Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

g.w

20/4 wat een godvergeten klote dag van de medicinale gebruiker is dit

Recommended Posts

@ Blowsterke, ik geef je helemaal gelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben je niet verzekerd voor rechtshulp.....

Daar kan je tegenswoordig niet meer zonder.

 

Je hebt altijd recht op een advocaat, je hebt ook advocaten van onvermogen.

Ga even naar een rechtswinkel bij jou in de buurt vandaag en doe daar de nodige info op, als je de mogelijkheid hebt.

 

Ik wordt hier zo boos om, waarom gaan ze geen moordenaars en andere echte criminelen pakken :wave:

 

Allemaal om een plant :tu

precies

weet niet of iemand gisteren peter r heeft gezien.

Maar toen dacht ik meteen aan dit topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowster ke

ik weet niet zeker, waarschijnlijk wel, inboedel/opstal en wa. maar zal ik na moeten kijken

 

@piere welke zender was dat kan het vanavon miss terug zien op uitzending gemist.

 

en idd wat blow zecht laat ze lekker me 2jaar terug gestolen scooter gaan zoeken ipv van kleine mediche gebruikers/growers te ruineeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

peter r is altijd op sbs6

ging over huur moord .

daders zijn bekend maar `ze kunnen nog niet verder ivm ondercapaciteit` :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah, klote is het inderdaad. En inderdaad laat de kat naar jou komen. En over je scooter, die krijg je niet meer terug, al zouden ze er de hele dag naar zoeken. Ze kopen legaal frame met kenteken dus, zetten alles van jou scooter over, spuiten je kappen en klaar, ze hebben nieuwe scooter voor 80-100 eu (kosten van frame vaak).

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 van de punten waarom Wiet legaal moet worden.

Het neemt een hoop manuren in beslag, op het buro volgt er nog computerwerk etc.

En nu komen ze politie tekort en leggen er zoveel zaken op de plank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

scooter was sarcastich vinden ze niet terug week ik ook wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bureau rechtshulp kan je zo binnenlopen voor advies en kost je niets. Als je weinig verdient, kan je ook rechtshulp krijgen. Dan betaal je een maximum aan eigen bijdrage, afhankelijk van je inkomen, bij een rechtszaak/advocaat.

 

Ik hoop echt dat je je kat nog terugvindt. Ik weet hoe het is om een huisdier te verliezen. Zelfs al is het op een natuurlijke wijze.

Sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom bel je de dierenambulance of w/e niet gelijk als je de kat ziet?

 

als mijn hond weg zou lopen zou ik niet slapen tot hij weer binnen zit, laat staan em uit het oog verliezen als ik em zie. maargoed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

da´s weer lekker opbouwend jeice

soms denk je iets

en zeg je het niet?

 

terecht wijzen

al of niet terecht

is soms onterecht.

 

 

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel.....

 

 

Die kat moet je idd naar jou toe laten komen....

Als ze honger hebben komen ze zowiezo terug maar ze is gewoon geschrokken van al die enge mannen met petten op.

Hou haar gewoon in de gaten en zet een bakje met eten voor de deur en laat haar naar je toe komen. Ik heb hier ook 5 katten en die zijn ook allemaal wel een keer ontsnapt maar na een kleine week staan ze met hangende pootjes weer voor de deur.... :wave:

 

Miischien moet je snacht's/s'avonds eens goed luisteren want dan kan het zijn dat ze aan het miauwen is om zo jou aandacht te trekken..

In de avond/nacht is het altijd rustig en dan laaten ze zich wat sneller zien. Probeer dan maar even voor de deur een bakje met brokkies neer te zetten.... Heb geduld kerel .... komt goed!

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jeice Misschien kun je iets minder aanvallend praten ?

Als je even terug leest is het een kwestie van vertrouwen dat die kat terugkomt en de ambulance maakt het nog een groter circus.

Dieren ambulance kost ook geld dacht ik.

Wie zou er nu beter in zijn om zn dier te vangen hij of hun ?

Ik denk ook dat katten gewoon doen wat ze willen dus word lastig.

De tip van het eten werkt hopelijk :wave:

 

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook nog je kat kwijt, dat is helemaal erg.

En dat om 8 plantjes......zoveel ellende.

Het ziet er sterk naar uit dat ze liever kleine kwekers pakken om tot cijfers te komen.

Immers zijn kleine kwekers makkelijker te pakken dan de proffesionele grootkwekers.

^^

helemaal mee eens!

 

scherp dude,,,,,,i also suffered this year :wave:

Sterkte topic starter en de rest van ons :tu

 

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom bel je de dierenambulance of w/e niet gelijk als je de kat ziet?

 

als mijn hond weg zou lopen zou ik niet slapen tot hij weer binnen zit, laat staan em uit het oog verliezen als ik em zie. maargoed..

weet jij je kat/hond maar in de gaten te houden. alstie op 20 meter afstand begint te rennen en een steeje van 100 meter induikt met god weet wat voor snelheid.

puntje bij paaltje of indit geval steegje toen ik de20 meter had afgelecht was de kat alniet meer in het steegje....

