij hergebruik)

 

Heb greenhuppeldepup ook gebruikt in een lang onwetend verleden.

MAARRr>iktrapdernietmeerin! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alleen pk 13-14 is niet meer van deze tijd naar mijn mening.

 

Ik vind topbooster niet van deze tijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...