 

staat bakje met eten in het portiek boven en met op 1na alle buren van het portiek zouden er op lette dat ze beneden de steen bij de duer laten liggen en weghalen als ze dr in hetportiek zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hupla dat wist ik niet daar had useless het dus over.

Klotezooi dit is slecht voor iedereen.

Jij ook sterkte toegewenst dan.

 

Btw hupla je hebt 2x pm van me al is je box vol ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
IndividualisticFuckAuthority-Sign.jpg

 

Zo beloof ik trouw :o

 

Wordt zo ontiegelijk kwaad van dat hypocriete Land Holland,

Sterkte met deze regelrechte nachtmerrie.

 

En vind het enorm erg van je Kat die weg is :tu ,...meld het even als hij weer thuis is.

 

Stelletje Blauwe Stront Vliegen dat het zijn :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke het word met de dag vager lampen zijn op 20 in beslag genomen in de brief op 23 en het proces verbaal werd ook op de 20é ge antidateerd

gallery_20980_13426_132066.jpg

gallery_20980_13426_108933.jpg

 

gotverdommmmmme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gallery_20980_13426_505708.jpg

tijdens het typen van dit bovenstaande bericht me onder buurman belde aan he joh je kat spingt net over me schuting ik ga kijken jahoor me kat ik pak zakje eten ren naar buiten bij de schuting van die buurman ik die kat lokken

kat komt naar me toe en krijg der te pakken maar ze spantzig meteen in ik weet genoeg moet naar binnen...

ben ik nog gen 2 stappen aan het lopen komt er een mannetje aanfietsen en die zecht hallo. gaat op dat moment die kat helemaal door het rooie.

met dit als gevolg

 

maar goed ze zit in de buurt over een uurtje nog eens proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek een goede paychiater en ga testen welke medicijnen je kunnen helpen met je adhd...

Voor mij werkt prozac echt goed. Dit na 10 soorten medicatie getest te hebbwn.

 

Succes en houd ons op de hoogte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Wat een klotegebeurtenis. Waarschijnlijk verraden en daarna genaaid door de blauwe slaven. I feel sorry for you!!

 

Mensen die zeggen de agenten zijn onschuldig, die doen ook maar hun werk. Daar ben ik het niet mee eens. Kun je dan ook wel zeggen van alle nazi's onder hitler of de serviers in Srebrenica.

Het blijft een keuze.

 

Befehl ist befehl my ass.

 

Laatst was hier een juwelier overvallen. Ik sprak die juwelier en die vertelde dat de politie er snel was, ze had gezegd ga snel ze zijn net weg die parkeergarage in gerend.

Maar ze vonden het te gevaarlijk..

 

Beter iemand vernaggelen met zn eigen kruidentuintje, 'ja is nu eenmaal mn werk'.

 

Stelletje NSB-ers, zich verschuilen achter een uniform en je leven vergallen, 'tis mn werk'.

 

Ga gvd boevenvangen agenten, laten jullie je stem eens horen? Of hebben jullie geen mening en zijn jullie geweten- gevoel- en hersenloos?? Of zijn jullie het er mee eens dat het zo gaat?

Ach het wordt steeds crimineler nu he, dan heeft de politie weer werk...

 

Wat een dom land.

 

Sterkte!

 

Wv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoek een goede paychiater en ga testen welke medicijnen je kunnen helpen met je adhd...

Voor mij werkt prozac echt goed. Dit na 10 soorten medicatie getest te hebbwn.

 

Succes en houd ons op de hoogte!

ik ga niet terug aan die tering zooi.

ben vanaf me 13 aan de ritalin conserta stratera dex-amfetamine en nog een aantal ik heb genoeg van dat soort troep gehad. het doet niet hetzelfde als savonds 2 a 3 blowtjes om de volgende dag tijdens je werk je gedachten op een rij te kunnen houden en je niet compleet aftesluiten voor de buiten wereld vanuit je ppd in reactie op ritalin in een niew jasje concerta waarna je na een test ermee op 90 mg sochtennds word gezet met 75 kilo A190 en je gewoon bad gaat en de "bijwerkingen "even moest aanzien met een zware depresi tot gevolg

 

en me kat is weer binnen had de deuren even open gezet nadat ik der een paar keer wegjaagde door de deur open te doen ze is flink afgevallen maar heeft goed gegeten :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed nieuws

 

 

geen reactie gehad van de woningbouwvereniging nog? mag je in je huisje blijven?

Share this post


Link to post
Share on other sites
en me kat is weer binnen had de deuren even open gezet nadat ik der een paar keer wegjaagde door de deur open te doen ze is flink afgevallen maar heeft goed gegeten :tu
Good news in dit treurige topic...

 

Verwen je kat maar goed met een lekker visje of stukje kip :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...